Spring naar inhoud

- - - - -

ontslag

• Log in om te reageren
31 reacties op dit onderwerp
Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 25 januari 2011 - 16:39

Sterkte :hug: :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_Animal_lover_*
Guest_Animal_lover_*

#17 Geplaatst 25 januari 2011 - 17:05

Veel succes! Ik heb drie weken geleden ook mijn ontslag gegeven.... Na een jaar hebben ze wel genoeg geprofiteerd van mij. Ik zal nooit nog voor een spaanse firma willen werken, ik ben er wel uit geleerd nu. Het beste wat je kan doen is iets anders zoeken waar je u wel gelukkig bij voelt!

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 25 januari 2011 - 17:05

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Guest_Vanessa_*
Guest_Vanessa_*

#19 Geplaatst 25 januari 2011 - 17:06

:hug: :hug: Veel sterkte en hopelijk vind je snel iets anders!!

Kristella
Kristella
  • 352 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 25 januari 2011 - 17:14

*Hopelijk vind je snel iets anders!*

Verlies zeker je geloof niet in jezelf want zoals je zelf aanhaalt ging het al een tijdje slecht met de winkel. Neem even de tijd voor jezelf en om te evalueren wat je zelf echt wil! :hug:

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#21 Geplaatst 25 januari 2011 - 17:40

hier hetzelfde,

sterkte en veel succes!

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 25 januari 2011 - 17:58

Heel erg!Overal wordt er bezuinigd.Ik hoop dat je rap iets vindt.Als ik mij niet vergis heb je recht op een aantal uren per week om ander werk te zoeken gedurende de opzegperiode. :hug:
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Kristella
Kristella
  • 352 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 25 januari 2011 - 19:00

*Naargelang je uurrooster heb je recht op 1 of 2 halve dagen per week sollicitatieverlof. Dit is op te nemen op het tijdstip dat je overeenkomt met je baas.*

Hij kan je een bewijs vragen maar weet dat de bewijslast in feite bij je baas ligt.*
M.a.w. als jij door het stad bent gaan lopen om te kijken of er verkoopsters werden gezocht moet hij maar kunnen bewijzen dat je daar was om te winkelen.*

char
char
  • 39 berichten
  • 1 katten

#24 Geplaatst 25 januari 2011 - 19:58

:hug:
Veel sterkte, hopelijk komt er vlug iets anders uit de bus.

Guest_petra42_*
Guest_petra42_*

#25 Geplaatst 25 januari 2011 - 20:04

bedankt doris en kristella,dat wist ik niet hoor :oops: en natuurlijk iedereen bedankt voor de steun.dat doet toch wel iets hoor :LOL: ik ga niet bij de pakken neerzitten.vanavond gelijk een  goeie cv in elkaar knutselen.

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#26 Geplaatst 25 januari 2011 - 20:13

:8 :hug:

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#27 Geplaatst 25 januari 2011 - 21:05

ik heb 4 jaar constant daar mee gezeten, maar heb nu juist terug werk.

Ook op een moment dat ik de hoop had opgegeven.

Dus zo zie je maar, alles komt wel goed.

Veel sterkte

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#28 Geplaatst 25 januari 2011 - 21:45

Animal_lover zei:

Veel succes! Ik heb drie weken geleden ook mijn ontslag gegeven.... Na een jaar hebben ze wel genoeg geprofiteerd van mij. Ik zal nooit nog voor een spaanse firma willen werken, ik ben er wel uit geleerd nu. Het beste wat je kan doen is iets anders zoeken waar je u wel gelukkig bij voelt!

Hoe herkenbaar!! Heb ook ooit voor spaanse firma gewerkt (was mss dezelfde) en nooit, nooit maar dan ook nooit ga ik daar terug werken. Geen haar op m'n hoofd dat daar ooit aan denkt!! Was de meest miserabele periode uit m'n leven. Gelukkig al lang geleden nu. Maar nee, ik zou nog liever elke dag in een fabriek in de vuiligheid werken dan daar ooit nog een uur te moeten werken bah!!

Oh, en Petra, laat de moed niet zakken. De economie is serieus terug aan het groeien, op veel plaatsen werven ze terug aan, dus go for it girl!!

Geplaatste afbeelding
Groetjes en poezekopjes, Sarah

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#29 Geplaatst 25 januari 2011 - 22:34

:hug: de moed niet opgeven, het is lastig maar je vind zeker een andere job :duim: !!!

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 26 januari 2011 - 06:57

saparapah zei:

Hoe herkenbaar!! Heb ook ooit voor spaanse firma gewerkt (was mss dezelfde) en nooit, nooit maar dan ook nooit ga ik daar terug werken. Geen haar op m'n hoofd dat daar ooit aan denkt!! Was de meest miserabele periode uit m'n leven. Gelukkig al lang geleden nu. Maar nee, ik zou nog liever elke dag in een fabriek in de vuiligheid werken dan daar ooit nog een uur te moeten werken bah!!

Oh, en Petra, laat de moed niet zakken. De economie is serieus terug aan het groeien, op veel plaatsen werven ze terug aan, dus go for it girl!!

Die aanwervingen zijn meestal tijdelijk.Geen illusies maken,2011 gaat zeer waarschijnlijk erg worden.
Petra neem aan wat je kunt.Ervaring is een pluspunt en iemand die blijft werken,al is het iets onder zijn niveau,maakt meer kans op de arbeidsmarkt.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig