Spring naar inhoud

- - - - -

poes in Centerparcs

• Log in om te reageren
61 reacties op dit onderwerp
Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#46 Geplaatst 04 februari 2011 - 10:17

:thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding

Fietje26
Fietje26
  • 6.690 berichten
  • 4 katten

#47 Geplaatst 04 februari 2011 - 11:04

:geluk: Super dat je je zo inzet voor de katjes :)
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#48 Geplaatst 04 februari 2011 - 11:43

@tijgertje: volgens je beschrijving is het die poes wel degelijk: getijgerd, witte pootjes, witte bef. super!  ben zo blij dat je ze gevonden hebt! hopelijk kan je ze vandaag vangen zodat ze een warm plekje krijgt!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#49 Geplaatst 04 februari 2011 - 18:07

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

sandra25
sandra25
  • 1.950 berichten
  • 1 katten

#50 Geplaatst 04 februari 2011 - 18:32

Amaai,zo tof van je,Tijgertje,dat je op zoek gaat naar de poes.Weinig mensen die er mee zouden inzitten.Hopelijk vind je ze en kan ze haar kleintjes op een warme plaats krijgen en vergaan de kleintjes het beter dan hun mama :)
Geplaatste afbeelding

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#51 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:22

ben vandaag niet kunnen gaan, ben moeten gaan werken, heb net pas gedaan :( en durf daar nu niet zo goed meer met een pillicht gaan rondneuzen, maar morgen gaat zoon lief ook mee, en dan laat ik hem haar roepen en aaien, ben namelijk bang dat ze niet meer naar mij gaat willen komen, beetje eten voor de bench en eten erin en dan hopen dat ze erin gaat, en dan blijf ik wat uit de buurt, het MOET lukken gewoon, ik heb de hele namiddag en kom niet naar huis voor ik haar heb :thumb:

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#52 Geplaatst 05 februari 2011 - 18:37

geen geluk vandaag, heb daar 3 u rondgelopen aan de kant van het strand en geroepen en gezocht, maar geen poes gezien, had de bench klaargezet met eten in, maar niks, heb eten achtergelaten op dezelfde plaats en ga morgenvroeg nog maar eens op jacht :( , ben zo kwaad op mezelf dat ik haar heb laten ontsnappen hè :r

sandra25
sandra25
  • 1.950 berichten
  • 1 katten

#53 Geplaatst 05 februari 2011 - 18:59

Daar kan jij niets aan doen,he.T'is al super dat je zo je best doet voor haar.Een van deze dagen zal het je wel lukken :duim:
Geplaatste afbeelding

Sarah*
Sarah*
  • 1.218 berichten

#54 Geplaatst 05 februari 2011 - 20:48

Hopelijk is ze niet al ergens bevallen aangezien Moekelien de kittens goed kon voelen...

Geplaatste afbeelding

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#55 Geplaatst 06 februari 2011 - 21:21

super hoor tijgertje! jij bent een echte "kattemoejer" zoals ze bij ons zeggen!! (is heel positief bedoeld, hé!) :)

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#56 Geplaatst 10 februari 2011 - 11:53

Is hier nog nieuws over? Is er nog iemand kunnen gaan kijken?

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#57 Geplaatst 20 februari 2011 - 17:46

ik ben verldeden weekend 3 hele dagen daar geweest om haar te vangen, maar ze vertikt het, uiteindelijk heb ik mijn bench mogen zetten bij mensen van bungalow.., iets verder dan waar moekelien zat, die gaven de poes al melk, die hebben haar 2 dagen geprobeerd mee te vangen, maar ze laat zich niet pakken, ze konden ze aaien en eten geven, maar van het moment dat je der wilde pakken dan sprong ze zo uit hun armen, ik heb dan nadien ook nog last gekregen met de concierge van cp, die vond het niet normaal meer dat ik drie keer per dag met een bench daar rondliep, dus ben ik er door de week niet meer geweest, nu ga ik toch regelmatig met de zoon zwemmen , en nu ga ik 1 keer in de week daar dan zwemmen en dan verstop ik eten in mijn tas en probeer of ik haar zo toch nog kan vangen, dan moet ze maar even mee in de zwemtas, voorlopig loopt ze daar dus nog rond als iemand nog een poging wil gaan doen, of zelfs een vangkooi heeft die ik kan gebruiken dan denk ik dat ik haar makkelijker kan vangen, ze laat zich 's morgens vroeg zien en 's avonds, dus het spijt me maar nog geen succes tot nu toe, gelukkig vind iedereen haar lief en geven ze haar regelmatig eten, niemand geen zin om  mee een weekendje cp te gaan doen, maar dan wel in die bungalow, dan hebben we haar zo :lachen:

sandra25
sandra25
  • 1.950 berichten
  • 1 katten

#58 Geplaatst 20 februari 2011 - 18:34

Ze speelt het moeilijk blijkbaar O:) Typisch katten...Hopelijk lukt het je toch nog eens.
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#59 Geplaatst 20 februari 2011 - 18:34

tijgertje75 zei:

ik heb dan nadien ook nog last gekregen met de concierge van cp, die vond het niet normaal meer dat ik drie keer per dag met een bench daar rondliep:

Dan moeten die van CP er maar voor zorgen dat mensen zoals jij die geven om poezen er niet moeten rondlopen met een bench :evil:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

noesje
noesje
  • 1.389 berichten
  • 9 katten

#60 Geplaatst 20 februari 2011 - 18:36

Ik denk dat ik haar ook mee naar huis had gesmokkeld... :d
Geplaatste afbeelding