Spring naar inhoud

- - - - -

Bebbeltje

• Log in om te reageren
393 reacties op dit onderwerp
Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 04 februari 2011 - 10:43

:hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 04 februari 2011 - 10:48

Veel sterkte, ik hoop dat je snel een goed nieuws telefoontje krijgt van je DA! :hug:
En laat die collega maar spreken, wij weten wel beter!
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#18 Geplaatst 04 februari 2011 - 10:48

Sorry dat ik hier zaag. Ik heb nu een van haar Bebbelmuisje constant bij mij.
Ik heb nog niets gehoord van het werk en ook niets van de da (geen nieuws is goed nieuws, hoop ik). Mijn collega ging me zo vlug mogelijk terug bellen (mijn goede collega die het minder goede nieuws aan de andere ging zeggen ;) ). Mijn baas zal wel akkoord zijn maar hij kan die collega nu niet verplichten om voor mij te werken he. En ik kan mijn baas niet bereiken en ik weet niet of diegene die hem vervangt zo open staat...
Nu, als ze niet wilt, dan weet ik het ook wel: ik zal voor onze Bebbel zorgen en daarmee basta. Als ik aan onze HA zeg dat ik er even door zit of terug teveel pijn in mijn buik heb, ben ik direct thuis. Bebbeltje gaat voor alles :love3: .

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#19 Geplaatst 04 februari 2011 - 10:51

Lut, weet je wat het toppunt zou zijn? Dat Bebbel zo'n paarse muis binnengesmikkeld zou hebben :x Enfin, hopelijk snel nieuws van je da!!!

Bewerkt door Smitten Kitten, 04 februari 2011 - 10:51.

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 04 februari 2011 - 10:51

Joloka zei:

Ik heb nog niets gehoord van het werk en ook niets van de da (geen nieuws is goed nieuws, hoop ik). Mijn collega ging me zo vlug mogelijk terug bellen (mijn goede collega die het minder goede nieuws aan de andere ging zeggen ;) ). Mijn baas zal wel akkoord zijn maar hij kan die collega nu niet verplichten om voor mij te werken he. En ik kan mijn baas niet bereiken en ik weet niet of diegene die hem vervangt zo open staat...
Nu, als ze niet wilt, dan weet ik het ook wel: ik zal voor onze Bebbel zorgen en daarmee basta. Als ik aan onze HA zeg dat ik er even door zit of terug teveel pijn in mijn buik heb, ben ik direct thuis. Bebbeltje gaat voor alles :love3: .

Goed zo meid, de absolute prioriteit is nu Bebbel!

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#21 Geplaatst 04 februari 2011 - 10:52

Ooooh Bebbelmieke :hug: :hug: :hug:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#22 Geplaatst 04 februari 2011 - 10:52

Heel veel sterkte met de operatie van Bebbel... Dat alles maar goed mag komen!!
:hug: :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 04 februari 2011 - 10:54

Smitten Kitten zei:

Lut, weet je wat het toppunt zou zijn? Dat Bebbel zo'n paarse muis binnengesmikkeld zou hebben :x Enfin, hopelijk snel nieuws van je da!!!

Was ook al door mijn hoofd gegaan, misschien een Bebbelmuisje binnengespeeld...
Maar die zijn toch zo klein niet dat ze gemakkelijk opgegeten worden?

Afwachten maar!
En ondertussen :duim: :duim: :duim: :duim: :duim:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#24 Geplaatst 04 februari 2011 - 10:55

Joloka zei:

Idd ze kunnen de boom in! (sorry maar soms maakt mij dat een beetje boos) :hug: :hug: :hug:

En idd Hanne dat zou echt het toppunt zijn maar ik denk het niet want ze was er nog mee aan het spelen of ze moet er nog reserve hebben.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#25 Geplaatst 04 februari 2011 - 10:55

Smitten Kitten zei:

:lachen: :lachen: :lachen: Hanne toch, je kan me nog aan het lachen brengen :hug: . Ik denk dan meer aan een staart van die muis :oops: . Ik weet het niet. Ze zal niet zo rap iets in haar mondje steken. Julius wel, die is hier de veelvraat. En ze begint zijn manieren toch over te nemen, dus het kan altijd.

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#26 Geplaatst 04 februari 2011 - 10:57

Solotje zei:

Idd ze kunnen de boom in! (sorry maar soms maakt mij dat een beetje boos) :hug: :hug: :hug:

En idd Hanne dat zou echt het toppunt zijn maar ik denk het niet want ze was er nog mee aan het spelen of ze moet er nog reserve hebben.

Ze heeft heel veel reserve :love3: . Ik denk dat er hier nu zo een viertal in alle stadia in de living liggen. En gisteren heb ik er haar boven 2 nieuwe gegeven waarvan ze er eentje mee heeft en eentje bij mij ligt. En nu liggen er nog genoeg in de reserve (dank je wel Pixel) en er moet nog een levering afkomen uit Amerika. Dus Bebbelmuizen genoeg :loveshower: .

Geplaatste afbeelding

knuffelkater
knuffelkater
  • 657 berichten
  • 3 katten

#27 Geplaatst 04 februari 2011 - 11:00

Ook hier word geduimt voor haar.
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#28 Geplaatst 04 februari 2011 - 11:01

Heel veel moed gewenst Lut, ik denk aan jullie :hug:

Ik duim heel hard dat de operatie goed loopt van Bebbel en zij binnenkort het huis samen met Julius weer onveilig maakt :geluk: :hug:
Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 04 februari 2011 - 11:04

Smitten Kitten zei:

dat was oook het eerste "vreemde voorwerp" waar ik aan dacht. Mssn een stuk van de pels of zo.

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 04 februari 2011 - 11:04

Mijn duimen draaien ook overuren :duim: :duim: