Spring naar inhoud

- - - - -

roddels

• Log in om te reageren
49 reacties op dit onderwerp
Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#46 Geplaatst 28 januari 2011 - 12:14

Liselotte zei:

Ik heb alleen 'n grijze Brit en heb wél veel ongeluk! Misschien is de ongelukskleur in al die eeuwen veranderd, wie weet... :ha

diene grijze Brit wordt blauw genoemd en dat is zwart met verdunning
misschien vandaar :ha
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

henny
henny
  • 1.601 berichten

#47 Geplaatst 28 januari 2011 - 14:50

En....alle wilkleur Abessijnen zijn zwart :p

Henny

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#48 Geplaatst 28 januari 2011 - 16:18

:LOL: :LOL: :LOL:

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#49 Geplaatst 28 januari 2011 - 18:22

Intussen heb ik dus een rustig gesprekje gehad met de personen in kwestie. En toegegeven, ze hebben het gezegd tegen elkaar. Vraag enkel me af waar die uitbreiding vandaan komt maar goed...
na een discussie over het wel of niet weten van de genetica zijn we het erover eens dat dit mijn beslissing is... Blijkbaar heeft de persoon in kwestie zelf wat problemen om het plaatsen van zijn zwarte kittens.... Oke, maar niet hetzelfde ras en dit is mijn probleem naar de toekomst toe niet het zijne!    
Voor mij is deze discussie gesloten al vind ik het wel leuk om te weten hoeveel mensen zwarte katten hebben of graag zien!!!
Ik heb hier trouwens ook nog 2 zwart/witte huiskatjes lopen.... De ene is de mama van de andere.                                                                                                                                                                                                                          

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#50 Geplaatst 30 januari 2011 - 21:03

henny zei:

En....alle wilkleur Abessijnen zijn zwart :p
Nu weet ik waarom ik altijd zoveel ongeluk heb ! :lachen:
er lopen hier 3 gecamoufleerde zwarte rond en er liggen er nog 3 in het nestje van Nisaba :help:
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie