Spring naar inhoud

- - - - -

Morgen D-day

• Log in om te reageren
23 reacties op dit onderwerp
Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 25 januari 2011 - 12:51

en? :)

nancytje
nancytje
  • 875 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 25 januari 2011 - 13:09

ben niet nieuwsgierig hoor , maar hoe is het verlopen? :oops: :oops: :oops:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 25 januari 2011 - 14:56

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 25 januari 2011 - 18:19

Tof dat iedereen hier zo meeleeft! Ik heb iedereen op school de hele dag gek gemaakt door altijd maar over mijn jongens te spreken :louche: Ik denk dat ze blij waren dat de dag voorbij was :ha

In ieder geval, de operatie zelf is goed verlopen :) . Ze lopen nu allebei goed wakker rond in huis, Brownie is zelfs al komen knuffelen toen ik terug van school kwam. Pims is nog een beetje bokkig maar dat komt wel goed, zo ken ik mijn mannetje eh 8)

Langs de andere kant hebben we ook wat slechter nieuws gekregen. Bij het hartonderzoek dat de DA voor de operatie uitvoerde blijkt dat Pims' hartruis is verergerd. Het hoeft niet slecht af te lopen maar we moeten hem goed in het oog houden en zodra we een verandering in zijn gedrag merken (minder spelen, moeite met bepaalde activiteiten...) moeten we onmiddellijk naar de DA gaan. Het kan namelijk nog erger worden en leiden tot hartfalen :onzeker:

Nou ja, laten we positief denken en hopen dat de jongens het allebei nog goed blijven doen. Ik ben in ieder geval al blij dat die castratie achter de rug is, wat een dag was me dat! Ik denk dat ik nog meer heb afgezien dan de poezels :p
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#20 Geplaatst 25 januari 2011 - 20:06

:hug: :hug: :hug:

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#21 Geplaatst 25 januari 2011 - 22:38

:hug: komt allemaal wel goed !!!

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 26 januari 2011 - 01:34

:geluk: :geluk: :geluk: :geluk: :hug: we wensen jullie heel veel succes toe ,
Geplaatste afbeelding

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 26 januari 2011 - 11:45

Bedankt voor de steun iedereen. :catkiss
Ik probeer me er gewoon niet te druk in te maken (al is dat gemakkelijker gezegd dan gedaan :onzeker: ). En hoop dat mijn kleine Pims nog vele jaartjes te gaan heeft zonder klachten...
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 26 januari 2011 - 14:23

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag