Spring naar inhoud

- - - - -

verlof

• Log in om te reageren
30 reacties op dit onderwerp
Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#16 Geplaatst 03 februari 2011 - 12:24

als ik minder dieren zou hebben, zou ik het misschien gemakkelijker hebben om iemand te laten komen, maar heb zelf voor zoveel dieren en werk gekozen en vind het dan moeilijk om iemand anders ermee op te zadelen...maar 6 katten, 6 honden, 2 vogels, en vissen is veel werk!!!
mijn vriend wist van toen we samen waren, dat ik niet op reis kon of wou... heb hem al een serieuze toegeving gedaan door 4 dagen naar duitsland te gaan!!!
Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 03 februari 2011 - 12:44

*mikkeke* zei:

Als ik eens langs moet komen om ze te verzorgen geef maar een gil hoor, ik wil het met alle plezier doen.

Hoe wij het dit jaar gaan doen weet ik nog niet. De laatste 2 jaar zijn ze naar een pension geweest en bij ons (hetzelfde als van Frances) is het ook heel goed meegevallen. Maar nu met 3 poezen zit ik ook evt. te denken om een catsit te zoeken :)

Oh fijn om te weten! :LOL:
Ik wil uiteraard ook altijd jouw poezies komen verwennen :love3: :love3: :love3: Nu ze met zen tweeën zijn vind ik het toch leuker dat ze gewoon in hun eigen omgeving kunnen blijven hoor :)

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#18 Geplaatst 03 februari 2011 - 13:55

tja uiteraard is een relatie geven en nemen maar als ik er nu niks aan vind? Hij wist ook van de start dat het niet zo handig zou zijn met als die katjes in huis...

Nu ik vertrouw mijn ma wel maar dan geeft het weer een probleem dat ze niet wilt komen zonder haar hond... Dat zijn de katten dan weer niet gewoon en hyperactieve jack russel in de buurt... En dan nog... zij is steeds thuis in juli en augustus maar dan wil mijn vriend ook weer niet gaan omdat er teveel kids zijn en je dan het dubbele betaald voor een reis...
Mijn zus, dat zou geen probleem zijn maar enkel in het weekend want in de week gaat ze echt geen 20km heen en weer rijden na haar werk...
de buren...tja die maken er zoal problemen van dat wij superveel katten hebben (ook al blijven ze binnen) dus dat is ook weer uitgesloten.

Ja als er een ks-ertje in de buurt woont, altijd welkom! Het scheelt al erg als je weet dat ze zelf ervaring hebben met katjes he... Dat vertrouw ik al veel beter!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 04 februari 2011 - 18:29

Ja, een relatie is geven en nemen, maar ik heb na 1 dag op reis al enorme heimwee, doe dan niets als huilen om naar huis te kunnen gaan. Ik denk niet dat mijn man dat leuk vind op verlof. Hoe erg ik ook mijn best zou doen, dat gevoel neemt gewoon de overhand. Maar ik heb er absoluut geen problemen mee dat hij op vakantie gaat hoor, als ik maar mag thuis blijven.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#20 Geplaatst 04 februari 2011 - 18:58

Frances zei:

Oh fijn om te weten! :LOL:
Ik wil uiteraard ook altijd jouw poezies komen verwennen :love3: :love3: :love3: Nu ze met zen tweeën zijn vind ik het toch leuker dat ze gewoon in hun eigen omgeving kunnen blijven hoor :)

:ha :ha :ha Dat is ook fijn om te weten :) Kunnen we voor elkaar catsitten :)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#21 Geplaatst 04 februari 2011 - 19:02

PeggyJ zei:

Ja, een relatie is geven en nemen, maar ik heb na 1 dag op reis al enorme heimwee, doe dan niets als huilen om naar huis te kunnen gaan. Ik denk niet dat mijn man dat leuk vind op verlof. Hoe erg ik ook mijn best zou doen, dat gevoel neemt gewoon de overhand. Maar ik heb er absoluut geen problemen mee dat hij op vakantie gaat hoor, als ik maar mag thuis blijven.

Ik heb dat de laatste keren ook meegemaakt en we waren nog niet eens zo ver weg: gewoon even naar Duitsland. En we hadden nog geen poezels. Gelukkig is mijn ventje ook iemand die eigenlijk liever gewoon thuis is en dan een daguitstap maakt. Nu hebben we wel een bon gekregen van Joris om eens een weekend naar Kortrijk te gaan. Gelukkig is die goed tot eind dit jaar zodat ik nog wat tijd heb om eraan te wennen. Ik denk wel dat ik Joris zijn vriendin kan betrouwen om voor de poezels te zorgen (ze hebben er zelf ook 5).

Misschien kan je eens aan je da vragen of hij mensen kent in de buurt die voor jouw poezels zouden kunnen zorgen?

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 04 februari 2011 - 19:08

Goh, als ik echt zou willen, dan vind ik wel iemand die op de poezen zou kunnen passen hoor :oops: , maar ik wil dat gewoon niet. Ik ga gewoon niet graag op reis :roll: . Zelfs op onze huwelijksreis heb ik de eerste 3 dagen gehuild :oops: omdat ik naar huis wilde. En toen hadden we alleen Smurf en Tijger en die waren bij de schoonouders die er uitstekend voor zorgden.  
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#23 Geplaatst 04 februari 2011 - 19:36

PeggyJ zei:

Goh, als ik echt zou willen, dan vind ik wel iemand die op de poezen zou kunnen passen hoor :oops: , maar ik wil dat gewoon niet. Ik ga gewoon niet graag op reis :roll: . Zelfs op onze huwelijksreis heb ik de eerste 3 dagen gehuild :oops: omdat ik naar huis wilde. En toen hadden we alleen Smurf en Tijger en die waren bij de schoonouders die er uitstekend voor zorgden.

:hug: :hug: :hug: Is zo raar he: Dirk was bij mij en toch werd ik 's morgens rond 5 uur wakker met een krop in mijn keel en ging ik heel zachtjes huilen in de badkamer. Nu, ik denk dat ik vooral geen Duitsland persoon ben. In Nederland (laat me maar uitwaaien op een van de Waddeneilanden) en Frankrijk heb ik dit dus niet O:) .

Geplaatste afbeelding

Guest_Wenneke_*
Guest_Wenneke_*

#24 Geplaatst 04 februari 2011 - 19:36

We gaan wel graag eens op reis omdat mijn vriend jaarlijks veel weg is naar het buitenland voor het werk en ik dan thuis blijf voor mijn zoontje en de poezels. Nu hebben de beslissing genomen voor in juni eens 14 dagen op vakantie te gaan en te genieten van elkaar.
Wij hebben ook geen familie in de buurt wonen. Ik ga denk ik eens een mailtje sturen naar de poezenoppas. Ik voel me wel schuldig maar als ik weet dat hier elke dag een dierenliefhebster kan langs komen die mijn poezels goed verzorgd dan ga ik toch geruster zijn op reis.

Guest_Liselotte_*
Guest_Liselotte_*

#25 Geplaatst 04 februari 2011 - 19:42

"Ik neem vakantie in mijn straat", zoals Johan Verminnen zingt :ha :ha :ha

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:48

Ik vind het af en toe wel eens fijn om er tussenuit te zijn. Maar dan wel niet te lang. 2 weken is bijvoorbeeld veel te lang, ik mis mijn beestjes dan zo! Ik zou sowieso niet vertrekken als ik geen goede verzorger heb gevonden voor de dieren. Dan ben ik er niet gerust in en kan ik toch niet genieten van mijn vakantie. Dus waarom zou ik dan weg gaan?
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Guest_sjaak_*
Guest_sjaak_*

#27 Geplaatst 05 februari 2011 - 13:02

weet je niemand die in jullie huis wil dan kan die voor je katten zorgen
en jij kan met een gerust hart op vakantie

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#28 Geplaatst 05 februari 2011 - 15:40

Ik heb het geluk om op de buurvrouw te kunnen rekenen. Die zijn helemaal gek van mijn katten. Mijn zus en een bevriende fokster zorgen ook voor de poezels.

Maar ... ik kan mijn "dochters" toch zo moeilijk missen.

Woensdag word ik geopereerd en moet 4 dagen in het ziekenhuis blijven, ik zie er al tegen op dat mijn schatjes het zullen moeten doen zonder mij.

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#29 Geplaatst 05 februari 2011 - 16:12

Wij gaan ook 2x per jaar een midweekje weg.
De honden doen we naar een hondenpension. De poezels dat komt niet goed om hen naar een kattenpension te doen. Zij zouden teveel stress hebben. Zij blijven altijd thuis en 2x per dag komt er iemand een kijkje nemen en ze extra eten geven.
We hebben een drinkwell-fontein en litter robot dus veel werk hebben ze niet :)

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#30 Geplaatst 05 februari 2011 - 16:27

Ik kan nog niet eens een paar dagen weggaan,zelfs al blijft mijn man thuis,want dan denk ik;"niemand kan voor Snow"zorgen zoals ik en dan bel ik toch meerdere keren per dag en denk ik heel de tijd aan hem.Dus blijf ik liever thuis.Maar als je zelf graag gaat zou ik een mooie oplossing vinden,en iemand zoeken waar je vertrouwen in hebt.