Spring naar inhoud

- - - - -

Ervaring Catit senses food maze vs. Pipolino

• Log in om te reageren
82 reacties op dit onderwerp
Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#76 Geplaatst 25 maart 2011 - 19:41

Dat zie ik hier ook nog gebeuren :ha Daarom ga ik het speelcircuit (meerdere delen) aanschaffen zodat ik de Food maze in het midden kan zetten. Dan staat het toch iets steviger. Je weet maar nooit :louche:
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#77 Geplaatst 26 maart 2011 - 11:08

Tinne zei:

Dat zie ik hier ook nog gebeuren :ha Daarom ga ik het speelcircuit (meerdere delen) aanschaffen zodat ik de Food maze in het midden kan zetten. Dan staat het toch iets steviger. Je weet maar nooit :louche:

Ze hebben hier wel een speelcircuit, maar dat ligt in de living, en daar wil ik geen brokjes, dus ik zal misschien ooknog 1-2 rails moeten bij aanschaffen om het steviger te zetten. Maar dan vraag ik me weer af of die rail dan ook niet vol brokjes komt te liggen :-k
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#78 Geplaatst 26 maart 2011 - 11:17

Dan vissen ze die brokjes wel uit de rail(s) waarschijnlijk. Jopperke gebruikt die speelcircuits ook in het Poezenhuis om aan voedselverrijking te doen. Ze kunnen er dan nog altijd mee spelen :) Of ze moeten zoveel brokjes morsen dat het balletje er niet meer langs kan. En als ze de brokjes er toch niet uit willen vissen, dan zit er niets anders op dan die er af en toe zelf uit te schudden.

Bewerkt door Tinne, 26 maart 2011 - 11:19.

Geplaatste afbeelding

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#79 Geplaatst 26 maart 2011 - 11:18

PeggyJ zei:

Ze hebben hier wel een speelcircuit, maar dat ligt in de living, en daar wil ik geen brokjes, dus ik zal misschien ooknog 1-2 rails moeten bij aanschaffen om het steviger te zetten. Maar dan vraag ik me weer af of die rail dan ook niet vol brokjes komt te liggen :-k

Hier staat er een rail rond de foodmaze en de brokjes vallen idd in de rail :o .

Kamiel
Kamiel
  • 815 berichten
  • 2 katten

#80 Geplaatst 26 maart 2011 - 15:23

Ik zou hem graag hierbij bestellen, komt goedkoopst uit... iemand ervaring mee?
Catit Design Senses Food Maze - Catit - Speelgoed - Kat
Geplaatste afbeelding

Alicia
Alicia
  • 2.222 berichten
  • 2 katten

#81 Geplaatst 26 maart 2011 - 19:56

PeggyJ zei:

Hier staat de foodmaze er nu 2 dagen, en vanmorgen lag hij al op zijn zij O:) met alle brokjes eruit en verspreid over de vloer :oops:

Hier ook. Ik heb er een deurstop ingelegd, nu kantelt het niet meer.
Zie filmpje p. 4!

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#82 Geplaatst 28 maart 2011 - 17:20

Kamiel zei:

Ik zou hem graag hierbij bestellen, komt goedkoopst uit... iemand ervaring mee?
Catit Design Senses Food Maze - Catit - Speelgoed - Kat

Met verzendkosten bij komt het op €26,76. De prijs valt inderdaad mee :) Ik heb geen ervaring met deze webshop :catnoknow
Geplaatste afbeelding

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#83 Geplaatst 02 april 2011 - 14:20

Is volgens mij niet echt voedselverrijking, maar zorgt er wel voor dat katjes trager eten:

'Trager eten' voerbakje - PurrFect Design

:)
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=