Spring naar inhoud

- - - - -

Kattenhotel

• Log in om te reageren
16 reacties op dit onderwerp
Larisa
Larisa
  • 272 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 31 januari 2011 - 12:05

Deze zomer ga ik enkele weekendjes op reis. Ik weet nog niet zeker of Oliver bij mijn meter terecht kan.
Voor alle zekerheid wil ik al eens zoeken of er kattenhotels zijn die me aanspreken en waar ik mijn katje durf achterlaten :)
Kennen jullie goede en RUIME kattenpensions in Oost- of West Vlaanderen ( regio Kortrijk of regio Gent) ?

Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#2 Geplaatst 31 januari 2011 - 12:05

:geluk: :geluk: :geluk:

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 31 januari 2011 - 13:16

Neen, ik ken er niet echt.  Kan je niet iemand laten langskomen voor je schatje(s) ?
Het bezorgt hen trouwens minder stress dan, omdat ze in hun eigen vertrouwde omgeving kunnen blijven.

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 31 januari 2011 - 13:35

Ik zou toch ook opteren voor een catsitter ipv zo'n pension...

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#5 Geplaatst 31 januari 2011 - 14:01

Kattenhoek vind ik niet slecht. Twister komt van daar? Die dame draagt haar logés echt een warm hart toe.

Cats at home ziet er ook echt goed uit maar is wat verder.

Ik verkies ook iemand die op mijn katten komt letten maar dat is meer omdat 5 katten op pension doen een duit kost en dan worden ze allen samen in 1 kamer gezet (hou niet van pensions waar katten samen worden gezet) en dat is wat veel

Larisa
Larisa
  • 272 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 31 januari 2011 - 18:12

Bene zei:

Neen, ik ken er niet echt. Kan je niet iemand laten langskomen voor je schatje(s) ?
Het bezorgt hen trouwens minder stress dan, omdat ze in hun eigen vertrouwde omgeving kunnen blijven.

Stella en Remi blijven sowiezo thuis, zij gaan  naar buiten en een vriendin van mij komt twee maal per dag langs om te spelen en hen eten te geven!
Maar Oliver zit constant binnen en wil niet dat hij alleen binnen moet zijn.
Maar mss mag hij wel bij mijn meter hoor...ik ben gewoon een tweede plan aan het uitzoeken :)

Geplaatste afbeelding

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 31 januari 2011 - 21:53

Ik dacht dat Kitty's Rescue ook een kattenhotel uitbaat (allé, de eigenares toch), maar ik weet niet of ze dit nog doet. Dat is in Oost Vlaanderen.

Edit: Ja dus:
http://www.kittyshot...site/page1.aspx

Bewerkt door arifiene, 31 januari 2011 - 21:54.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#8 Geplaatst 31 januari 2011 - 21:55

:geluk: :geluk: :geluk:

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 01 februari 2011 - 12:48

Larisa zei:

Stella en Remi blijven sowiezo thuis, zij gaan naar buiten en een vriendin van mij komt twee maal per dag langs om te spelen en hen eten te geven!
Maar Oliver zit constant binnen en wil niet dat hij alleen binnen moet zijn.
Maar mss mag hij wel bij mijn meter hoor...ik ben gewoon een tweede plan aan het uitzoeken :)

Hier komen mijn ouders ook 2x per dag, ook toen Tibo hier alleen was.
Als je genoeg speelgoed voorziet, dan denk ik dat dit zeker moet lukken.
Zeker als je vriendin een tijdje blijft om te spelen.

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 01 februari 2011 - 12:54

Onze drie hebben eens een week in Tosca gezeten een kattehotel in de buurt(Adegem)  en ze waren daar wel heel goed hoor

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#11 Geplaatst 01 februari 2011 - 13:00

Ik heb er geen idee van hoe wij dat zullen doen... Hebben nog geen reis gepland maar we gaan toch eens weggaan voor een paar dagen. Ik heb niemand die de kat kan komen verzorgen dagelijks (geen familie in de buurt) en van de buren komt er ook niemand in aanmerking. Dus het zal dan wel zo'n kattenpension worden, maar dat moet je waarschijnlijk tijdig reserveren?

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 01 februari 2011 - 13:00

Bene zei:

Hier komen mijn ouders ook 2x per dag, ook toen Tibo hier alleen was.
Als je genoeg speelgoed voorziet, dan denk ik dat dit zeker moet lukken.
Zeker als je vriendin een tijdje blijft om te spelen.

Mijn ouders blijven wel min. 1 uurtje elke keer.  Soms kwam mijn zus ook wel langs, maar Tibo lag merendeel van de tijd te slapen.  Hij heeft nooit iets afgebroken.  Hij kon wel in de kattenren en voor de rest ook door heel het huis.

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 01 februari 2011 - 13:11

Hier bij Tosca in de zomermaanden toch een maand of twee opvoorhand,die mevrouw doet ook nog toilettages

griffel1977
griffel1977
  • 2.035 berichten

#14 Geplaatst 01 februari 2011 - 21:28

arifiene zei:

Ik dacht dat Kitty's Rescue ook een kattenhotel uitbaat (allé, de eigenares toch), maar ik weet niet of ze dit nog doet. Dat is in Oost Vlaanderen.

Edit: Ja dus:
kittyshotel.com - Kitty's Hotel

Bij Chris zitten ze idd ongelooflijk goed!!!! Opvangertjes van mij gaan daar steeds op logé!

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#15 Geplaatst 01 februari 2011 - 22:00

euh ... pension of hotel is natuurlijk wel te vinden. een verhuis daar naar toe kan wel stress veroorzaken. thuis is altijd beter ... is er nieman van je vrienden of familie die de poezen eten kan komen geven, drinken, er een beetje mee spelen ... desnoods iemand 's morgens en iemand 's avonds of zo ... zitten ze lekker in hun eigen ompgeving en krijgen ze toch wat aandacht ... :rub:
Geplaatste afbeelding