Spring naar inhoud

- - - - -

dekentjes en mandjes wassen

• Log in om te reageren
24 reacties op dit onderwerp
lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#16 Geplaatst 26 januari 2011 - 23:03

Bij ons staat er een droogrek op de badkamer en eentje in onze lege kamer (die niet zo leeg is maar vol staat met brol) , in de winter durf ik wel eens een droogrek in de living te zetten als er iets snel droog moet zijn.
Ik weet niet hoeveel droogkasten den dag van vandaag verbruiken, ik weet wel dat ik ver van mijn stoel lag toen ik indertijd mijn afrekening kreeg van elektriciteit en aangezien het met de rekjes ook goed gaat hou ik het toch maar bij de rekjes (je kan ook niet alles in de droogkast steken dus k vind het heel goed te doen zonder)
Toen ik wel nog een droogkast had had ik een duitse scheper die heel hard ruifde
En dat haar ging toch niet van mijn kleren in de droogkast, ik moest constant in de weer zijn met pluizenborstel en plakband en dan kreeg ik het er nog niet allemaal af.
Vandaar dat we nu gekozen hebben voor naakte huisdieren ;) geen haar meer op je kleren, geen haar meer op de matten en t best van al nog, als je met je mond hebt opengeslapen ook geen mond vol haar meer als we wakkerworden :d

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.089 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 26 januari 2011 - 23:14

Hier ook geen droogkast...Maar wel een andere truc : hangen het deken aan de wasdraad buiten voor het wassen en dan met zo'n oude klerenborstel (zo van die met haren aan zoals een haarborstel maar dan voor kleren) het deken borstelen. En pas dan in de wasmachine.
Voor de zetel (is in soort nep-daim)doen de doekjes voor in de droogkast (die we nt hebben :d ) het goed. Zijn zo doekjes die wat klam aanvoelen en 'k geloof dat ze bedoeld zijn voor een goede geur in de droogkast, verkopen ze o.a. in de Wibra en met één wreef massa's haren mee. :thumb:

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 27 januari 2011 - 20:11

HelpLuckyvinden zei:

Hier ook geen droogkast...Maar wel een andere truc : hangen het deken aan de wasdraad buiten voor het wassen en dan met zo'n oude klerenborstel (zo van die met haren aan zoals een haarborstel maar dan voor kleren) het deken borstelen. En pas dan in de wasmachine.
Voor de zetel (is in soort nep-daim)doen de doekjes voor in de droogkast (die we nt hebben :d ) het goed. Zijn zo doekjes die wat klam aanvoelen en 'k geloof dat ze bedoeld zijn voor een goede geur in de droogkast, verkopen ze o.a. in de Wibra en met één wreef massa's haren mee. :thumb:

Oh, die ga ik dan toch ook eens proberen hoor!!
Geplaatste afbeelding
Groetjes en poezekopjes, Sarah

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#19 Geplaatst 28 januari 2011 - 06:37

Yep,hier ook de droogkast,naar het schijnt verbruiken ze idd veel,maar toch draait hij hier bijna elke dag.Helpt goed tegen de vastzittende haartjes :)

jopperke
jopperke
  • 2.001 berichten
  • 6 katten

#20 Geplaatst 28 januari 2011 - 20:55

Wat ook erg goed helpt is erover gaan met een vochtige rubber handschoen aan. Dan rol je de haren zo bij elkaar.

Guest_VeganCatgirl_*
Guest_VeganCatgirl_*

#21 Geplaatst 29 januari 2011 - 16:54

super! bedankt voor de tips allemaal :)

Guest_scolu_*
Guest_scolu_*

#22 Geplaatst 30 januari 2011 - 16:49

natte zeem helpt ook goed

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 31 januari 2011 - 21:10

het deken op de zitpoef bij de hoeksalon was ik ieder weekend maar zonder wasproduct op soms een heel klein beetje. Het deken nadien in de droogkast maar nu ga ik toch eens zien of er een koude knop ook aan is aan de droogkast; weeral slimmer!! :d :d

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#24 Geplaatst 01 februari 2011 - 16:08

Ik zou niet zonder mijn droogkast kunnen, de handdoeken en ondergoed en zo komen er heel zacht uit. En dat het je kleren rapper zou doen verslijten is niet altijd waar ik heb mijn handdoeken al jaren.
Maar ja iedereen zijn deugd. ;)

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#25 Geplaatst 02 februari 2011 - 19:26

met natte handen even over de stof gaan, dan blijven de haren zo aan je handen plakken :)