Spring naar inhoud

- - - - -

mijn logeetjes

• Log in om te reageren
53 reacties op dit onderwerp
tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 23 januari 2011 - 18:29

Tinne zei:

Moest Sushi niet willen eten, dan kan je altijd proberen om haar te lokken met een stukje kip ofzo. Daar is ze gek van. Maar waarschijnlijk eten ze 's nachts wel als er niemand in de buurt is :) Het is fijn om op deze manier te kunnen volgen hoe ze het doen bij jou.

daarom zet ik hier ook de berichtjes op, dan kunnen jullie volgen wanneer je wil, anders heb je 's morgens mss wel 20 mails

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 23 januari 2011 - 18:31

rambo kan ik voorlopig echt niet bij de rest laten, maar snoes en sushi zitten gewoon bij de rest nu, mijn poezen doen helemaal niks, het zijn voorlopig die van jou die grommen en blazen :)

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#18 Geplaatst 23 januari 2011 - 19:31

ik heb de indruk  dat snoes een beetje treurt momenteel, sushi eet ook maar alleen kalkoen :p , ze weet wel wat lekker is, rambo voelt zich heel goed zolang mijn poezen weg zijn, hij is net op schoot komen zitten en alles, sushi is in haar ton gekropen en snoes ligt nog steeds in de bench

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 23 januari 2011 - 19:33

Ocharme die lieve Snoes. Ze voelt zich misschien wat in de steek gelaten door ons. Ik hoop dat ze gauw het voorbeeld van Sushi volgt en terug wat mee speelt. Van Rambo had ik het kunnen verwachten dat hij zo zou doen. Hij is ook al ouder he, hij aanvaardt zo makkelijk geen andere katten meer. Misschien zijn ze morgen al rustiger. Fijn dat Sushi kalkoen lust :p

Bewerkt door Tinne, 23 januari 2011 - 19:34.

Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 23 januari 2011 - 19:43

rambo volgt christoph overal, die heeft hem al een paar keer geborsteld , dat zijn al echte vriendjes geworden, en die eet ook goed en is volop op verkenning aan het gaan, ik houd jullie zoveel mogelijk op de hoogte over hoe alles gaat, hoe is het afgelopen met nico zijn moeder??

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 23 januari 2011 - 19:55

Fijn dat Rambo en Cristoph zo goed overeenkomen. Wij zeggen altijd dat Rambo een halve hond is. Klopt wel zo'n beetje he :d Nico zit nog bij zijn moeder :louche: En hij zal daar seffens toch moeten vertrekken hoor. Want het hoorapparaatje waar ik daarstraks over vertelde, blijkt zoek te zijn...

Ik heb zo het vermoeden dat ik het even heb neergelegd toen ik het batterijtje wilde verwisselen, maar dat ik toen afgeleid werd, en er niet meer aan gedacht heb. Waarschijnlijk heeft Sushi het gevonden en is ze er mee beginnen spelen. Dat doet ze met alles dat we niet opbergen. Leuk voor haar, vervelend voor mij. Zeker in deze situatie. Want deze apparaatjes hebben toch wel wat gekost. Ik moest wel even slikken toen mijn vader de kostprijs vertelde aan tafel daarnet :trance: Dus ik hoop dat ik het gauw terugvind. Nico komt mij nog oppikken vandaag en dan gaan we met zijn tweetjes eens deftig overal achter/onder/tussen kijken.

Bewerkt door Tinne, 23 januari 2011 - 19:56.

Geplaatste afbeelding

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#22 Geplaatst 23 januari 2011 - 19:59

Tinne zei:

Fijn dat Rambo en Cristoph zo goed overeenkomen. Wij zeggen altijd dat Rambo een halve hond is. Klopt wel zo'n beetje he :d Nico zit nog bij zijn moeder :louche: En hij zal daar seffens toch moeten vertrekken hoor. Want het hoorapparaatje waar ik daarstraks over vertelde, blijkt zoek te zijn...

Ik heb zo het vermoeden dat ik het even heb neergelegd toen ik het batterijtje wilde verwisselen, maar dat ik toen afgeleid werd, en er niet meer aan gedacht heb. Waarschijnlijk heeft Sushi het gevonden en is ze er mee beginnen spelen. Dat doet ze met alles dat we niet opbergen. Leuk voor haar, vervelend voor mij. Zeker in deze situatie. Want deze apparaatjes hebben toch wel wat gekost. Ik moest wel even slikken toen mijn vader de kostprijs vertelde aan tafel daarnet :trance: Dus ik hoop dat ik het gauw terugvind. Nico komt mij nog oppikken vandaag en dan gaan we met zijn tweetjes eens deftig overal achter/onder/tussen kijken.
succes ermee, ik hoop dat je het vind, tijgertje heeft net ook kennis gemaakt met de drie brompotten :lachen: , ze werd onthaald op een luid gromconcert en is dan maar snel gaan lopen :)

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 23 januari 2011 - 20:06

tijgertje75 zei:

succes ermee, ik hoop dat je het vind, tijgertje heeft net ook kennis gemaakt met de drie brompotten :lachen: , ze werd onthaald op een luid gromconcert en is dan maar snel gaan lopen :)

:lachen: Ocharme tijgertje! Al goed dat Snoopy niet bij jou zit dan. Die kan pas grommen :p Mama haar hondjes gaan daar zelfs van lopen :ha

Bewerkt door Tinne, 23 januari 2011 - 20:07.

Geplaatste afbeelding

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#24 Geplaatst 23 januari 2011 - 20:42

Tinne zei:

:lachen: Ocharme tijgertje! Al goed dat Snoopy niet bij jou zit dan. Die kan pas grommen :p Mama haar hondjes gaan daar zelfs van lopen :ha

:ha :ha :ha , dat komt hier allemaal wel goed hoor, gewoon beetje geduld hebben, rambo vind het best leuk en de rest dat komt wel, alleen zorgen dat snoes wil eten, maar ik ga morgen wat speciaal vlees halen waar ze ook wat kalm van wordt en dat zal ook wel helpen, ik laat ze nu verder met rust, ik ben er morgen weer met nieuws :hoi:

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#25 Geplaatst 24 januari 2011 - 01:38

als ik net ging kijken was snoes uit de bench en aan het rondneuzen, ze praat zelfs al tegen mij :o , zou niet weten wat ze zegt :lachen: , whisky wil met haar spelen maar dan blaast ze nog wel, minoush is er nog bang van en luna negeert haar voorlopig, dus dat gaat de goede kant op, sushi zit nog steeds in haar ton en bekijkt alles vanop afstand, rambo zit nu even in de bench want die durf ik echt niet los laten bij alle andere poezen, maar hij is wel lief tegen mij :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 24 januari 2011 - 12:42

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 24 januari 2011 - 14:17

tijgertje75 zei:

als ik net ging kijken was snoes uit de bench en aan het rondneuzen, ze praat zelfs al tegen mij :o , zou niet weten wat ze zegt :lachen: , whisky wil met haar spelen maar dan blaast ze nog wel, minoush is er nog bang van en luna negeert haar voorlopig, dus dat gaat de goede kant op, sushi zit nog steeds in haar ton en bekijkt alles vanop afstand, rambo zit nu even in de bench want die durf ik echt niet los laten bij alle andere poezen, maar hij is wel lief tegen mij :)

Zo lief! Misschien vraagt ze een beetje kattenmelk :x Daar durfde ze bij ons wel eens achter zeuren. Niet dat ze het dan altijd kreeg :twisted: Sushi is nog nooit van huis weggeweest dus ik denk dat het wel normaal gedrag is voor haar. Ze is enkel nog maar bij de DA geweest. Dus veel andere katten heeft ze nog niet gezien en ze zit dan ook nog eens in een vreemde omgeving. Zonder ons. En Rambo... Tja hij is altijd erg eigenwijs geweest. Hij en Snoes hebben in het begin ook serieus geblazen naar elkaar, en gemept. Het is niet dat hij gauw een andere kat pijn zal doen. Hij laat zich gewoon graag gelden. Z├ęker bij andere katers. Naar mensen toe is hij super lief he! De flodder :heart:

Bewerkt door Tinne, 24 januari 2011 - 14:18.

Geplaatste afbeelding

cootje
cootje
  • 128 berichten
  • 1 katten

#28 Geplaatst 25 januari 2011 - 23:39

Heb eindelijk wat tijd gevonden om deze topic is te lezen van voor naar achteren en terug. Zo te "horen" liep het in het begin wat stroef. Maar eens de poezels het door hebben dat het eigenlijk voor hun eigen goed is dat ze even van alle stress hier weg zijn.

i.v.m da appartement zal het wel lang duren. de vorige eigenaar heeft er werken in gedaan zonder een bouwvergunning aan te vragen. Dus nu is stedenbouw er mee bezig, moet er een architect aangesteld worden om de plannen te hertekenen en mss ander werken uit laten voeren om het weer "bewoonbaar' te maken volgens de veiligheidsnormen.

:paw :paw Rambo (R.I.P), Sushi

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#29 Geplaatst 26 januari 2011 - 08:42

momenteel gaat alles goed hoor hier, als mijn poezen komen eten gaat rambo even in de bench, en dan is die kalm, nadien mag die er weer uit :) , snoes en sushi komen nu ook al gewoon naar mij, die zijn niet bang meer en ze eten ook ondertussen, alleen snoesje is inderdaad zo krols als maar kan, ocharme de lieverd, ze heeft er echt last van, en miauwen dat ze doet nu :o , amai mijn oren :lachen:

cootje
cootje
  • 128 berichten
  • 1 katten

#30 Geplaatst 26 januari 2011 - 11:05

Ja ik weet dat ze nogal serieus kan miauwen. Was al wel van plan om ze beide naar den DA te doen. Maar als de 1 ni krols is is het de andere wel.

En ik heb altijd gehoord dat je poezels ni mag steriliseren als ze krols zijn.

"of is da maar een fabeltje?"

:paw :paw Rambo (R.I.P), Sushi