Spring naar inhoud

- - - - -

Ik ga morgen vliegen met m'n schatjes! Verhuizen is STRESS!

• Log in om te reageren
53 reacties op dit onderwerp
Guest_Vanessa_*
Guest_Vanessa_*

#16 Geplaatst 01 februari 2011 - 22:51

Veel geluk!!

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#17 Geplaatst 01 februari 2011 - 23:12

Goeie reis en veel geluk daar zorg goed voor de poezeltjes :flower:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#18 Geplaatst 01 februari 2011 - 23:18

:geluk: :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#19 Geplaatst 01 februari 2011 - 23:33

al aangekomen ondertussen? :) Hopelijk is alles goed verlopen!

Geplaatste afbeelding

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#20 Geplaatst 01 februari 2011 - 23:46

Goh, wat een reis en een ander leven staan je te wachten :trance: ! Veel geluk daar en hopelijk zullen je poezen daar ook heel gelukkig zijn :love3: :love3: !

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 02 februari 2011 - 00:53

wens je heel veel geluk toe :geluk: :geluk: je zal nu wel geland zijn denk ik ,ben zo benieuwd naar je reisverhaal en de foto's :catkiss
Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 02 februari 2011 - 08:30

En en?? :LOL:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#23 Geplaatst 02 februari 2011 - 09:09

Benieuwd hoe het geweest is met de poezen op het vliegtuig. Ze zullen vast wel onder de indruk geweest zijn.
Geplaatste afbeelding

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#24 Geplaatst 02 februari 2011 - 09:19

wow zeg wat een avontuur, zou ik ook willen naar een ander land verhuizen, ben benieuwd hoe het met de poezen is gegaan, volgens mij had baasje meer stress dan de poezen :d , ben benieuwd naar de foto's
en alles goed gegaan ondertussen??

Zwerver
Zwerver
  • 1.363 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 02 februari 2011 - 13:44

tijgertje75 zei:

wow zeg wat een avontuur, zou ik ook willen naar een ander land verhuizen, ben benieuwd hoe het met de poezen is gegaan, volgens mij had baasje meer stress dan de poezen :d , ben benieuwd naar de foto's
en alles goed gegaan ondertussen??

Het klopt allemaal! Ik zat in de vliegtuig en m'n lichaam was een en al stress.

Een vriend en vriendin brachten me naar Schiphol. We vertrokken om 18:30 en kwamen 19:30 aan om in te checken en net de incheck balie ging net open. Ik was daar met de katjes en heb 45 minuten(!) op de security gecheckt of er geen drugs in m'n katjes zaten ofzo! Ze hadden per 1 februari een nieuwe regel dat de katten worden gecheckt door de security. Toen ging de security ze meenemen en ik mocht dan relaxen'. Maar ik zag ze naar beneden gaan met de lift en ik werd al paranoide.

Had heel weinig geslapen en weinig gegeten, ging m'n vriendinnetye trakteren op Burger King. Om 9 uur moest ik the gate in, zoveel tijd om te eten had ik ook weer niet... Het was eerst erg rompslomp en daarna moest ik haasten.

Zat ik in de vliegtuig. Ik las een boek. Kon niet slapen, niet concentreren, overal spierpijn. Wat ik dacht was alleen maar de katten.

De piloot vloog echt brak. Veel turbelence en ipv dat ie mooi landde waar ik meestal gewend was, landde hij echt shitty. Ik weet dat Knighty niet bang is. Maar Zwerver was ernstig bang volgens de DA, ze betwijfelde of ze mocht vliegen en heeft een gok genomen.

Toen moest ik m'n bagage ophalen en ik zag ze nergens, alleen m'n rode koffer door de lopende band. Ik zag nergens info balie's en werd helemaal gek.

Toen moest ik janken als een kleinkind en ik zag in de verte een SAS *andere vliegtuigmaatschappij balie en die zei dat de speciale bagage op een tafeltje worden gezet. In de verte van 50 meter dacht ik dat ik maar 1 kooi zag! Maar gelukkig waren er 2, ze waren allebei rustig hihihi. Ik kon weer opgelucht zijn.

Toen zag ik m'n vriend en we hadden een taxi genomen naar ons nieuwe huisje. Hihihi.

Bewerkt door Zwerver, 02 februari 2011 - 13:58.

Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#26 Geplaatst 02 februari 2011 - 14:30

:dancer: Whoeeeeeeeehoeeeeeeewwwwwwwwww

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 02 februari 2011 - 14:36

Super dat iedereen goed aangekomen is!! :dancer:
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 02 februari 2011 - 14:39

:loveshower: :loveshower: :loveshower:

Guest_Vanessa_*
Guest_Vanessa_*

#29 Geplaatst 02 februari 2011 - 14:51

Proficiaaaattttt!!!! :jump: :jump:

Jeannine
Jeannine
  • 1.705 berichten

#30 Geplaatst 02 februari 2011 - 14:57

Oef, gelukkig is alles dan prima verlopen. Mooi het filmpje dat je gemaakt hebt.
Nu nog enkele dagen alles rustig de tijd geven zodat je schatjes kunnen wennen aan hun nieuwe thuis, en wens je alle geluk toe.