Spring naar inhoud

- - - - -

poes in Centerparcs

• Log in om te reageren
61 reacties op dit onderwerp
moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 31 januari 2011 - 10:43

op dit moment zijn we aan het genieten van onze laatste uurtjes in Centerparcs Vossemeren :( . heel jammer want het was een zalig ontspannen weekend. extra jammer omdat ik stapelverliefd :love3: geworden ben op een supermooie, erg aanhankelijke en lieve poes (die ook nog eens zwanger is!). ik zou ze zo meenemen naar huis! mijn kids zijn meteen akkoord :LOL: ! poezel mag in de auto tussen hen in zitten :heart: . mijn ventje is de enige die protesteert, de spelbreker :p !
ik zit me nu voortdurend af te vragen waar dat poesje binnenkort een plaatsje moet vinden om haar kittens ter wereld te brengen, want het blijft nog een tijdje koud en dan nat... ik mag er niet aan denken. zou Centerparcs één of ander beleid hebben rond (zwerf)poezen die daar toestromen? ik zou dat beestje zo graag helpen. langs de andere kant zit ze wel in een prachtig domein waar bijna geen verkeer is, waar vele andere dieren zitten, waar toch ook wel veel dierenliefhebbers komen... misschien heeft ze het zo slecht nog niet? :s

ingrid b
ingrid b
  • 992 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 31 januari 2011 - 10:47

Misschien moet je het even vragen daar als blijkt dat ze wel een beleid hebben ben je toch wat meer gerust om je harte diefje achter te laten.
Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 31 januari 2011 - 10:56

Mijn ma heeft twee jaar geleden ook zo'n sukkeltje meegebracht van CP.

Zij doen elke twee maanden zo eens een weekend of weekje CP en dan neemt ze MASSA'S poezen eten mee. Blijkbaar is in elk vakantiepark een poezen probleem. Makkelijke dumpplaats denken er veel!

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 31 januari 2011 - 10:57

ingrid b zei:

Misschien moet je het even vragen daar als blijkt dat ze wel een beleid hebben ben je toch wat meer gerust om je harte diefje achter te laten.

Ik denk niet dat ze echt een beleid hebben... ja het opruim beleid :help:

Eragon
Eragon
  • 3.807 berichten
  • 6 katten

#5 Geplaatst 31 januari 2011 - 11:09

Mannen hé, waarom moeten die altijd dwars liggen. Ik snap dat niet.
Neem die poezel gewoon mee. Je doet er jezelf, je kinderen en die poes die bovendien zwanger is, een geweldig plezier mee. En een gelukkige madam en gelukkige kinderen, zeg nu zelf, wordt elke man daar niet wat gelukkiger van.

Ik zou voor alle veiligheid toch een transportbox of minsten lijntje gaan kopen want los in de auto lijkt me geen goed idee.

Gaan vragen, ik heb dat ooit in een Sun Parcs gedaan en ik heb dat beestje nooit meer teruggezien, terwijl ik ze de dag ervoor alle ochtenden en avonden op ons terras kwam liggen om iets mee te pikken.

Opruimbeleid dus, ik kan daarvan genieten maar andere klanten blijkbaar niet, dus opruimen

Amelie
Amelie
  • Geband lid
  • 18.859 berichten

#6 Geplaatst 31 januari 2011 - 11:22

Ooh :(
Ze zou snel in onze auto zitten vrees ik..

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#7 Geplaatst 31 januari 2011 - 11:24

Ow die ging toch met mijn mee hoor,ik liet haar daar niet achter..
Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 31 januari 2011 - 12:03

Eragon zei:

Neem die poezel gewoon mee. Je doet er jezelf, je kinderen en die poes die bovendien zwanger is, een geweldig plezier mee. En een gelukkige madam en gelukkige kinderen, zeg nu zelf, wordt elke man daar niet wat gelukkiger van.

Die moet ik onthouden :LOL:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 31 januari 2011 - 12:07

Is het niet mogelijk dat de poes gewoon dagelijks haar wandelingetje maakt door het park, maartoch ergens een thuis heeft ? Ik zou haar niet zomaar meenemen hoor, misschien slaapt ze gewoon wel elke nacht in een warm mandje :oops:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Jana_23
Jana_23
  • 3.349 berichten
  • 6 katten

#10 Geplaatst 31 januari 2011 - 12:08

Ik ben onlangs ook naar CP geweest, toen zatten er 4 katjes aan ons huisje,
heel lieve katjes en ze kwamen ook tot vlak bij je.
ik had het toen ook moeilijk maar ik kon moeilijk 4 katjes meebrengen.
De katjes zagen er zeker niet ondervoed uit,
die krijgen overal wel wat eten, en sliepen wel goed beschut onder de struiken.

Geplaatste afbeelding

_ *Cats Leave Paw Prints On Our Hearts* _

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#11 Geplaatst 01 februari 2011 - 14:01

poesje is daar gebleven.... :cry:

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 01 februari 2011 - 14:06

oh aub laat haar niet achter :s

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#13 Geplaatst 01 februari 2011 - 15:03

Ga ervan uit dat de poes het daar niet slecht heeft!!!
Tenslotte kan je niet elk dier redden (helaas)
Ik denk niet dat het vel over been was of ze er verschikkelijk vies uitzag.

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#14 Geplaatst 01 februari 2011 - 15:41

Poes zal het daar inderdaad misschien niet slecht hebben, maar ze is niet gesteriliseerd!
Ze zal dus nog dikwijls zwanger (kunnen) worden en wat gebeurt er dan met de kittens?
Op de duur zitten er weer te veel en dan wordt er zeker opgeruimd!
Zou Unco Jerry daar iets voor kunnen gedaan hebben? Zijn er hier mensen die dat asiel kennen? Wea misschien? Ik zal haar voor alle zekerheid een PB sturen, dan ben ik zeker dat ze het gelezen heeft...

Bewerkt door Nadine, 01 februari 2011 - 15:43.

wea
wea
  • 5.928 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 01 februari 2011 - 16:08

dat asiel in lommel, unco jerry, daar ben ik zelf nog niet geweest.

maar hier is de geweldige provincie limburg maar weer eens een toonbeeld voor de rest: ze hebben een concessie gegeven op dat asiel. dwz dat ze mensen hebben gezocht die dat asiel konden uitbaten en die dat gingen uitbaten naar hun normen. Van alle kandidaten is dus unco jerry overgebleven, dus ik denk wel dat dit in orde zal zijn. De provincie heeft zich ook streng gemoeid met de bouwplannen van dat nieuwe asiel (nu is er een noodasiel) zodat die ook volgens de beste en nieuwste voorschriften zijn.

maar ja, goed doorvoed of niet, niet gesteriliseert is het voor dat katje geen leven en is er alleen maar risicos op aids, complicaties bij de bevallingen,... en die kittens hebben al helemaal bijna geen kans.