Spring naar inhoud

- - - - -

Drolletjes hier, drolletjes daar...

• Log in om te reageren
24 reacties op dit onderwerp
Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 28 januari 2011 - 15:20

Ons Féline "drukt" niet genoeg als ze naar toilet gaat denk ik, is nu al 2 x dat ik nog een klein drolletje vind als ze net van de bak komt, dat er dus "afvalt", onder tafel, in de badkamer,....

Dan begint ze er nog mee te spelen ook!!!!!! :p :p :p :p

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2 Geplaatst 28 januari 2011 - 15:38

Ons Lily heeft dat soms ook. Maar gelukkig speelt zij er niet mee. ;)

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#3 Geplaatst 28 januari 2011 - 15:38

Dat heb ik bij Fuchsia ook al een paar keer gehad het valt niet op de grond maar soms hangt er een droog keuteltje juist onder haar staart ik kan het er met een vochtig doekje wel zo afhalen.

lola'tje
lola'tje
  • 1.366 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 28 januari 2011 - 15:46

ja bij ons ook. Het blijft soms in de haartjes van haar staart hangen.. :p

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#5 Geplaatst 28 januari 2011 - 15:51

Typisch langhaar ;) Af en toe blijft er wel eens wat plakken. Gelukkig hier altijd harde drolletjes, dus niet vaak badje ofzo nodig, ik kan het er gewoon met een kam uithalen, zonder dat er sporen achter blijven. Dan met een nat doekje even erover en ze zijn weer schoon ;) Hier spelen ze gelukkig wel niet met hun ontlasting :catscratchhead :ha

ingrid b
ingrid b
  • 992 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 28 januari 2011 - 15:51

ocharm, je moet haar wel speelgoed geven he, nu moet ze met haar eigen drolletjes spelen :ha :ha
Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#7 Geplaatst 28 januari 2011 - 16:15

Jak :mrgreen:
Marie had da in het begin ook, dan vond je op verschillende plaatsen kleine bolletjes. Da was dan omdat de andere haar kwamen stalken op de kattenbak en ze er dan snel uitging terwijl ze dus nog niet volledig gedaan had.. Het schaap!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 28 januari 2011 - 16:19

Angel die niet langharig is ;) heeft dat ook en inderdaad gelukkig zijn ze hier ook hard :ha maar met zijn drolletjes speelt hij niet zenne, hij kuist de grond er naast op ja, zo'ne flinke jongen! :love3:

Guest_DAmbiorix_*
Guest_DAmbiorix_*

#9 Geplaatst 28 januari 2011 - 16:21

hier vind ik ook wel eens een keuteltje net buiten de bak, maar meestal is dat van ebony, die graaft te vlijtig en dan vliegt er soms wat uit :d

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 28 januari 2011 - 16:26

:lachen: :lachen: :lachen: Ik zie het al zo voor me: kijk eens baasje, ik heb nieuw speelgoed gevonden :lachen: :lachen: :lachen: .

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#11 Geplaatst 28 januari 2011 - 16:40

Solotje zei:

Angel die niet langharig is ;) heeft dat ook en inderdaad gelukkig zijn ze hier ook hard :ha maar met zijn drolletjes speelt hij niet zenne, hij kuist de grond er naast op ja, zo'ne flinke jongen! :love3:

Doen ze hier ook! Handig want dan weet ik ook meteen dat er een drolletje ergens ligt ;)

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 28 januari 2011 - 16:58

Oei! Stiekem wel een beetje grappig, maar voor jou echt wel niet leuk!
Miel zijn haren aan zijn poep zijn ook vrij lang, waardoor wanneer hij zelfs pipi gedaan heeft, dat daar allemaal zo'n beetje nat is... :onzeker: Toen ik dat nog niet echt door had, en hem oppakte had ik zo plekken op mijn kleren :catscratchhead Was dat daar dus van hé. Nogal lastig soms...  Ik weet ook niet hoe het komt dat hij dat voorheeft, want Anaïs heeft daar totaal geen last van. En aan zijn poepke echt zo hangt er soms ook wel wat kaka in ofzo, heb zo enkele washandjes voor de katten en dan was ik hem een beetje...

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 30 januari 2011 - 11:01

:x
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Bren_*
Guest_Bren_*

#14 Geplaatst 30 januari 2011 - 16:48

Bij Nala durft dat af en toe ook eens gebeuren maar echt niet vaak.
De lieve meid laat het wel duidelijk weten als haar poep niet proper is.
Ze blijft dan inderdaad "graven" op de grond, totdat het personeel komt opruimen :ha

Armani
Armani
  • 15.761 berichten

#15 Geplaatst 31 januari 2011 - 16:02

:louche: :louche: :cle :louche: :louche: