Spring naar inhoud

- - - - -

Bebbeltje

• Log in om te reageren
393 reacties op dit onderwerp
Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#121 Geplaatst 04 februari 2011 - 19:38

Ook nu pas dit hele topic gelezen...wat een goed nieuws dat alles zo vlot is verlopen en dat ze intussen reeds terug thuis is !!

En nu duimen we volop mee dat het zo mag blijven en ze volledig kan herstellen :heart: :love3: :thumb:
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#122 Geplaatst 04 februari 2011 - 19:55

Solotje zei:

Dat is het woordje dat iedere da gebruikt zekers "bad luck".

Ik ben blij dat Bebbeltje terug thuis is, vele knuffels voor haar en voor jouw! :hug: :hug: :hug:

Yep. Zou Hanne dat al geleerd hebben of zit ze nog niet zo ver? :(
Op dit moment krijgt ze even haar klopje. De andere poezels zijn lekker aan het eten maar straks gaan de kommetjes weer dicht zodat onze Bebbelmie er echt niet aan kan.

Geplaatste afbeelding

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#123 Geplaatst 04 februari 2011 - 19:57

Jee, ik lees het hier ook net.
Super dat de operatie goed verlopen is.
Dat ze snel beter mag zijn en dat het niet terug komt... Ik heb Bebbeltje (en Bjorre) gevolgd van in het begin en verschoot wel van je topic, gelukkig is ze al aan de beterhand ! Dikke knuffel voor Bebbel ! :hug:
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#124 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:01

Oohh Lut, ik lees dit nu pas, wat verschrikkelijk sech!
Maar wel super, dat het zo goed is afgelopen! Arme Bebbel :(
Ik kan me voorstellen dat dit een serieuze shock moet zijn geweest voor jou, een zieke poezel is toch altijd een klein beetje het einde van de wereld é :onzeker:
Hopelijk is Bebbelmie snel weer beter!

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#125 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:09

pffff wat een opluchting dat alles goed verlopen is.
Ons duimpjes draaiden volop mee voor Bebbeltje.
Super dat de operatie goed verlopen is :dancer:

Nu blijven onze duimen hier zeker en vast draaien voor een spoedig herstel :geluk:

Geef Bebbel maar een voorzichtige knuffeltje.
Dikke dikke kusjes ook van broerlief xxx

Lutje: ook voor jou dikke knuffels :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#126 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:11

Ow mai got! Ik heb dit topic gelezen als een griezelfilm! Gelukkig is alles goed want ik vindt bebbeltje zo leuk en mooi! :LOL:
Oef oef oef! :hug:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#127 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:11

Ow jeetje, wat lees ik hier allemaal? Lijkt mij verschrikkelijk om mee te maken. Wel super hoe jij hebt gereageerd en je poezels goed hebt aangevoeld! Mag ik vragen wat voor gevolg er zou geweest zijn als ze in het slechtste geval die 15cm moesten verwijderen? Zou Bebbelke dan nog 'normaal' kunnen leven?
Geplaatste afbeelding

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#128 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:23

Heel veel beterschap voor bebbeltje en hier draaien de duimen volop hoor dat het zeker niet terugkomt. :hug: :hug: :hug:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#129 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:30

Mieke zei:

Ow jeetje, wat lees ik hier allemaal? Lijkt mij verschrikkelijk om mee te maken. Wel super hoe jij hebt gereageerd en je poezels goed hebt aangevoeld! Mag ik vragen wat voor gevolg er zou geweest zijn als ze in het slechtste geval die 15cm moesten verwijderen? Zou Bebbelke dan nog 'normaal' kunnen leven?

Bebbeltje zou normaal kunnen leven maar de operatie was dan veel ingrijpender geweest (misschien had ze dan wel speciale voeding moeten eten). Plus het zou betekend hebben dat haar darmen op die plaats aan het afsterven waren en dan kon er een zware infectie ontstaan waardoor haar kansen heel miniem waren. Daarnaast is het waarschijnlijk niet zo simpel om een stuk dunne darm aan een stuk dikke darm te naaien.
Hier kan je terugvinden hoe lang de darmen normaal zijn: http://dier-en-natuu...belangrijk.html

Bewerkt door Joloka, 04 februari 2011 - 20:34.

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#130 Geplaatst 04 februari 2011 - 21:17

slaap lekker Bebbeltje (en Joloka) ik hoop dat jullie vannacht toch lekker kunnen slapen :hug:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#131 Geplaatst 04 februari 2011 - 21:24

Joloka zei:

Bebbeltje zou normaal kunnen leven maar de operatie was dan veel ingrijpender geweest (misschien had ze dan wel speciale voeding moeten eten). Plus het zou betekend hebben dat haar darmen op die plaats aan het afsterven waren en dan kon er een zware infectie ontstaan waardoor haar kansen heel miniem waren. Daarnaast is het waarschijnlijk niet zo simpel om een stuk dunne darm aan een stuk dikke darm te naaien.
Hier kan je terugvinden hoe lang de darmen normaal zijn: De juiste voeding voor uw huisdier, o zo Belangrijk! | Dier en natuur: Dieren

Indien er echt al een stuk afgestorven zou zijn dan zouden er ook veel gifstoffen vrij gekomen zijn en dat in combinatie met narcose van operatie zou zeker en vast fataal geweest kunnen zijn. Maar, ik "ken" ook een kat die geopereerd is aan een darminvaginatie en waar er een groot stuk is weggenomen (40 cm!) en die doet het super! (En die kat eet ook gewoon "gewone" voeding)

Bewerkt door Smitten Kitten, 04 februari 2011 - 21:27.

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#132 Geplaatst 04 februari 2011 - 21:32

Super dat alles in orde is met Bebbeltje :duim: Toen ik de titel van het topic zag vreesde ik al meteen het ergste :onzeker:
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#133 Geplaatst 04 februari 2011 - 23:10

ik lees het hier nu allemaal pas, wat erg seg! Gelukkig is de operatie goed verlopen, verwen ze nu maar goed dat ze snel terug beter is! :hug:

Geplaatste afbeelding

scully
scully
  • 1.884 berichten
  • 9 katten

#134 Geplaatst 05 februari 2011 - 01:05

* :love4: :geluk: :hug:

Geplaatste afbeelding

Pootjes van de Blooterikjes :hart: Cattery DeKuChaDuSa

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#135 Geplaatst 05 februari 2011 - 07:56

Arm Bebbeltje en arme Lut! :hug  Dit moet enorm pijnlijk geweest zijn voor haar en stressy voor jou Lut! Ik weet wat het hier al de voorbije tijd is geweest met al die verschillende operaties :( Maar als je dan  die lieve hummels terug in je armen krijgt en weet dat alles goed verlopen is, dan kan je de wereld aan op zo'n moment :d Geef Bebbeltje maar een hele lieve knuffel van ons en de poezenbende en natuurlijk ook voor jezelf!! :hug Vlugge beterschap en herstel!!