Spring naar inhoud

- - - - -

Rc hair & skin

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Sproetje005
Sproetje005
  • 11 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 28 januari 2011 - 18:35

Wat zijn jullie bevinden van Royal Canin hair & skin?
Zou graag naar deze overstappen omdat onze Kitty haar vacht toch wel wat kan verbeteren.
Ze hebben hier ook versheidszakjes van. Daar ervaring mee?

alvast bedankt

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#2 Geplaatst 28 januari 2011 - 18:38

Enkele van onze katten kunnen helaas geen royal canin verdragen, geven er enorm van over.

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#3 Geplaatst 28 januari 2011 - 18:53

hier krijgen ze royal canin en ben er echt tevreden over! Ik wissel graag eens af (ik eet ook niet elke dag hetzelfde he) en de hair en skin eten ze wel graag maar of hun vacht daar echt betervan word? Wat ik wel weet is dat de katjes sinds ik RC gebruik verdikt zijn en een mooie blinkende vacht hebben!

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 28 januari 2011 - 19:27

Ik gaf Eve dit vroeger. Ze had eerst vaak jeuk (toen ik als onwetende nog gewoon supermarktkattenvoer gaf), maar geen vlooien. Ik heb toen op advies van de dierenwinkel RC Hair & Skin geprobeerd, omdat ze misschien een allergie had. Het heeft supergeholpen en ze zat ook beter in haar (kortharige) vachtje.
Inmiddels zit ze op Sanabelle Sr/Acana mix en heeft ze ook nergens last van.
Ik weet dus niet of H & S uiteindelijk de grote kampioen was of gewoon het overschakelen naar premium voer, maar ik heb er goeie ervaringen mee.
:geluk:

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#5 Geplaatst 30 januari 2011 - 14:50

Dat specifieke voer ken ik niet, maar ik gebruik RC Pure Feline Beauty. Dat is ook voor de vacht. Geeft hele mooie resultaten. Zwartje zijn vacht begon wat moeilijk te worden voor hem (hij is een dikke 17 jaar oud), met dit voer is het ruiven enzo veel minder.