Spring naar inhoud

- - - - -

Baarmoederontsteking.

• Log in om te reageren
70 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#61 Geplaatst 06 februari 2011 - 15:39

Vandaag eet ze al terug zoals ervoor. Hopelijk wordt ze nu eindelijk dikker, ze weegt nog geen 3 kg en ziet er heel ingevallen uit nu.
Ze speelt terug mee met de rest en de wonde ziet er mooi roze uit. Binnen 2 weken mogen de draadjes eruit vind het wel spijtig dat mijn da niet van die zelfoplossende draadjes zet, nu moeten we haar weer wat stress geven om naar de da te gaan. Of mss doe ik het wel zelf, we zullen wel zien.

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#62 Geplaatst 06 februari 2011 - 15:55

:hug dat komt helemaal goed !!!! wij duimen mee :duim: :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#63 Geplaatst 06 februari 2011 - 16:07

catherine zei:

Vandaag eet ze al terug zoals ervoor. Hopelijk wordt ze nu eindelijk dikker, ze weegt nog geen 3 kg en ziet er heel ingevallen uit nu.
Ze speelt terug mee met de rest en de wonde ziet er mooi roze uit. Binnen 2 weken mogen de draadjes eruit vind het wel spijtig dat mijn da niet van die zelfoplossende draadjes zet, nu moeten we haar weer wat stress geven om naar de da te gaan. Of mss doe ik het wel zelf, we zullen wel zien.

Dat ingevallen zien, is heel normaal :hug: (zelfs Bebbeltje heeft dat nu). En ik zou juist liever gewone draadjes hebben (was het in de stress vergeten vragen) omdat heel veel poezels allergisch reageren op zelfoplossende draadjes :hug: . Goed dat ze al goed eet :thumb:

Geplaatste afbeelding

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#64 Geplaatst 06 februari 2011 - 16:45

Joloka zei:

Dat ingevallen zien, is heel normaal :hug: (zelfs Bebbeltje heeft dat nu). En ik zou juist liever gewone draadjes hebben (was het in de stress vergeten vragen) omdat heel veel poezels allergisch reageren op zelfoplossende draadjes :hug: . Goed dat ze al goed eet :thumb:

Onze dierenarts gebruikt standaard zelfoplossende draadjes. Maar toen we op controle gingen heeft ze de draadjes toch weggeknipt. Want het duurt afhankelijk van de poes toch wel even voor de draadjes weg zijn.  
Het belangrijkste is dat ze het goed doorstaan heeft en nu kan "herstellen" ... en die enkele grammekes zullen er gauw bij zijn met die verzorging bij jou !!! :thumb:
Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#65 Geplaatst 07 februari 2011 - 11:26

:thumb: Sommige DA gebruiken blijkbaar gewone draadjes om zeker te zijn dat de mensen terug op controle komen (dat zei mijn DA me) Nu ja, je zal zelf ook wel zien of de wonde goed genezen is maar misschien is niet iedereen zo zorgzaam.
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#66 Geplaatst 08 februari 2011 - 22:19

Dit was de dag na haar operatie. Nu is het litteken al minder dik.

Ze slaapt nog heel veel en kijkt de andere rennen door het huis. Spelen doet ze nog niet mee. Eten doet ze wel heel goed en knuffelen nu nog meer. :heart:

Bijgevoegde thumbnails

• Billy 032.jpg

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#67 Geplaatst 08 februari 2011 - 22:22

:hug Vlugge beterschap hoor Billyke!!

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#68 Geplaatst 08 februari 2011 - 22:22

:thumb: :hug: :hug: :hug:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

griffel1977
griffel1977
  • 2.035 berichten

#69 Geplaatst 09 februari 2011 - 19:06

Véél beterschap voor Billy. Ze zal zich wél snel terug de oude vinden ;) .

Mijn DA gebruikt ook onoplosbare draadjes. Hij wil de kat steeds na 14 dagen nog eens controleren. Enkel bij echte zwerfkatten gebruikt hij oplosbare draadjes ;) Bij iedere sterilisatie spuit hij zo'n zilver kleurtje op de wonde (ben de naam vergeten :oops: )

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#70 Geplaatst 09 februari 2011 - 19:07

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#71 Geplaatst 09 februari 2011 - 19:20