Spring naar inhoud

- - - - -

poes in Centerparcs

• Log in om te reageren
61 reacties op dit onderwerp
MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#61 Geplaatst 20 februari 2011 - 19:15

amai, wat een verhaal, heb net alles gelezen! :o
Ik hoop dat je haar kan vinden hoor tijgertje, vind dat zij en haar kittens echt een kans moeten krijgen!
Super dat je dit wil proberen!
Jammer dat ik aan de andere kant van België woon, anders was ik ook wel mee komen zoeken :(

Geplaatste afbeelding

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#62 Geplaatst 25 februari 2011 - 21:27

tijgertje75 zei:

ik ben verldeden weekend 3 hele dagen daar geweest om haar te vangen, maar ze vertikt het, uiteindelijk heb ik mijn bench mogen zetten bij mensen van bungalow.., iets verder dan waar moekelien zat, die gaven de poes al melk, die hebben haar 2 dagen geprobeerd mee te vangen, maar ze laat zich niet pakken, ze konden ze aaien en eten geven, maar van het moment dat je der wilde pakken dan sprong ze zo uit hun armen, ik heb dan nadien ook nog last gekregen met de concierge van cp, die vond het niet normaal meer dat ik drie keer per dag met een bench daar rondliep, dus ben ik er door de week niet meer geweest, nu ga ik toch regelmatig met de zoon zwemmen , en nu ga ik 1 keer in de week daar dan zwemmen en dan verstop ik eten in mijn tas en probeer of ik haar zo toch nog kan vangen, dan moet ze maar even mee in de zwemtas, voorlopig loopt ze daar dus nog rond als iemand nog een poging wil gaan doen, of zelfs een vangkooi heeft die ik kan gebruiken dan denk ik dat ik haar makkelijker kan vangen, ze laat zich 's morgens vroeg zien en 's avonds, dus het spijt me maar nog geen succes tot nu toe, gelukkig vind iedereen haar lief en geven ze haar regelmatig eten, niemand geen zin om mee een weekendje cp te gaan doen, maar dan wel in die bungalow, dan hebben we haar zo :lachen:
Kan je bij de gemeente geen vangkooi vragen? Of in een asiel of van een dierenarts?