Spring naar inhoud

- - - - -

Kattenhotel

• Log in om te reageren
16 reacties op dit onderwerp
lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#16 Geplaatst 02 februari 2011 - 00:30

ik weet niet of het de juiste streek is (ik rij niet met de auto en weet alleen maar de omliggende steden en gemeentes in mijn buurt zijn) maar t kan misschien toch voor iemand van pas komen

De Poezenoppas - wat doen wij?
De Poezenoppas - wat doen wij?

de mevrouw komt als je in een bepaalde regio woont je kat verzorgen als je met vakantie bent.
En ze heeft ook een poezenkamer waar ze de poezen uit 1 gezin samen opvangt, dat is een ruime kamer en ze kunnen veilig buitengaan ook
Ik heb telefonisch contact met haar gehad toen wij nog van plan waren om op vakantie te gaan en t geen ze te vertellen had klonk mij alvast heel goed in de oren.
Er zijn genoeg kattenpensions waar ze je beestje(s) in een kooitje steken, dat vind ik serieus triestig en daar zou ik mijn beestje niet willen achterlaten.
Hier hebben ze toch een complete kamer ter beschikking en er wordt met hen gespeeld en ze krijgen aandacht.
Als de mevrouw bij je thuis langskomt om je beestjes te verzorgen neemt ze daar ook de tijd voor.
Wij vinden het een aanrader.
Er zijn nog zulke poezenoppassers te vinden via google voor andere regio's (juist voor onze regio vonden we er natuurlijk geen)

Guest_SIEDRA_*
Guest_SIEDRA_*

#17 Geplaatst 03 maart 2011 - 15:41

Hallo, ik ben Chris van Kitty's Rescue, ja we hebben effectief een kattenhotel... De opvangertjes, allen medisch perfect in orde, genieten van dezelfde voorwaarden als onze log├ęs. Tegen mei hebben we een nieuwe afdeling met buitenrennekes!