Spring naar inhoud

- - - - -

Mandje kat

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#16 Geplaatst 26 januari 2011 - 12:55

Hier liggen ze wel regelmatig in de mandjes, maar nog liever in de zetel of op bed.

Larisa
Larisa
  • 272 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 26 januari 2011 - 16:10

Hmm enige dagen terug was ik blij dat Stella in zijn mandje lag maar mijn euforie was te groot...nu vind hij dit niet meer zo leuk!! Vind de zetel en de hondenmand nog steeds het leukste !!!! :LOL:
Tjah, ga dan maar geen mooie design mand aankopen want vrees dat geld in het water zal zijn :onzeker:
maar ja als mijn schatjes maar blij zijn :LOL:

Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 26 januari 2011 - 16:21

Hier wordt ook overal geslapen, behalve in hun mandje....terwijl het een supermooi groot mandje is, maar mn katten denken er anders over haha...maar kan zo over een aantal weken zijn dat ze er weer eens in gaan liggen...verschilt nogal!!

Larisa
Larisa
  • 272 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 26 januari 2011 - 17:21

Conclusie is toch dat katten zelf kiezen waar ze gaan liggen hoor :d Je mag hen nog een mooi design mandje kopen van 100 euro, ze kunnen evengoed de papiermand verkiezen :LOL: Soms wel rare wezentjes, die katjes!! maar net daarom zien we ze zo graag :heart:

Geplaatste afbeelding

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#20 Geplaatst 26 januari 2011 - 19:10

Zo'n designmandjes is precies eerder voor ons,he :) Want ze kiezen uiteindelijk idd zelf waar ze liggen.Bij ons ligt hij ook een beetje overal,ook in zijn mandjes,maar wanneer hij goesting heeft