Spring naar inhoud

- - - - -

Eindelijk!

• Log in om te reageren
37 reacties op dit onderwerp
3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#1 Geplaatst 29 januari 2011 - 21:27

Eindelijk is Yv een nummer aan het oefenen vanavond wat ik al zolang in het repertoire wil hebben!! :loveshower: Hopelijk volgende repetitie met de band!!!

Helène van Roch Voisine!!!!

Niet alleen prachtig nummer, geweldige gitaarsolo maar ook nog een lust voor het oog :trance: :lachen:

Hoe vinden jullie dit nummer? Kwestie eens jullie mening te testen.
Als jullie nog andere voorstellen hebben , laat het hier maar weten! Zo weten we weer eens wat er graag gehoord word en kunnen we weer wat uitbreiden :oops:

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#2 Geplaatst 29 januari 2011 - 21:29

Vond dat ook altijd een goeie groep onder de franstalige liedjes en een mooi liedje, zing het ook altijd mee als het eens op de radio komt.
Als het ingestudeerd is willen wij een privé concert van Yv hé!!!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 29 januari 2011 - 21:34

catherine zei:

Vond dat ook altijd een goeie groep onder de franstalige liedjes en een mooi liedje, zing het ook altijd mee als het eens op de radio komt.
Als het ingestudeerd is willen wij een privé concert van Yv hé!!!

Ikke ook, ikke ook, ikke ook, ikke ook, ikke ook, ikke ook, ikke ook, ikke ook.....

Geplaatste afbeelding

ingrid b
ingrid b
  • 992 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 29 januari 2011 - 21:39

Ik dacht , we krijgen Yv live op Ks , dat hebben we toch wel tegoed zeker he :LOL:
Geplaatste afbeelding

zzzaramia
zzzaramia
  • 1.003 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 29 januari 2011 - 21:39

Roch Voisine, my canadian beauty! ... oh mooie herinneringen en jeugdsentiment :love3:

Geplaatste afbeelding

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#6 Geplaatst 29 januari 2011 - 21:46

ingrid b zei:

Ik dacht , we krijgen Yv live op Ks , dat hebben we toch wel tegoed zeker he :LOL:

"laaif" lijkt me wat moeilijk, maar misschien kan Elfie op repetitie een filmke maken ... er staan anders wel al heel veel filmkes op onze site hoor !
www.dust-laaif.be     :dancer:
Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#7 Geplaatst 29 januari 2011 - 21:47

Welnu, ik zal eens op een repetitie als het nummer al wat geoefend is , filmen!!!
Zang zal zeker nog wat extra oefenen zijn, moet echt wel met het juiste gevoel gezongen worden vind ik :evil: !! Heb nog zo'n lievelingsnummer dat uiteindelijk op de laatste CD opgenomen is geweest. Jongens wat hebben ze moeten afzien toen omdat ik het ook met gevoel wilde hebben :oops: Maar de band weet dat het "mijn" nummer is :)
Namelijk "Here comes the sun" van George Harrison. Maar vind deze versie van Bon Jovi ook niet te versmaden! :love3:

Bewerkt door 3elfje, 29 januari 2011 - 21:48.

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 29 januari 2011 - 21:52

Filmen !!!!! Ben heel benieuwd :LOL: ;) :jump:
Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#9 Geplaatst 29 januari 2011 - 22:06

Filmpje zal nog eventjes duren! Volgende week geen repetitie wegens verhuis, week daarna eerste keer met de band oefenen, dus,......

ingrid b
ingrid b
  • 992 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 29 januari 2011 - 22:12

YvVanRoyen zei:

"laaif" lijkt me wat moeilijk, maar misschien kan Elfie op repetitie een filmke maken ... er staan anders wel al heel veel filmkes op onze site hoor !
www.dust-laaif.be :dancer:

Ik ben al eens vlug gaan luisteren, wat ik tot nu heb gehoord klinkt goed maar ga het morgen even opnieuw beluisteren want tv staat aan en dat klinkt dan dubbel dus wordt vervolgd...
Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#11 Geplaatst 29 januari 2011 - 22:28

Ok Ingrid ben benieuwd! :dancer:  Ook naar wat jullie graag willen horen als er een band optreed!! Gaat dat van gouwe ouwe, tot zware rockers, nostalgie of meezingers,....????????

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#12 Geplaatst 29 januari 2011 - 22:54

Die double-neck van sambora is nog een doorn in het oog van Yv, die zal er ooit ook nog wel komen denk ik !!!

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#13 Geplaatst 29 januari 2011 - 23:26

3elfje zei:

Die double-neck van sambora is nog een doorn in het oog van Yv, die zal er ooit ook nog wel komen denk ik !!!

om precies te zijn, een akoestische gitaar met twee halzen, eentje met zes snaren de andere met twaalf, uiteraard met prima elementjes in (om de klank op te nemen en naar de versterker te sturen) zo liefst van al een "Ovation"

Een mens mag toch eens dromen hé ??? :x
Geplaatste afbeelding

Bewerkt door YvVanRoyen, 29 januari 2011 - 23:32.

Geplaatste afbeelding

Amelie
Amelie
  • Geband lid
  • 18.859 berichten

#14 Geplaatst 30 januari 2011 - 02:03

:LOL: :LOL: :LOL:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#15 Geplaatst 30 januari 2011 - 09:25

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

ja me 2 een concert horen zenne
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding