Spring naar inhoud

- - - - -

1 poes of meerdere??

• Log in om te reageren
28 reacties op dit onderwerp
Guest_cies_*
Guest_cies_*

#16 Geplaatst 03 februari 2011 - 08:12

Ze zijn allemaal al geholpen bij mij , met 21 zou je zeggen dat zal daar nogal iets zijn? Wel ik heb in die kleine 4 jaar nog GEEN enkele keer moeten tussenkomen bij mijn schatten, krab of bijtwonden hebben we hier nog niet moeten verzorgen. Meningsverschillen zijn er altijd . Maar nooit ernstige. Zelfs die plompe Ragdoll en die logge Mains kloppen met ingetrokken nagels ,grappig hoe dat soms dof klinkt . Neen wij hebben hier geen echte vijanden ,gelukkig maar. :d Poezen of katers voor mij blijft het hetzelfde .

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 03 februari 2011 - 08:47

Ik heb twee katertjes, maar daarvoor had ik twee maal een kattinnetje, en ze zijn/waren allemaal even lief hoor.

Peluche is niet zo aanhankelijk maar is lief op zijn eigen manier.
De liefste was mijn eerste kattinnetje :heart: .

Maar ik vind inderdaad ook dat twee katten beter is (voor de meeste katten dan toch).

Wij hebben onlangs een schuw mishandeld beestje geplaatst bij een redelijk dominante kater (gecastreerd). Wij en de eigenaars waren bang voor de reactie van de kater, maar hij is eerder supernieuwsgierig en zoekt het beestje dikwijls op. Het is een gesteriliseerd kattinnetje en is voor hem totaal geen bedreiging blijkbaar. :d

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 03 februari 2011 - 09:06

Ik heb een kater en een poes en ik kan er van genieten als ik zie hoeveel zij aan elkaar hebben. :love3:
Voor mij geen poezen meer die alleen zijn
Ben nog alleen aan twijfelen als ik er nog een poes bijneem of ik er 1 per x bijneem of weer 2 tegelijk.

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 03 februari 2011 - 09:09

Ik zou noooooit meer een poes alleen hebben, ga er altijd 3 hebben :d

Ze hebben veel aan elkaar, en wij zijn van huis weg van 7u30 tot 17u15 dus dan zou ik het maar zielig vinden moest er een katje helemaal alleen zijn een ganse dag :s

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 03 februari 2011 - 09:48

een vriendje voor je katje is een goed idee. In een boek over katten dat ik hier liggen heb raden ze de combinaties: poes-kater, poes-poes aan omdat katers al sneller met elkaar zouden vechten.
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#21 Geplaatst 03 februari 2011 - 13:41

Hier wordt er nooit gevochten hoor tussen ons drie katers en die zitten constant bij mekaar want dat zijn binnenkatten (sphynxen)
Integendeel, ze liggen mekander af te likken van kop tot teen :d

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#22 Geplaatst 03 februari 2011 - 13:44

Cies, amai , 21 katten, dat is de moeite toch.
Daar heb je wel wat werk aan zekers?
Hoeveel drollen moet jij zo rapen per dag? ;) , en die langharige katten hebben wel regelmatig een kambeurt nodig veronderstel ik?
Ik heb je lievelingen eens bekeken en ik vind ze stuk voor stuk fantastisch.
Ik had nog nooit gehoord van een snowshoe en tof dat je ook twee petersbalden hebt :)

lola'tje
lola'tje
  • 1.366 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 03 februari 2011 - 19:41

ja het is dus echt tijd voor een nieuw vriendinnetje/ vriendje! Wij zijn ook hele dagen van huis en hoewel ik niet echt denk dat ze er last van heeft, het zal voor haar waarschijnlijk wel leuker zijn.. nu nog een geschikt vriendje vinden ;)

Larisa
Larisa
  • 272 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 03 februari 2011 - 19:49

ik heb 3 katers, soms wel eens ruzie tussen onze 2 jongste knapen ma valt eigenlijk wel mee...moet wel zeggen dat ik soms wel schrik van de gevechten tussen hen! Maken veel lawaai maar doen elkaar geen pijn ( denk ik toch...)
Kunnen ook wel lief zijn voor elkaar hoor dus ik denk dat katjes sowiezo meer aan elkaar hebben dan altijd alleen te zijn!

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 05 februari 2011 - 20:45

lola zei:

ja het is dus echt tijd voor een nieuw vriendinnetje/ vriendje! Wij zijn ook hele dagen van huis en hoewel ik niet echt denk dat ze er last van heeft, het zal voor haar waarschijnlijk wel leuker zijn.. nu nog een geschikt vriendje vinden ;)

:geluk: :geluk: :geluk: met de zoektocht.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

karolien1985
karolien1985
  • 1.576 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 05 februari 2011 - 20:52

Hier zijn ze ook met 2 en het zijn dikke maatjes. Ze zouden elkaar niet meer kunnen missen. Ook heb je een minder schuldgevoel als ze alleen thuis zijn want je weet toch dat ze elkaar hebben.
Geplaatste afbeelding

Guest_yvette_*
Guest_yvette_*

#27 Geplaatst 05 februari 2011 - 22:43

moet zeggen sinds ik voor twix een speel-vriendje heb bezorgd is hij heel anders en lijkt het echt wel of hij gelukkiger is dan toen hij alleen was.

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#28 Geplaatst 05 februari 2011 - 22:44

yvette zei:

moet zeggen sinds ik voor twix een speel-vriendje heb bezorgd is hij heel anders en lijkt het echt wel of hij gelukkiger is dan toen hij alleen was.

zie je wel ! hoe meer hoe leuker ! :x
Geplaatste afbeelding

Guest_yvette_*
Guest_yvette_*

#29 Geplaatst 05 februari 2011 - 22:46

ja yv maar mag er geen meer bij nemen van mijn ventje want dan blijft hij hier weg zei hij dus neem ik echt genoegen met deze 2 schatjes die we nu bezitten :heart: :heart: