Spring naar inhoud

- - - - -

Kattentunnel

• Log in om te reageren
35 reacties op dit onderwerp
Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#16 Geplaatst 26 januari 2011 - 09:05

Amelie zei:

Wij hebben de grote tunnel van Ikea uit de kinderafdeling, ze vinden hem geweldig.. Samen met de kindertent :)

Die hebben we ook! De kindertent niet, daar hadden we op t appartement geen plaats meer voor, want die tunnel is echt wel huge! :LOL: Ze vinden die inderdaad echt geweldig!
Daarnaast hebben ze nog 2 kleinere kattentunnels en ligt er ook altijd een play cube in de living. Vinden ze ook super trouwens. :)
Geplaatste afbeelding

Larisa
Larisa
  • 272 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 26 januari 2011 - 11:46

oh ja misschien is dit nog een idee om nr Ikea te gaan en daar een tunnel en tent te halen! :LOL:

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 26 januari 2011 - 14:38

Hier spelen ze ook heel veel met de tunnels :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 26 januari 2011 - 14:43

Ook hier zijn de tunnels enorm in trek. Heb er eentje door zo'n gat van de kattnpaal gestoken en dat vinden ze helemaal te gek! :LOL:
Die Playcubes vond ik ook super maar die leefde gemiddeld een uur 8)

Larisa
Larisa
  • 272 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 26 januari 2011 - 16:14

Kijk er al naar uit om een tunnel aan te kopen en mijn katten hiermee te zien spelen! Vind het zo gezellig en tof als ik hen zie spelen hé...kan hen uren bekijken :heart:

Geplaatste afbeelding

Larisa
Larisa
  • 272 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 27 januari 2011 - 20:35

Heb zonet een kattentunnel aangekocht...Oliver en Rémi vinden hem zalig!! echt tof om ze bezig te zien!!!  Oliver vind het leuk om er gewoon aan in de ingang in te liggen en zo op zijn gemakske rond te kijken...echt lief! :heart:

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#22 Geplaatst 27 januari 2011 - 20:37

Hier ook drie tunnels die ze super vinden. Maar twee zal ik nu toch bijna moeten wegdoen want die zijn serieus aan het verslijten. Dus dan mag ik er terug nieuwe kopen ;)

Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#23 Geplaatst 27 januari 2011 - 21:20

altijd leuk als je eens iets nieuws kan kopen voor de kinders, ik doe ook niet liever ;) , als er hier weer eens een pakje toekomt voel ik me precies een kind op kerstdag dat haar cadeautjes krijgt terwijl ik het wel zelf allemaal gekozen en betaald heb haha

wij hebben een tamelijk grote tunnel liggen onder de salontafel maar er wordt jammer genoeg niet veel mee gespeeld.
Onzen diddl wil er zelfs geen poot inzetten.
De andere drie lopen er sporadisch eens door maar echt spelen doen ze er niet mee jammer genoeg.
Het ligt hier vol speelgoed waar gewoon niet  naar gekeken wordt.
Ze zijn wel dol op ritselballen

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 28 januari 2011 - 08:22

lathyrus zei:

altijd leuk als je eens iets nieuws kan kopen voor de kinders, ik doe ook niet liever ;) , als er hier weer eens een pakje toekomt voel ik me precies een kind op kerstdag dat haar cadeautjes krijgt terwijl ik het wel zelf allemaal gekozen en betaald heb haha

wij hebben een tamelijk grote tunnel liggen onder de salontafel maar er wordt jammer genoeg niet veel mee gespeeld.
Onzen diddl wil er zelfs geen poot inzetten.
De andere drie lopen er sporadisch eens door maar echt spelen doen ze er niet mee jammer genoeg.
Het ligt hier vol speelgoed waar gewoon niet  naar gekeken wordt.
Ze zijn wel dol op ritselballen

Leg anders je tunnel eens op een andere plaats. Misschien vinden ze het gewoon niet leuk als die onder een tafel ligt :d

Guest_Liselotte_*
Guest_Liselotte_*

#25 Geplaatst 28 januari 2011 - 08:35

Die van mij hebben ook zo'n tunneltje, niet groot (zo'n 50cm, met balletjes erin aan touwtjes), maar pret verzekerd!  Het slingert voortdurend heel de kamer rond :LOL: .  ;)

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 28 januari 2011 - 09:24

Hier een kleine en een grote.Ze kunnen ze niet missen.Niet om te spelen,wel om te slapen.In de grote liggen er soms 3 achtereen.Grappig!
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#27 Geplaatst 28 januari 2011 - 12:18

mobius zei:

Leg anders je tunnel eens op een andere plaats. Misschien vinden ze het gewoon niet leuk als die onder een tafel ligt :d

ik heb gewoon geen andere plaats, alles staat en ligt hier vol met kattengerief , we hebben deel van ons meubels buitengepierd om dat kattengerief te kunnen zetten, als je hier in huis rondloopt moet je goed kijken waar je je voeten neerzet om niks kapot te trappen

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 28 januari 2011 - 12:25

lathyrus zei:

ik heb gewoon geen andere plaats, alles staat en ligt hier vol met kattengerief , we hebben deel van ons meubels buitengepierd om dat kattengerief te kunnen zetten, als je hier in huis rondloopt moet je goed kijken waar je je voeten neerzet om niks kapot te trappen

Dan zullen ze gewoon teveel speelgoed hebben :d

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#29 Geplaatst 28 januari 2011 - 18:39

Ah en hebben da klein kleurrijk ritseltunneletje van trixie ook, das ook enorm in trek.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#30 Geplaatst 28 januari 2011 - 18:41

Karolientje zei:

Die hebben we ook! De kindertent niet, daar hadden we op t appartement geen plaats meer voor, want die tunnel is echt wel huge! :LOL: Ze vinden die inderdaad echt geweldig!
Daarnaast hebben ze nog 2 kleinere kattentunnels en ligt er ook altijd een play cube in de living. Vinden ze ook super trouwens. :)

+ dat de tunnel van Ikea blijft meegaan é.. We hebben hem nu al 2 jaar ofzo, je kan hem ook perfect onderhouden met een stoomreiniger of vochtig doekje!