Spring naar inhoud

- - - - -

"kwijlende" kat

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
cheryl
cheryl
  • 1.822 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 31 januari 2011 - 20:38

Mijn nonkel stelde mij de volgende vraag...
Weten jullie wat dit kan zijn?

Hallo  Cheryl, wij hebben hier een van de twee poesen van ons Kristien op  bezoek voor (3) maanden, zolang als ze op reis is. Die poes (een spaanse  van Barcelona) is al een hele tijd aan het "kwijlen" en dit was al  voordat Kristien vertrok. Kristien heeft de poes al laten behandelen bij  de dierenarts en wij moesten haar 1/2 pilletje geven. In het begin dat  ze hier was ging het goed maar nu begint ze opnieuw te kwijlen en slikt  ze voordurend. Ken jij daar iets van en wat zouden wij moeten doen ?

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 31 januari 2011 - 20:41

ik zou aanraden de eigenaars eens te bellen van de poes of de oppassers eens bij de Da moeten langsgaan met de poes. Ik zou het zo aanpakken uit schrik dat ik iets zou fout doen en dan kunnen de eigenaars de oppassers niets verwijten.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#3 Geplaatst 31 januari 2011 - 23:28

ik zou toch ook iets doen, naar de eigenaars bellen en vragen of we de dierenarts toch niet moeten laten komen
Ik zou dat niet zo laten, kwijlen en voortdurend slikken wijst toch op een probleem

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 01 februari 2011 - 18:39

Kwijlen wijst vaak op een tandvleesontsteking. Ik zou detanden dus eens nakijken. :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag