Spring naar inhoud

- - - - -

schilderen en katten...

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#1 Geplaatst 30 januari 2011 - 19:11

We zouden ons appartement moeten laten herschilderen,maar onze Snow is een echte binnenkat en groot is het hier ook al niet.Zou ik hem een paar dagen ergens laten logeren of kan het geen kwaad om hem in pas geschilderde ruimte's te laten rondlopen?Ik stel dit nu al een hele tijd uit,omdat hij lang in het asiel heeft gezeten en ik het hem liever niet aandoe om eventjes te verkassen,maar ik kan toch niet eeuwig wachten met schilderen?Iemand ervaring mee?

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 30 januari 2011 - 19:17

kan je hem ni even in een kamer apart houden tot 1 ruimte gedaan is en zo de volgende ruimtes doen?
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#3 Geplaatst 30 januari 2011 - 19:51

Wij hebben onlangs geschildert en de poezels hebben er geen last van ondervonden..

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 30 januari 2011 - 20:38

Die van ons hebben er ook nooit last van gehad. Alleen als ze wilden helpen :x . Kies een verf op waterbasis of zie dat je goed kan verluchten.
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#5 Geplaatst 30 januari 2011 - 20:47

Alle verven zijn op waterbasis nu, de andere zijn verboden. Hier hebben we ook altijd gewerkt in huis, muren afgebroken, weer opgebouwd, gevergd, behangen.... heb ze nooit apart gezet. Ze liepen gewoon mee tss door is nooit een probleem geweest.

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#6 Geplaatst 30 januari 2011 - 21:07

Ik heb geen schrik dat hij de werken niet zou verdragen,want het is een zeer tolerante kat,zeker als ik zie wat hij allemaal heeft meegemaakt,maar als de verf zelf niet schadelijk is voor hem,wil ik het er wel op wagen.

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#7 Geplaatst 30 januari 2011 - 21:14

katten mee laten schilderen ??? :LOL: :p
Geplaatste afbeelding

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#8 Geplaatst 30 januari 2011 - 21:34

wij hebben onlangs ook geschildert en de poezels zijn er gewoon tussen blijven lopen... Juist Yaïza hebben we even moeten wassen omdat ze aan de pot ging snuffelen en tegen de muur is gelopen...
Gelukkig was het waterverf!!

zzzaramia
zzzaramia
  • 1.003 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 30 januari 2011 - 23:34

Gewoon goed uitkijken dat de kat niet in de verf loopt en voor de rest zou het in orde moeten zijn.
Heb ooit bij mijn ouders geschilderd met zwarte verf, te laat door dat Cleo door de verf was komen dabberen en ... heb de rest van de namiddag zwarte pootafdrukken mogen opkuisen (want natuurlijk blijft ze niet op het zeil). O:)

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 31 januari 2011 - 12:28

Als je de schilderwerken zelf gaat doen, zie ik geen problemen. Als het door een schilder gebeurt die voortdurend binnen en buiten zou lopen, zou ik wel overwegen om hem af te zonderen.

Bewerkt door PeggyJ, 31 januari 2011 - 12:29.

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 31 januari 2011 - 13:06

PeggyJ zei:

Als je de schilderwerken zelf gaat doen, zie ik geen problemen. Als het door een schilder gebeurt die voortdurend binnen en buiten zou lopen, zou ik wel overwegen om hem af te zonderen.

Ging ik net ook zeggen.
Alvast veel succes met de schilderwerken.

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 31 januari 2011 - 13:19

Mijn man heeft onlangs nog geschilderd. De poezen trokken zich daar allemaal niks van aan hoor!Neem wel verf op basis van water.

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#13 Geplaatst 02 februari 2011 - 19:46

heb hier verleden jaar ook de ramen geverfd en kat met kittens gewoon even ergens anders opgesloten voor een dag of twee, tot de geur weg was :)