Spring naar inhoud

- - - - -

Mosselpoezekes ! Eerste mosseltjes 2013 pag. 12 #166 (Foto's !)

• Log in om te reageren
178 reacties op dit onderwerp
Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#151 Geplaatst 25 oktober 2011 - 22:33

Carowlina zei:

Ik doe mee met Mauro, ik eet ook geen mosselen! BAH! ;)
Naomi mag dat echt wel graag precies :)

Ja...als het aan Naomi lag, mag ik iedere dag mosseltjes klaarmaken ;)

haemoglobine zei:

:loveshower: :loveshower: :loveshower:

Hmmm, mosseltjes...

Helemaal mee akkoord :loveshower: :loveshower: :loveshower:

technozino zei:

heb er van het weekend ook gemaakt maar ze zijn zelfs niet in de buurt geweest van de tafel maar ja als in je eetbakje rundsvlees ligt :LOL:

Dan waren er meer mosseltjes voor jullie !! ;) :LOL: Hopelijk hebben ze gesmaakt :goofy: en ja...welk poezeke kan weerstaan aan rundsvlees :catkiss
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#152 Geplaatst 13 juli 2012 - 16:48

Eventjes een "oud topic" terug naar boven halen... ;) :LOL:

Aangezien we deze avond mosseltjes op het menu hebben !! :loveshower: :loveshower:

Is alweer een tijdje geleden, maar mijn ventje kon ze niet weerstaan en heeft alles meegebracht om deze avond opnieuw te kunnen genieten van hopelijk lekkere mosseltjes :love:

Ben benieuwd of Naomi er nog evenveel kan van genieten als vorig jaar... :LOL: ;)

Ga er zo dadelijk aan beginnen... :h :h :h
Geplaatste afbeelding

Kaprice
Kaprice
  • 4.999 berichten
  • 2 katten

#153 Geplaatst 13 juli 2012 - 18:11

mijn ventje trakteert me morgen op mosselen op restaurant !

en kan je nu al zeggen dat ze zeker gaan smaken :d

want door omstandigheden en een stom ongeval is het intussen al meer dan een jaar dat we geen gezellig restoke meer hebben kunnen doen met zijn twee.

en mosselen mmmmmmmmmmm, zeg ik geen neen tegen !

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#154 Geplaatst 15 juli 2012 - 13:33

En hebben ze gesmaakt?
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Kaprice
Kaprice
  • 4.999 berichten
  • 2 katten

#155 Geplaatst 15 juli 2012 - 17:12

hélemaal , in één woord LEKKER! :d

was gewoonweg genieten, eerst restoke met lekker mosselen en een leffe van't vat

en daarna Qbeach opt gemakske genieten van strand en zeelucht...

wie kan daar iets op tegen hebben

en de zon was vollop van de partij!

dus gewoonweg genieten ...

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#156 Geplaatst 15 juli 2012 - 17:56

Deze middag heb ik mosseltjes klaargemaakt, zaaalig lekker waren ze :) .

Hier kijken de poezies er niet naar om als ik mossels klaarmaak, vreemd he.  Ze hebben totaal geen interesse.

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#157 Geplaatst 24 juli 2012 - 00:24

Ik heb er vrijdag ook klaargemaakt en de poezels kijken er hier ook niet naar om, ze snuffelen er eens aan en kijken me aan met een blik van "wat is de bedoeling hiervan?" :p

Ikzelf heb er me echter ziek aan gegeten, ze waren zodanig lekker dat ik er niet af kon blijven, ik had 2 kg genomen, de rest zou ik 's anderendaags koud op eten of in de oven steken, maar die kwamen net te pas voor een avondsnack :h
Mijn maag was er echt niet over te spreken :misselijk:

Dat zal me leren zo gulzig te zijn! :p

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#158 Geplaatst 24 juli 2012 - 08:39

MMMMmmm zo lekker....
Ik zal ook de komende weken lekker mosseltjes maken.
Heb ze nog nooit klaar gemaakt omdat mijn mannetje dan bijna kokhalzend in de keuken staat, maar nu heeft hij pech......
Geplaatste afbeelding

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#159 Geplaatst 24 juli 2012 - 09:18

ik heb er nog geen gegeten, maar heb er al 2 weken zin in! Ik ga dit weekend er ergens gaan eten denk ik, want daarna vertrekken we op vakantie en ik wil de echte Belgische mosseltjes :LOL: :LOL: :thumb:
banner

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#160 Geplaatst 24 juli 2012 - 16:04

haemoglobine zei:

Ik heb er vrijdag ook klaargemaakt en de poezels kijken er hier ook niet naar om, ze snuffelen er eens aan en kijken me aan met een blik van "wat is de bedoeling hiervan?" :p

Ikzelf heb er me echter ziek aan gegeten, ze waren zodanig lekker dat ik er niet af kon blijven, ik had 2 kg genomen, de rest zou ik 's anderendaags koud op eten of in de oven steken, maar die kwamen net te pas voor een avondsnack :h
Mijn maag was er echt niet over te spreken :misselijk:

Dat zal me leren zo gulzig te zijn! :p

Dat is natuurlijk minder nieuws... :(

(Ik eet altijd 2 kg...minimum :catscratchhead ;) , maar zonder frietjes enkel een beetje stokbrood :oops: ).
Zaterdag komt mijn zus eten...en natuurlijk staan er terug mosseltjes op het menu :loveshower: :loveshower:

(Zus woont in Frankrijk en iedere keer ze naar België komt wil ze mosseltjes ;) )
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#161 Geplaatst 24 juli 2012 - 21:34

Mauro zei:

(Ik eet altijd 2 kg...minimum :catscratchhead ;) , maar zonder frietjes enkel een beetje stokbrood :oops: ).
Zaterdag komt mijn zus eten...en natuurlijk staan er terug mosseltjes op het menu :loveshower: :loveshower:

(Zus woont in Frankrijk en iedere keer ze naar België komt wil ze mosseltjes ;) )

Oooo wat maak je me nu jaloers...... . Ik vind mosseltjes zoooooo lekker en ze ruiken ook zoooooooooo lekker!! Maar... ik ben er allergisch aan!! Dat is iedere keer ik er at erger geworden, en de laatste keer ben ik zelfs doodziek geworden omdat de kok het kookvocht gebruikt had in de saus!!Ik had toen een "vispannetje" besteld en heel duidelijk gezegd dat ik allergisch ben aan mossletjes!!
De dokter heeft me verwittigd dat ik de volgende keer nog véél zieker ga zijn en zelfs opgenomen zal moeten worden.... :cry:
De oplossing is dus om bij elk etentje te vragen of er nergens mossels of kookvocht ervan in het eten verwerkt zijn!! Soms kijken ze raar op, maar als ik dan uitleg waarom, dan begrijpen ze het wel!
  Een vispannetje durf ik gewoon niet meer te bestellen, je weet immers maar nooit ....

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#162 Geplaatst 26 juli 2012 - 15:42

Mauro zei:

Oh, jij eet de volle 2 kilo op! :h

Ik had die ook met wat stokbrood gegeten, met frietjes is ook heel lekker maar doordat je zoveel werk hebt met mosseltjes eten zijn de frietjes meestal koud tegen dat je aan het eind van je bord komt.

Misschien komt het door iets wat ik vooraf gegeten had, ik weet het niet, maar ik zal me de volgende keer toch wel wat inhouden! ;)

Zaterdag zal het dus een hele grote pot mosselen worden :LOL:
Geniet ervan!

Bewerkt door haemoglobine, 26 juli 2012 - 15:43.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#163 Geplaatst 27 juli 2012 - 08:43

aarrgh, nu ben ik nog geen mosselen gaan eten :NoWhy:

Ik heb zo weinig tijd in de weekends en door de week al helemaal geen tijd om zelf mosselen te maken... en ik vertrek binnenkort op vakantie dus dan kan ik er daar ook geen eten (nuja, waarschijnlijk wel, maar dat is toch niet hetzelfde als hier in België) :help: :help:
banner

Ventteke
Ventteke
  • 2.256 berichten
  • 5 katten

#164 Geplaatst 27 juli 2012 - 12:23

HMMM, Lekker, De laatste driejaar zijn we telkens naar Yerseke Mosselen gaan fre :censored: op de mosseldag. Met honderden mensen aan lange tafels a volonté. Lekker. S'middags en in de laate namiddag gingen we nog eens terug :oops: Dit jaar zal het er niet van komen, spijtig en ik heb er nog geen op, :( dus ik verlang er wel naar.
KS2015

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#165 Geplaatst 24 juli 2013 - 20:11

Vanavond ons laatste avondje verlof...dus hoe kunnen we dit beter afsluiten dan het eten van de 1ste mosseltjes !!!!! :loveshower:

Net zo'n 2-tal uurtjes bezig geweest met ze te kuisen...en nu volop genieten !!! :goofy:

En straks krijg Naomi haar portie....benieuwd of ze dit nog steeds zal lusten ?? :catnoknow Is intussen toch alweer bijna een jaartje geleden... :trance:

Foto'kes volgen... ;)

Bewerkt door Mauro, 24 juli 2013 - 20:13.

Geplaatste afbeelding