Spring naar inhoud

- - - - -

cattery in tongeren

• Log in om te reageren
41 reacties op dit onderwerp
Guest_DAmbiorix_*
Guest_DAmbiorix_*

#31 Geplaatst 28 januari 2011 - 12:33

arifiene zei:

Ik heb dit hier al zeker twintig keer gezegd, dus nog maar een keer:

Als je een bewijs hebt van je dierenarts waarin zwart of wit staat dat het bewezen is dat het dier ziek gekocht werd, dan is dit géén smaad of eerroof.
Het gaat dan immers om feiten en bovendien is het doel niet het ruineren van de cattery maar het verbeteren van het welzijn van de katten én het voorkomen dat mensen ongeinformeerd daar een kat halen.

daar ben ik het volkomen met je mee eens hoor!
maar na dat vorige topic kreeg ik telefoons van die en van haar advokaat dat als ik mijn reacties op ks niet verwijderde er gerechtelijke stappen ondernomen zouden worden ivm smaad en eerrroof, daardoor heb ik mijn reacties ook laten verwijderen door de modjes, ik had daar geen zin in hoor...

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#32 Geplaatst 28 januari 2011 - 13:01

guttegut die rare catteryhouders ook in het belgische land lijkt wel of dit een gewoonte is. :trance:

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 28 januari 2011 - 13:01

DAmbiorix zei:

daar ben ik het volkomen met je mee eens hoor!
maar na dat vorige topic kreeg ik telefoons van die en van haar advokaat dat als ik mijn reacties op ks niet verwijderde er gerechtelijke stappen ondernomen zouden worden ivm smaad en eerrroof, daardoor heb ik mijn reacties ook laten verwijderen door de modjes, ik had daar geen zin in hoor...

Ze kunnen die energie de ze stoppen in opmerkingen opruimen en het geld dat ze stoppen in een advocaat beter stoppen in de katten.
Geplaatste afbeelding

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#34 Geplaatst 28 januari 2011 - 14:28

eve zei:

Ze kunnen die energie de ze stoppen in opmerkingen opruimen en het geld dat ze stoppen in een advocaat beter stoppen in de katten.

groot gelijk

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#35 Geplaatst 28 januari 2011 - 15:58

Gelijk welke deftige fokker zou zich direct zorgen maken om de katten, niet om zijn/haar reputatie en rechtzaken.
En dat geldt evengoed voor die zogenaamde 'fokkers' (handelaars) die hun dieren ziek verpatsen en dan iedereen komen bedreigen met advocaten en rechtzaken.

tibake
tibake
  • 14 berichten

#36 Geplaatst 09 februari 2011 - 11:26

heeft er iemand nog iets vernomen?

Kimmm
Kimmm
  • 2 berichten

#37 Geplaatst 22 februari 2014 - 16:34

Is hier ooit nog gevolg aan gegeven?
Wij zitten momenteel ook met problemen, mogelijk gaat het om dezelfde persoon.... Katertje is na twee maanden aan droge FIP overleden...

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#38 Geplaatst 22 februari 2014 - 16:38

Bekijk berichtKimmm, op 22 februari 2014 - 16:34, zei:

Is hier ooit nog gevolg aan gegeven?
Wij zitten momenteel ook met problemen, mogelijk gaat het om dezelfde persoon.... Katertje is na twee maanden aan droge FIP overleden...
:( ocharme dat sukkeltje :(

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#39 Geplaatst 22 februari 2014 - 18:13

Niesziekte door de airco?
Goed bezig...

Ik weet niet over welke cattery het gaat, maar ik mag hopen er nooit mee in contact te komen!

Kimmm
Kimmm
  • 2 berichten

#40 Geplaatst 22 februari 2014 - 19:40

Ja, was echt heel zielig. Was het katertje van mijn mama. Ik heb zelf een kitten uit zelfde nest. Die is tien dagen nadat ik hem mee had beginnen vermageren, maar er wel weer helemaal bovenop geraakt.

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 27 februari 2014 - 10:36

Klinkt erg! Ik ken de cattery niet. Heb wel ooit een brit gekocht in Hoeselt die ook niet in orde was. Fokkers waren met de noorderzon verdwenen. Ik hoop dat het niet diezelfde mensen zijn :s

Govaerts-Monard
Govaerts-Monard
  • 1 berichten

#42 Geplaatst 20 juni 2018 - 15:00

Kan iemand mij vertellen over welke cattery het gaat in Tongeren? Wij hebben namelijk een katje op het oog en willen geen fout maken.