Spring naar inhoud

- - - - -

De lang verwachtte naam!! p 7

• Log in om te reageren
121 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#61 Geplaatst 23 januari 2011 - 13:22

YvVanRoyen zei:

je moet er geen twee tegelijk in competitie inzetten, starten met één team van 11 en daar ben jij toch ook !!! :p

Ja, maar jullie kunnen ook nog eens een voltallig reserveteam inzetten (binnen een paar weken :engel: ) en da's niet eerlijk ten opzichte van de anderen :oops: .

Geplaatste afbeelding

griffel1977
griffel1977
  • 2.035 berichten

#62 Geplaatst 23 januari 2011 - 14:45

:x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x

PROFICIAT!!!!!!!!!

Bewerkt door griffel1977, 23 januari 2011 - 14:46.

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#63 Geplaatst 23 januari 2011 - 19:40

:flower: :flower: :flower:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#64 Geplaatst 23 januari 2011 - 21:53

:) :) :)

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#65 Geplaatst 24 januari 2011 - 09:57

Proficiaaaaaaaaat!!!! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Ik zou wel eens willen weten hoe het er bij jullie aan toe gaat (zoals ze in de boekskes bij de bv's doen), een fotoreportage van smorgens tot s'avonds) , ik had het er met mijn vriend over, hoe jullie toch enorm veel werk moeten hebben met 20 poesjes?! :LOL: :LOL:

Maar ik bewonder jullie echt!

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#66 Geplaatst 24 januari 2011 - 10:07

Ze is heel rustig, eet goed legt zich steeds op een plekje waar ze de hele bende kan observeren :thumb: En iedereen komt wel eens een kijkje bij haar nemen. Het beestje weet niet wat haar overkomt na wat ze heeft meegemaakt. Ze zal vlug genoeg een deel van de bende willen worden als ze dat allemaal ziet!! Ik hoop dat ze vlug mag beseffen dat ze hier voluit gelukkig mag zijn. :heart:

Bijgevoegde thumbnails

• P1090319.JPG
  • P1090320.JPG
  • P1090326.JPG
  • P1090328.JPG
  • P1090366.JPG
  • P1090370.JPG

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#67 Geplaatst 24 januari 2011 - 10:12

Dat komt goed!!! :heart: :heart: :heart: :heart:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#68 Geplaatst 24 januari 2011 - 11:27

Ja Lucrece was dolgelukkig toen ze gisteren de foto's zag van de eerste kennismaking, kambeurt,.... Ze was zo blij dat ze haar intuïtie gevolgd had en "Guappa" (Zo heette ze daar) aan ons heeft toegewezen ipv haar als blijvertje te houden!!

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#69 Geplaatst 24 januari 2011 - 11:29

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#70 Geplaatst 24 januari 2011 - 11:32

3elfje zei:

Ja Lucrece was dolgelukkig toen ze gisteren de foto's zag van de eerste kennismaking, kambeurt,.... Ze was zo blij dat ze haar intuïtie gevolgd had en "Guappa" (Zo heette ze daar) aan ons heeft toegewezen ipv haar als blijvertje te houden!!

:hug: :hug:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#71 Geplaatst 24 januari 2011 - 14:40

:heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#72 Geplaatst 24 januari 2011 - 17:58

:) :) :) :)

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#73 Geplaatst 26 januari 2011 - 00:17

Jessie_A&A zei:

Proficiaaaaaaaaat!!!! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Ik zou wel eens willen weten hoe het er bij jullie aan toe gaat (zoals ze in de boekskes bij de bv's doen), een fotoreportage van smorgens tot s'avonds) , ik had het er met mijn vriend over, hoe jullie toch enorm veel werk moeten hebben met 20 poesjes?! :LOL: :LOL:

Maar ik bewonder jullie echt!

21 Jessie 21, zoals het kaartspel !!!
Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#74 Geplaatst 26 januari 2011 - 09:41

YvVanRoyen zei:

21 Jessie 21, zoals het kaartspel !!!

Excuseer, 21!!!! :d :d :d

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#75 Geplaatst 28 januari 2011 - 19:06

We zijn net terug van de DA! Het beestje is dus een goede 5 jaar oud maar ocharme!! Wij hadden dus nog niet in haar bekje kunnen kijken. Ze is al een heel deel tanden kwijt, bekje is helemaal ontstoken,..... :cry: Ze heeft meteen een hele zware spuit AB gekregen en een ontstekingremmer. Donderdag word er een zwaar aangetastte tand verwijderd onder lichte narcose. Het is een wonder dat ze eigenlijk nog zo goed eet zowel brokjes als natvoer. Het is dus heel hoge tijd dat het beestje goed verzorgd word en dan van een goed leventje mag genieten. Blijkbaar heeft ze met haar overlevingsdrang zich al zover aangepast om ondanks alles toch te eten.
Eens ze beter is zal ze dan ook terug ingeënt worden en verder terug kunnen aansterken zoals het hoort! Zal dus nog eventjes een lijdensweg zijn voor haar maar we hopen op vlugge beterschap! :love3: We zullen in ieder geval ons best doen en haar de beste zorgen geven.