Spring naar inhoud

- - - - -

Her Majesty op bezoek :-)

• Log in om te reageren
74 reacties op dit onderwerp
Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#61 Geplaatst 13 maart 2011 - 11:10

:love3: :love3:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Loeka_*
Guest_Loeka_*

#62 Geplaatst 13 maart 2011 - 11:14

Mooie foto's, vind dat echt een prachtige kat :heart:

Is dat geen Amerikaanse Korthaar..? Srry, als ik verkeerd ben, ben nog niet zo goed in rassen :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#63 Geplaatst 13 maart 2011 - 11:14

Loeka zei:

Mooie foto's, vind dat echt een prachtige kat :heart:

Is dat geen Amerikaanse Korthaar..? Srry, als ik verkeerd ben, ben nog niet zo goed in rassen :)
:LOL: Brits Korthaar kleur: Black Silver Tabby Blotched! ;)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#64 Geplaatst 13 maart 2011 - 11:18

:love3: :love3: :love3:

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#65 Geplaatst 13 maart 2011 - 11:28

Solotje zei:

Oh ja die stinkmuis heb die maar aan mijn katjes gegeven en hier zijn ze er gek op vooral Spano! :love4: Toch vreemd he dat hij dat deed?

Welke reactie had hij dan op die stinkmuis?
Tot nu toe heb ik er alleen nog maar rollebollende katten van gezien...

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#66 Geplaatst 13 maart 2011 - 11:42

haemoglobine zei:

Gabriël wordt er high van (en dan begint hij te blazen naar de anderen: het is van mij, van mij alleen :) ).

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#67 Geplaatst 13 maart 2011 - 11:48

haemoglobine zei:

Hij ging er naar toe, rook er aan, liep bang weg en dan begon hij te kwijlen, zijn speeksel kwam er uit, je zag aan hem dat hij het echt niet leuk vond, echt raar. :s

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#68 Geplaatst 13 maart 2011 - 11:49

Solotje zei:

Vandaag is het zo ver :dancer: Apollo: here i come! :jump:
Nog wel efkes geduld hebben want is ga eerst langst het witte huis en nog een dierenwinkel en wie weet breng ik wel iets leuks mee! :LOL:

Rij jij helemaal naar het witte huis in Zedelgem??? Dat is toch ook niet bij de deur. Is dat zo'n speciale winkel misschien. Ik woon er op 10 min. van en ben er nog nooit geweest :oops: . Ik heb op hun website wal een prachtige krabton gezien die ik me nog ga aanschaffen! Zal daar dus eens dringend moeten langsgaan :LOL: .
Geplaatste afbeelding
Groetjes en poezekopjes, Sarah

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#69 Geplaatst 13 maart 2011 - 11:49

Oh ja hier zijn er foto's. ;)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#70 Geplaatst 13 maart 2011 - 11:51

saparapah zei:

Rij jij helemaal naar het witte huis in Zedelgem??? Dat is toch ook niet bij de deur. Is dat zo'n speciale winkel misschien. Ik woon er op 10 min. van en ben er nog nooit geweest :oops: . Ik heb op hun website wal een prachtige krabton gezien die ik me nog ga aanschaffen! Zal daar dus eens dringend moeten langsgaan :LOL: .
:LOL: We gingen op knuffelbezoek en het witte huis was op de weg dus dan moeten we daar toch passeren he. :lachen:
Moet je echt doen :LOL: , is een leuke winkel en zeker dat het maar 10 min. van jouw is. Neem wel genoeg geld mee he en kleed je warm want het was daar heel koud. ;)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#71 Geplaatst 13 maart 2011 - 11:52

Joloka zei:

Gabriël wordt er high van (en dan begint hij te blazen naar de anderen: het is van mij, van mij alleen :) ).

Solotje zei:

Hij ging er naar toe, rook er aan, liep bang weg en dan begon hij te kwijlen, zijn speeksel kwam er uit, je zag aan hem dat hij het echt niet leuk vond, echt raar. :s

Zijn wel meer katten die er bang of agressief op reageren. Zoals Joloka zegt "high" en kan me inbeelden dat de ervaring voor sommige katten gewoon niet aangenaam is. Net zoals er mensen zijn die houden van in een roes van alcohol te vertoeven en mensen die er compleet van in paniek raken.

seonimtje
seonimtje
  • 811 berichten
  • 5 katten

#72 Geplaatst 13 maart 2011 - 11:53

aja, heb heel goed gekeken hoe je gisteren bezig was met de foto's nemen
en heb het eens uitgeprobeerd hmmm ... nog veel oefening maar die 2de foto van apollo is toch goed gelukt vind ik zelf :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#73 Geplaatst 13 maart 2011 - 11:55

Smitten Kitten zei:

Zijn wel meer katten die er bang of agressief op reageren. Zoals Joloka zegt "high" en kan me inbeelden dat de ervaring voor sommige katten gewoon niet aangenaam is. Net zoals er mensen zijn die houden van in een roes van alcohol te vertoeven en mensen die er compleet van in paniek raken.
Ja inderdaad zoiets begrijp ik ook.

seonimtje zei:

aja, heb heel goed gekeken hoe je gisteren bezig was met de foto's nemen
en heb het eens uitgeprobeerd hmmm ... nog veel oefening maar die 2de foto van apollo is toch goed gelukt vind ik zelf :)
Die tweede foto is inderdaad al leuk, blijven oefenen :thumb: , komt wel goed! ;)

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#74 Geplaatst 13 maart 2011 - 13:04

seonimtje zei:

Jullie gaan veel meer moeten komen he ... dan zullen Umika en Jasmine niet meer zo bang zijn.
Het was super dat jullie er waren en Apollo heeft op een roze dekentje moeten poseren ocharme de sukkel .... Ik hoop ook dat er mooie foto's tussen zullen zitten.

Spijtig van de stinkmuis, die was niet echt een schitterend cadeau he haha

Maar het reservepluimpje van de hengel was opeens verdwenen ... Jasmine had die toch wel meegesleurd naar boven zeker :) .
Ook Umika en Jasmine vinden de nieuwe cadeaus geweldig ... zal er veel mee spelen zodat Umika wat meer beweging heeft he.

Ik heb nog zitten loeren wanneer de auto voor de deur verdwenen was, maar heb jullie niet meer zien vertrekken :louche: :louche:

oooooh super dat Umika en Jasmine de speeltjes ook leuk vinden :loveshower: :loveshower:
We komen zeker nog eens terug: maar dan zonder stinkmuis :ha
Ik vond het echt heel gezellig.  
En jullie wonen daar ook heel mooi.
Hihi we hebben er inderdaad een echt daguitstapje van gemaakt.
We zijn zo rond half 8 vertrokken :)

saparapah zei:

:ha inderdaad: wij zijn zo zot :gek:
Maar het lag op onze weg: dus die tussenstop konden we niet laten liggen.

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#75 Geplaatst 13 maart 2011 - 18:21

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag