Spring naar inhoud

- - - - -

Bebbeltje

• Log in om te reageren
393 reacties op dit onderwerp
Guest_EmilyenAmedee_*
Guest_EmilyenAmedee_*

#136 Geplaatst 05 februari 2011 - 08:31

Hoe is't met ons Bebbeltje vandaag? Is de nacht goed verlopen?
We leven echt mee :oops:

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#137 Geplaatst 05 februari 2011 - 08:34

Een dikke :hug: aan bebbeltje !

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#138 Geplaatst 05 februari 2011 - 08:39

Jullie zijn allemaal zooooooooooooo lief :hug: .
Bebbeltje heeft een goede nacht gehad: ze heeft de hele tijd naast mij geslapen. Rond 3 uur is ze beginnen spinnen. Ze heeft ook terug wat gedronken. Nu zit ze beneden bij de andere poezels en is ze met haar bebbelmuis aan het spelen. Julius verstaat het allemaal niet: zus is terug en hij wil spelen met haar.
Straks gaan de drie meiden (Bebbeltje, Nelleke en Zita) terug naar onze slaapkamer. Mijn pa komt terug verder werken in de keuken en dat zou te stresserend zijn voor haar en zo zit ze niet alleen boven.
Met mij gaat het wat minder: als ik een uurtje geslapen heb, is het veel. Ik heb de hele tijd liggen waken en ik ben gewoon van met een open deur te slapen maar dat gaat nu even niet (de jongens moesten muziek draaien en die komen dan midden in de nacht thuis langs de voordeur en ik mag er niet aan denken dat ze naar buiten zou kunnen. ) + dat het vannacht zo hevig waaide dat ik schrik kreeg voor de ren.
Maar... zolang alles goed gaat met de poezels hier, gaat het met mij ook goed :love: .

Geplaatste afbeelding

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#139 Geplaatst 05 februari 2011 - 09:13

Lut, alles komt goed. Niet te veel opjagen ;) mss eens lekker een badje nemen ofzo? Vertroetel ze daar maar goed! :hug: Heel fijn om te lezen dat ze al weer aan het spelen is :ha die Bebbel toch.

Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#140 Geplaatst 05 februari 2011 - 09:21

Goed om te horen dat ze de nacht goed is doorgekomen :hug: . Probeer zelf vandaag ook nog wat bij te tanken

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#141 Geplaatst 05 februari 2011 - 09:47

:hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#142 Geplaatst 05 februari 2011 - 10:32

:hug: :hug:  neem nu zelf maar tijd om te rusten hé
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#143 Geplaatst 05 februari 2011 - 10:59

Ha fijn te horen dat Bebbeltje zich al wat beter voelt, probeer vandaag ook maar wat te rusten. We blijven duimen dat alles verder goed geneest. :duim: :hug:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#144 Geplaatst 05 februari 2011 - 11:01

:rub: :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#145 Geplaatst 05 februari 2011 - 11:44

Ik ben daarnet naar Kruidvat gereden om zo een body (heb maat 74 genomen met haar lang lichaam) maar ze heeft er zich al uitgewurmd. Ik heb ook even naar de kleding voor honden gekeken (ze hadden er zelfs met een broekje aan maar dat bedekt hun buikje bijna niet of ik moet een hele grote maat nemen.
Hanne, kan je er toch een opsturen? Als je dat maandag opstuurt, zou ik dat dinsdag ten laatste woensdag toch al kunnen hebben?
Ze is nu even boos op mij (of beter: ze vindt het niet kunnen dat ze zo een body aan moest :( ). Ik ben nu boven met Bebbel, Nelleke, Zita en Julius (die kleine pruts wou veel teveel meehelpen met mijn vader en Dirk en er lag isolatie en zo op de grond dus het risico dat hij dat ging opeten was vrij groot). En ik heb haar daarnet weer zien drinken.
Ik hoop dat ik deze middag de tijd krijg om wat bij te slapen. Vanavond mogen we gaan eten met Tiny en haar man (omdat we niet op de afscheidsreceptie waren en ik babysit geweest ben). Katrijn blijft bij de poezels en gaat met heel goed op de hoogte houden en zodra er iets is, sta ik weer thuis.
Het is hier nu wel weer genieten van onze Bebbel. Straks gaan we proberen of ze wil eten en of ze het kan binnenhouden. Nog even duimen dus aub.
Anja, ik heb al een foto kunnen nemen van haar buikje (de wonde valt goed mee) en ik heb nog een verrassing van Bebbeltje. Ik ga dat straks proberen posten.

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#146 Geplaatst 05 februari 2011 - 12:03

:thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#147 Geplaatst 05 februari 2011 - 12:25

Bebbeltje heeft daarnet lekker gegeten: 15 g Hills ID korrels geweekt in water waarin panacur opgelost was. Nu duimen dat ze het binnen kan houden :geluk:

Geplaatste afbeelding

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#148 Geplaatst 05 februari 2011 - 12:31

rust maar goed uit hoor :)

en geef je een hele hele hele dikke knuffel aan de kleine bebbelmie :hug: :love3:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#149 Geplaatst 05 februari 2011 - 13:36

Joloka zei:

Bebbeltje heeft daarnet lekker gegeten: 15 g Hills ID korrels geweekt in water waarin panacur opgelost was. Nu duimen dat ze het binnen kan houden :geluk:

:dancer: :dancer: :dancer:

Duimen maar dat het binnen blijft! :duim: :duim: :duim:

En dat ze het verder goed blijft doen!
En dat jij wat kan bijslapen deze namiddag en ondanks alles toch een leuke avond mag hebben!

Wat zou die verrassing van Bebbeltje toch kunnen zijn? :louche:

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#150 Geplaatst 05 februari 2011 - 15:11

Ik ben zooooooooooo blij dat Bebbeltje al weer beter wordt!!
Nu flink eten en niet te wild doen he Bebbelmieke!!!

Voor jou ook een dikke :hug: Lutje, je hebt die méér dan verdiend!! Laat de anderen maar eens even catsitten, zodat jij in je bedje kan duiken en wat kunt rusten!! Dit is een BEVEL !!!!! :duim: