Spring naar inhoud

- - - - -

Lara goed?

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#1 Geplaatst 23 januari 2011 - 18:37

Momenteel geef ik 50% sanabelle indoor en 50% orijen.
Ze doen het hier goed op. Toen ik volledig sanabelle gaf deden ze het echter niet zo goed (felruikende stoelgang). Mijn voorraad sanabelle is bijna op. Ik denk dat ik nog zo'n 2-3 weken toekom en ik zou graag die vervangen door iets anders. Nu las ik goede commentaren van de voeding 'lara'. Ik zou die dus willen proberen maar nu merk ik dat de brokjes 'gekleurd' zijn zoals oa friskies en whiskas. Wat toch wel minder goede voeding is. Nu vroeg ik me af of er dan meer kleurstoffen zouden inzitten door die kleuring?
Enfin, voor de kenners: "Is Lara een goede brok?" "Zijn de ingredïenten oké?"

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 23 januari 2011 - 18:50

ik zou het niet weten....
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 23 januari 2011 - 18:57

Hier krijgen ze een mengeling van Orijen en Versele Laga Lara sensitive. En ze doen het er heel goed op. Ik denk niet dat er kleurstof in zit maar groentjes in die gekleurde brokken (ik heb hier geen verpakking meer anders kon ik het eens nakijken) Versele-Laga Premium Petfood

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 23 januari 2011 - 19:19

Hier aten ze de lara niet graag, zelfs de kitten versie ervan lieten ze staan. Ik heb het aan de wilde katjes buiten gegeven. :)

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#5 Geplaatst 24 januari 2011 - 21:05

Joloka zei:

Hier krijgen ze een mengeling van Orijen en Versele Laga Lara sensitive. En ze doen het er heel goed op. Ik denk niet dat er kleurstof in zit maar groentjes in die gekleurde brokken (ik heb hier geen verpakking meer anders kon ik het eens nakijken) Versele-Laga Premium Petfood

Ik dacht dat groentjes niet goed waren voor poezen?

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#6 Geplaatst 25 januari 2011 - 04:09

Ik geef momenteel lara brokjes hier, ze krijgen dat alleen voor de nachten ik heb lara indoor, omdat Minoes een overgewicht heeft..
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 25 januari 2011 - 06:30

Heidiken zei:

Ik dacht dat groentjes niet goed waren voor poezen?

Als je kijkt naar de samenstelling is het inderdaad niet zo een super eten. Maar ik geef het hen omdat het onze Nellemie wel van haar diarree heeft afgeholpen (en als je eens googelt, zijn er veel mensen met die ervaring). Daarom meng ik het met Orijen (ongeveer 1/3 Lara en de rest Orijen).

Geplaatste afbeelding