Spring naar inhoud

- - - - -

roddels

• Log in om te reageren
49 reacties op dit onderwerp
Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 27 januari 2011 - 17:00

denk niet dat dat alleen aan cattery's ligt hoor :)
Mensen gunnen mekaar gewoon niks meer tegenwoordig :)

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#17 Geplaatst 27 januari 2011 - 17:36

inderdaad, sommige catteriën worden echt vrienden en je weet wat je aan elkaar hebt!! Maar anderen... bah ik gruwel er eigenlijk van...

@solootje: hier gaat het dus ook over mijn katertje... heb blijkbaar de verkeerde keuze gemaakt en ik weet nergens iets van... Nu goed, ik weet dat er zwart bij één van mijn poezen kan uitkomen. Maar er zijn tal van andere kleuren ook! En wat betreft het zwart: het zou de eerste zwarte selkirk rex zijn die ik zie!! Dus weer wat nieuws en wat is er mis met zwart???

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#18 Geplaatst 27 januari 2011 - 17:40

nisha zei:

inderdaad, sommige catteriën worden echt vrienden en je weet wat je aan elkaar hebt!! Maar anderen... bah ik gruwel er eigenlijk van...

@solootje: hier gaat het dus ook over mijn katertje... heb blijkbaar de verkeerde keuze gemaakt en ik weet nergens iets van... Nu goed, ik weet dat er zwart bij één van mijn poezen kan uitkomen. Maar er zijn tal van andere kleuren ook! En wat betreft het zwart: het zou de eerste zwarte selkirk rex zijn die ik zie!! Dus weer wat nieuws en wat is er mis met zwart???

Snap het niet maar geeft niet, zit er niet te veel in en geef er geen publiciteit aan, zeg de persoon die roddelt wat je denkt en negeer haar en wat ze zegt

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#19 Geplaatst 27 januari 2011 - 17:44

Eragon zei:

Snap het niet maar geeft niet, zit er niet te veel in en geef er geen publiciteit aan, zeg de persoon die roddelt wat je denkt en negeer haar en wat ze zegt

dat ga ik zeker doen...

effe klein beetje uitleg... tortie poes en chocolat kater: kans op zwart van kleur... Groot drama blijkbaar... Ik weet perfect wat kan en niet kan qua kleuren. Heb niet eerste beste kater gekocht ook...

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#20 Geplaatst 27 januari 2011 - 18:04

nisha zei:

Pf zeg, wat een gezever. Mensen die geloven dat zwarte katten heksenkatten zijn zeker :ha

Ik heb ook al zwart gefokt en heb ook al te horen gekregen dat dat heel dom was van mij, want "zwart verkoopt niet goed". Maar laat dat mij nu eens geen $^ù$ù interesseren. Ik fok wat ik mooi vind en ben nog nooit blijven zitten met een kitten! Toen ik pas begon met fokken werd ik ook gewaarschuwd dat ik zeker en vast geen driekleur zou moeten gaan fokken en al helemaal geen driekleur in donkere kleuren, vreemd wel dat ik naast effen blauw, de meeste aanvragen krijg voor driekleurtjes O:)

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#21 Geplaatst 27 januari 2011 - 18:17

Smitten Kitten zei:

Pf zeg, wat een gezever. Mensen die geloven dat zwarte katten heksenkatten zijn zeker :ha

Ik heb ook al zwart gefokt en heb ook al te horen gekregen dat dat heel dom was van mij, want "zwart verkoopt niet goed". Maar laat dat mij nu eens geen $^ù$ù interesseren. Ik fok wat ik mooi vind en ben nog nooit blijven zitten met een kitten! Toen ik pas begon met fokken werd ik ook gewaarschuwd dat ik zeker en vast geen driekleur zou moeten gaan fokken en al helemaal geen driekleur in donkere kleuren, vreemd wel dat ik naast effen blauw, de meeste aanvragen krijg voor driekleurtjes O:)

Ik heb 2 heksen kittens ze zijn zooo eng :x
Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 27 januari 2011 - 18:24

nisha zei:

dat ga ik zeker doen...

effe klein beetje uitleg... tortie poes en chocolat kater: kans op zwart van kleur... Groot drama blijkbaar... Ik weet perfect wat kan en niet kan qua kleuren. Heb niet eerste beste kater gekocht ook...

Maaaar seeeug! Black is beautiful!!!!!! Je moet doen waar JIJ je goed bij voelt!!! :hug:

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 27 januari 2011 - 18:37

Vroeg me al af waarom geen zwart en als het effectief is omdat zwarte katten "niet gemakkelijk verkopen" dan is dat het belachelijkste dat ik ooit gehoord heb...Ik heb hier een klein zwart geval rondlopen en ze is net zo lief als m'n tijgertje...Sommige mensen hebben toch nog middeleeuwse opvattingen hoor.
Toen ik in het begin het ras brits korthaar leerde kennen, ging m'n voorkeur ook naar blauwtjes. Ondertussen hou ik van alle kleurtjes en ook langhaartjes hebben m'n hart gestolen...ik zou nu echt geen kitten afwijzen omdat ie een bepaalde kleur heeft... O:)
Geplaatste afbeelding

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#24 Geplaatst 27 januari 2011 - 19:00

Frances zei:

Maaaar seeeug! Black is beautiful!!!!!! Je moet doen waar JIJ je goed bij voelt!!! :hug:

in selkirk rex bestaat zwart dus nog niet.... zou het dus geen unicum zijn??? Trouwens zwart is 1 kleur op 18 dat het kan worden...

Wat ze ook zeggen, de kater komt er en ik zal er trots op zijn als de kittens zwart zouden zijn!!!

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#25 Geplaatst 27 januari 2011 - 19:04

nisha zei:

in selkirk rex bestaat zwart dus nog niet.... zou het dus geen unicum zijn??? Trouwens zwart is 1 kleur op 18 dat het kan worden...

Wat ze ook zeggen, de kater komt er en ik zal er trots op zijn als de kittens zwart zouden zijn!!!

Euhm hoezo bestaat nog niet in zwart???? De foundation kat werd aanvankelijk zelfs verpaard met een zwarte pers. Wat zou zwart dan nog niet bestaan in selkirk?

Guest_Liselotte_*
Guest_Liselotte_*

#26 Geplaatst 27 januari 2011 - 19:04

@Nisha
Ten eerste: mensen gunnen het licht in elkaars ogen niet, ze denken dat er te weinig plaats is onder de zon.  Jaloezie is een verschrikkelijke "ziekte", vind ik... 8)
Ten tweede: zwarte katten zijn pràchtig :heart: ; ik dacht dat we in de 21ste eeuw leefden en dergelijk Middeleeuws bijgeloof ver achter ons hadden gelaten :r !
Niets van aantrekken.  Laat de huichelaars en roddelaars maar doen :p en ga gewoon je gang, basta. ;)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#27 Geplaatst 27 januari 2011 - 19:05

Smitten Kitten zei:

Euhm hoezo bestaat nog niet in zwart???? De foundation kat werd aanvankelijk zelfs verpaard met een zwarte pers. Wat zou zwart dan nog niet bestaan in selkirk?

selkirk rex black - Google zoeken Zijn deze allemaal gephotoshopt dan? :x ;)

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#28 Geplaatst 27 januari 2011 - 19:18

Smitten Kitten zei:

ik ga hier direct naar kijken... heb ze nog nooit gevonden dus hierbij mijn ecxuses voor het foutje!!!

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#29 Geplaatst 27 januari 2011 - 19:21

Smitten Kitten zei:

selkirk rex black - Google zoeken Zijn deze allemaal gephotoshopt dan? :x ;)

ik vind ze mooi en bedankt voor de fotolink... nu ben ik zeker dat ik de juiste keuze heb gemaakt (al was ik het voordien ook al hoor)

Guest_marja_*
Guest_marja_*

#30 Geplaatst 27 januari 2011 - 19:35

Ook in het bengalen wereldje is er haat en nijd onder elkaar en elkaar het licht in de ogen niet gunnen.
Ook wij gaan maar met een paar bevriende cattery`s om en samen naar shows en ik bemoei me niet al te veel met andere cattery`s .Maak alleen een praatje af entoe maar niet over alles en iedereen ,dan word je gek want ze weten van alles te vertellen enz enz. Moe word je ervan
Wij houden het bij ons eigen ding en doen ons eigen ding en wat andere denken ............
De catery`s waar we bevriend mee zijn daar hebben we goed contact mee en we delen heel veel lief en leed en dit gaat al jaren super .

Zeker op show merk je het, ze komen dan smorgens al even "stiekum" naar je poes/kater kijken zeker als ze in de catalogus zien dat je een nieuw kitten hebt .En dan zie je ze denken .....

En als ze dan eens niets hebben op show dan zijn ze helemaal gepikeerd.
Och de ene keer heb je iets en de andere keer niets denk ik dan maar, het showen alleen is al leuk en als de katten het ook leuk vinden is het toch weer een leuke dag geweest
Ik heb altijd de spreuk , die van ons zijn de mooiste alleen de keurmeester heeft niet zo goed gekeken.

Maar dit blijf je altijd houden dat roddelen onder elkaar.

Bewerkt door marja, 27 januari 2011 - 19:36.