Spring naar inhoud

- - - - -

Mama en dochter tegelijkertijd

• Log in om te reageren
57 reacties op dit onderwerp
scully
scully
  • 1.884 berichten
  • 9 katten

#31 Geplaatst 25 januari 2011 - 19:25

PoezieMauMau zei:

Ja maar de dierenarts had ook beter moeten weten, en ze van te voren na moeten kijken. De mensen hadden ook eerlijk moeten zijn, maar misschien is het onwetendheid van ze.

Ik bedoel ermee om er in het vervolg toch maar eens verstandig over na te denken om terug te gaan naar die DA, want als hij dat al bij die andere katten doet, kan hij het natuurlijk ook bij jou katten doen als die vlooien of iets dergelijks hebben.

hmmm, sorry maar ik vind dat die da een goeie beslissing heeft genomen, :) hij zal ze heus niet in een vieze vuile omgeving gezet hebben. :oops: *Zwerfkatjes moeten ook geholpen worden en ze zijn niet minder maar vermits het zwervers zijn kunnen ze toch net iets beter tegen koelere temperaturen en als hij dat moet doen om te voorkomen dat de andere katjes geen vlooien zouden krijgen vind ik da goed. :thumb:

*

Geplaatste afbeelding

Pootjes van de Blooterikjes :hart: Cattery DeKuChaDuSa

PoezieMauMau
PoezieMauMau
  • 794 berichten

#32 Geplaatst 25 januari 2011 - 19:36

Ik heb nergens nog vieze vuile getyped.
Een garage staat niet echt bekend om zijn hygiƫne , en het lijkt mij dat als er geopereerd wordt er zo hygienisch mogelijk gewerkt moet worden, dit om verder complicaties te voorkomen.
Dit is bij mensen zo maar ook bij dieren.
Hij heeft er zeker goed aangedaan om ze te scheiden, maar om dan dieren in een garage te zetten :catscratchhead
..... Een vriend zal met je zingen als je op een berg staat, en zwijgend naast je lopen door een dal .....

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 25 januari 2011 - 19:40

PoezieMauMau zei:

Ja maar de dierenarts had ook beter moeten weten, en ze van te voren na moeten kijken. De mensen hadden ook eerlijk moeten zijn, maar misschien is het onwetendheid van ze.

Ik bedoel ermee om er in het vervolg toch maar eens verstandig over na te denken om terug te gaan naar die DA, want als hij dat al bij die andere katten doet, kan hij het natuurlijk ook bij jou katten doen als die vlooien of iets dergelijks hebben.

Als je ze zo ziet springen ga je me niet zeggen dat die mensen het niet wisten.
Wij zijn heel tevreden van onze da en ook dat hij zo eerlijk is geweest om ons dat te zeggen. Hij zou onze katjes nooit in de garage steken omdat hij weet dat dat binnenkatten zijn en niet zo goed bestendig zijn tegen wat koudere temperaturen. De zwerfkatjes zaten in een veilige en afgezonderde garage om te voorkomen dat de vlooien van hun oversprongen op die van ons poezen. Trouwens, als hij maar 1 kamer heeft voor zijn praktijk en voor de rest een garage (waar overigens NIET eens een auto instaat, want die staat buiten naast de garage, zelfs de fietsen van zijn vrouw en kinderen staan naast de garage waar de auto staat dus) die gelinkt is aan zijn huis, waar had hij ze dan moeten zetten? Hij had ze toch moeilijk in de wachtzaal kunnen laten staan?
Ik had veel kwader geweest op onze da had hij die zwerfkatjes in dezelfde kamer laten zitten met onze katten. Ik vind dat hij een goede beslissing genomen heeft.

Bewerkt door Spanishke, 25 januari 2011 - 19:45.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#34 Geplaatst 25 januari 2011 - 19:57

De da zal de katjes met vlooikes wel een behandeling gegeven hebben. En mss is die garage wel ingericht om poezels op te vangen.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#35 Geplaatst 25 januari 2011 - 20:20

Het is inderdaad niet leuk om dat te horen en ik weet niet of je op dit moment Stronghold mag geven aan je poezels? Maar ik vind het wel eerlijk van de da dat hij jullie op de hoogte heeft gebracht dat de andere poezels vlooien hadden. En ik vind het super dat de beide dames terug thuis zijn :hug: :hug: :hug: .

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 25 januari 2011 - 20:32

catherine zei:

De da zal de katjes met vlooikes wel een behandeling gegeven hebben. En mss is die garage wel ingericht om poezels op te vangen.

Heeft hij inderdaad gedaan en ik weet niet of het echt een garage is, hij noemt het zo, maar eigenlijk zie ik de plaats waar zijn auto, fietsen en vuilnis staan als zijnde de garage omdat dat ook open is, daar naast is nog een soort overdekte garage met een deur tussen en het is daar waar hij de katjes heeft gezet. Daarachter kom je rechtstreeks in zijn huis dus of het daar zo koud is, weet ik eigenlijk niet.

Joloka zei:

Het is inderdaad niet leuk om dat te horen en ik weet niet of je op dit moment Stronghold mag geven aan je poezels? Maar ik vind het wel eerlijk van de da dat hij jullie op de hoogte heeft gebracht dat de andere poezels vlooien hadden. En ik vind het super dat de beide dames terug thuis zijn :hug: :hug: :hug: .

Nee ik verschoot ook even, we hebben ze allebei nagekeken, maar ja zo 1 enkele vlooi ga je niet onmiddellijk kunnen zien he. Het is gewoon hopen dat ze het niet hebben overgenomen en ik stel zijn eerlijkheid zeker op prijs.

De dames zijn ondertussen aan het slapen, ik ben zo blij dat ze terug thuis zijn. Nu hoeft er geen enkel katje meer geholpen te worden :loveshower:

Bewerkt door Spanishke, 25 januari 2011 - 20:35.

Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#37 Geplaatst 25 januari 2011 - 21:13

:hug: :hug: :hug: :hug:

PoezieMauMau
PoezieMauMau
  • 794 berichten

#38 Geplaatst 26 januari 2011 - 06:19

Ik hoop dat de dames snel zullen herstellen.
Doe ze nog maar eens lekker goed vertroetelen en verzorgen. :)
..... Een vriend zal met je zingen als je op een berg staat, en zwijgend naast je lopen door een dal .....

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#39 Geplaatst 26 januari 2011 - 12:59

Ik vind dat je dierenarts dat goed heeft gedaan, veel beterschap voor de dames! :geluk:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 26 januari 2011 - 13:05

PoezieMauMau zei:

Ik hoop dat de dames snel zullen herstellen.
Doe ze nog maar eens lekker goed vertroetelen en verzorgen. :)

Mystic was erin geslaagd om haar plakker los te krijgen en had er al een draadje uitgebeten. We voelden ons dan genoodzaakt om er een nieuwe plakker over te doen en haar een kraagje aan te doen. De kraag lijkt haar ondertussen niet meer zo te storen. Gisteren heb ik ze lekker verwend met natvoertjes en zalm & forelsticks, hun favoriete snacks

Solotje zei:

Ik vind dat je dierenarts dat goed heeft gedaan, veel beterschap voor de dames! :geluk:

Bedankt, ik vind dat ook :thumb:
Geplaatste afbeelding

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#41 Geplaatst 26 januari 2011 - 13:13

goed gedaan van je dierenarts ! verder een spoedig herstel van je beide poezels mama en dochter !
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Guest_alturas_*
Guest_alturas_*

#42 Geplaatst 26 januari 2011 - 13:37

Veel beterschap voor ze

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#43 Geplaatst 26 januari 2011 - 14:16

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#44 Geplaatst 26 januari 2011 - 20:37

Hoe is het vandaag met de dames? :hug:

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#45 Geplaatst 26 januari 2011 - 20:45

Spelen zit er nog niet in voor geen van beide.
Yumi ligt al de hele tijd op ons bed te relaxen en Mystic heeft al veel slaapjes gedaan, maar loopt ook veel rond. Ze is zo zielig met haar kapje aan, maar nu ze het wat meer gewend is, durf ik het ook niet meer af te doen.
Ik heb juist de plakker van Yumi getrokken, want hij hing alleen nog maar met het plakgedeelte vast, denk dat hij haar moest irriteren, want verder blijft ze van haar wonde. Zolang ze niet aan haar draadjes prutst is het goed voor mij, maar anders gaat ze ook een kraag moeten aandoen zoals haar dochter.

Bewerkt door Spanishke, 26 januari 2011 - 20:45.

Geplaatste afbeelding