Spring naar inhoud

- - - - -

mijn logeetjes

• Log in om te reageren
53 reacties op dit onderwerp
Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#46 Geplaatst 02 februari 2011 - 20:08

Volgens het klaagtopic hebben de poezels ruzie gemaakt vandaag? Ze hebben het toch niet te erg uitgehangen hoop ik.
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#47 Geplaatst 02 februari 2011 - 20:46

nee nee, waren de mijne, whisky was luna aan het pesten, en deed elke keer de deur open en dan glipte die binnen , en dan kon ik weer het hele huis rond om hem te vangen :p , die van jou zijn heel braaf hoor,echte engeltjes :engel:

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#48 Geplaatst 02 februari 2011 - 20:50

tijgertje75 zei:

nee nee, waren de mijne, whisky was luna aan het pesten, en deed elke keer de deur open en dan glipte die binnen , en dan kon ik weer het hele huis rond om hem te vangen :p , die van jou zijn heel braaf hoor,echte engeltjes :engel:

:LOL:
Geplaatste afbeelding

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#49 Geplaatst 20 februari 2011 - 17:54

hèhè, hier zijn we weer, sushi is ondertussen al weer wat minder krols, snoes heeft het 2 keer gepresteert om te ontsnappen, maar ze loopt alleen maar langs de voordeur en dan rent ze superhard terug naar haar huisje, oef zeg, dacht dat ik het aan mijn hart kreeg als ik haar ineens buiten zag, rambo en sushi gingen niet mee, die bleven lekker op hun plaatsje, wat een week zeg :p

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#50 Geplaatst 20 februari 2011 - 18:17

:love3: :love3: :love3:

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_3114.JPG
  • IMG_3118.JPG
  • IMG_3117.JPG

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#51 Geplaatst 20 februari 2011 - 18:20

tijgertje75 zei:

hèhè, hier zijn we weer, sushi is ondertussen al weer wat minder krols, snoes heeft het 2 keer gepresteert om te ontsnappen, maar ze loopt alleen maar langs de voordeur en dan rent ze superhard terug naar haar huisje, oef zeg, dacht dat ik het aan mijn hart kreeg als ik haar ineens buiten zag, rambo en sushi gingen niet mee, die bleven lekker op hun plaatsje, wat een week zeg :p

Zo gauw het kan vliegen de meiden naar de DA. Gelukkig weten ze dat niet, of Snoes zou misschien weer gaan lopen :p Ik had het wel gedacht dat het haar zou lukken. Ze is er slim én snel genoeg voor. Sushi is nog nooit buiten geweest dus daar heb je minder last mee. En Rambo interesseert het niet.

In het nieuwe appartement zullen ze sowieso niet buiten mogen (zijn ze nu toch gewend). Daar kunnen ze niet zo gauw ontsnappen, we hebben dan de gang nog om als 'sluis' te fungeren. Het is jammer dat er geen terras aan is maar het is wel op de gelijkvloers en gelegen tussen Antwerpen Centraal en de Rooseveltplaats, dus de poezels zullen zich wel amuseren voor het raam :) Donderdag gaat mijn ventje naar de notaris. De koopovereenkomst is eergisteren opgesteld en opgestuurd naar de notaris. En nu maar duimen dat alles vooruit gaat! Des te sneller zijn de poezels terug bij ons en dan kunnen ze ineens allemaal tegelijk op controle bij de DA. Snoopy moet ook zijn inentingen krijgen.

Geplaatste afbeelding

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#52 Geplaatst 20 februari 2011 - 22:06

Tinne zei:

Zo gauw het kan vliegen de meiden naar de DA. Gelukkig weten ze dat niet, of Snoes zou misschien weer gaan lopen :p Ik had het wel gedacht dat het haar zou lukken. Ze is er slim én snel genoeg voor. Sushi is nog nooit buiten geweest dus daar heb je minder last mee. En Rambo interesseert het niet.

In het nieuwe appartement zullen ze sowieso niet buiten mogen (zijn ze nu toch gewend). Daar kunnen ze niet zo gauw ontsnappen, we hebben dan de gang nog om als 'sluis' te fungeren. Het is jammer dat er geen terras aan is maar het is wel op de gelijkvloers en gelegen tussen Antwerpen Centraal en de Rooseveltplaats, dus de poezels zullen zich wel amuseren voor het raam :) Donderdag gaat mijn ventje naar de notaris. De koopovereenkomst is eergisteren opgesteld en opgestuurd naar de notaris. En nu maar duimen dat alles vooruit gaat! Des te sneller zijn de poezels terug bij ons en dan kunnen ze ineens allemaal tegelijk op controle bij de DA. Snoopy moet ook zijn inentingen krijgen.

heb je soms al fotootjes van het appartement :jump:

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#53 Geplaatst 21 februari 2011 - 20:29

tijgertje75 zei:

heb je soms al fotootjes van het appartement :jump:

Nope. Zal het eens aan Nico vragen, misschien heeft hij er enkele. Veel foto's waren er in elk geval niet ter beschikking gesteld door het immo kantoor. Jammer he!
Geplaatste afbeelding

cootje
cootje
  • 128 berichten
  • 1 katten

#54 Geplaatst 28 februari 2011 - 14:30

Mocht geen foto's nemen,omdat er nog een huurder in het appartement zit.
"Schending van privacy" heet zoiets.

Maar als alles nu loopt zoals het moet lopen ben ik einde mei de eigenaar van een appartement in Antwerpen centrum.
:paw :paw Rambo (R.I.P), Sushi