Spring naar inhoud

- - - - -

Bebbeltje

• Log in om te reageren
393 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#151 Geplaatst 05 februari 2011 - 17:12

Bebbeltje heeft haar eten binnen gehouden :dancer: :dancer: :dancer: . En daarna hebben we twee uurtjes lekker samen geslapen. Och dat heeft deugd gedaan. Nu kan ik de wereld terug aan :love3: .
Ondertussen hebben mijn vader en Dirk goed doorgewerkt in de keuken zodat we alles terug op de plaats konden zetten en is Bebbeltje terug hier beneden bij de anderen. Ze heeft daarnet terug geplast.
Om 16 uur heb ik terug geprobeerd om haar nog 10 g eten te geven maar ze wou niet. Nu at ze vroeger overdag ook niet zoveel dus ik ga haar nu wat laten doen en als we vanavond thuis zijn, nog wat proberen geven.

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#152 Geplaatst 05 februari 2011 - 17:20

Joloka zei:

Ik ben daarnet naar Kruidvat gereden om zo een body (heb maat 74 genomen met haar lang lichaam) maar ze heeft er zich al uitgewurmd. Ik heb ook even naar de kleding voor honden gekeken (ze hadden er zelfs met een broekje aan maar dat bedekt hun buikje bijna niet of ik moet een hele grote maat nemen.
Hanne, kan je er toch een opsturen? Als je dat maandag opstuurt, zou ik dat dinsdag ten laatste woensdag toch al kunnen hebben?

Bodykes dat is echt geen avance met katten ;) Toch niet voor zo'n dingen. Had ik dit nu eerder gelezen had ik er vandaag nog eentje gaan halen, Lut :( Maar ik moet maandag bij de dierenarts zijn en zal er dan eentje voor je meenemen (moet wel pas 's avonds bij de da zijn dus ik weet niet zeker of dat diezelfde avond nog verstuurd zal kunnen worden, anders dinsdagmorgen meteen als het postkantoor open gaat ;) ) Mail je mij nog eventjes je adres?

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#153 Geplaatst 05 februari 2011 - 17:21

Joloka zei:

Bebbeltje heeft haar eten binnen gehouden :dancer: :dancer: :dancer: . En daarna hebben we twee uurtjes lekker samen geslapen. Och dat heeft deugd gedaan. Nu kan ik de wereld terug aan :love3: .
Ondertussen hebben mijn vader en Dirk goed doorgewerkt in de keuken zodat we alles terug op de plaats konden zetten en is Bebbeltje terug hier beneden bij de anderen. Ze heeft daarnet terug geplast.
Om 16 uur heb ik terug geprobeerd om haar nog 10 g eten te geven maar ze wou niet. Nu at ze vroeger overdag ook niet zoveel dus ik ga haar nu wat laten doen en als we vanavond thuis zijn, nog wat proberen geven.

Wat fijn dit goede nieuws te lezen !!! Zo blij dat alles goed gaat met Bebbeltje ! Geniet maar verder nu.... :heart: ;)
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#154 Geplaatst 05 februari 2011 - 17:31

Hier een foto van haar buikje. De wonde valt dus echt goed mee van grootte:

Geplaatste afbeelding

Enne... de surprise: Bebbeltje ging deze ochtend op de kattenbak om te plassen. En kijk eens wat ik vond? Speciaal voor jullie allemaal :hug: :

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

scully
scully
  • 1.884 berichten
  • 9 katten

#155 Geplaatst 05 februari 2011 - 17:40

:thumb: :heart: :thumb: *wat een superpoezel :heart: is bebbeltje toch hé!

Geplaatste afbeelding

Pootjes van de Blooterikjes :hart: Cattery DeKuChaDuSa

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#156 Geplaatst 05 februari 2011 - 18:12

Joloka zei:

Geplaatste afbeelding

Enne... de surprise: Bebbeltje ging deze ochtend op de kattenbak om te plassen. En kijk eens wat ik vond? Speciaal voor jullie allemaal :hug: :

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

De wonde ziet er goed uit!

Goed dat ze zich wel beter voelt en dat jullie samen wat slaap hebben kunnen inhalen! :thumb:

Wat een mooi geschenkje van Bebbeltje, een hartenplasje! :thumb: :lachen:

Dat is om je te bedanken voor de goede zorgen. ;)

Ik duim echt superhard mee dat ze snel helemaal genezen is! :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#157 Geplaatst 05 februari 2011 - 19:16

:LOL: :LOL: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#158 Geplaatst 05 februari 2011 - 19:31

:dancer: :dancer:  ooooh flinke Bebbel :thumb:

Super dat ze het zo goed doet.  
Dikke knuffel :hug:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#159 Geplaatst 05 februari 2011 - 19:44

Maarten moest hier wel even fronsen... toen ik vertelde waar ie nu naar zat te kijken! Een klont uit de kattenbak :LOL:

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#160 Geplaatst 05 februari 2011 - 19:53

:LOL: :LOL: :LOL:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#161 Geplaatst 05 februari 2011 - 20:29

Joloka zei:

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

:thumb: :thumb: :heart: :heart:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#162 Geplaatst 05 februari 2011 - 22:55

Sorry dat ik hier zo laat antwoord ik was heel de dag weg maar heb hier dikwijls gekeken via mijn gsm, heb het topic goed in het oog gehouden en reageren met gsm doe ik niet graag. ;)

Mooi geschenkje van Bebbeltje :lachen: , dat is haar manier om aan jouw te laten weten dat ze van je houdt! :love2: :love2: :love2:

Ik ben blij dat het beter gaat met Bebbelmie :love: en dat jij wat bent uitgerust! :hug:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#163 Geplaatst 05 februari 2011 - 22:58

De wonde valt inderdaad heel goed mee van grootte vind ik! Hoop dat je een fijne avond hebt vanavond, efkes tot rust komen ;)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#164 Geplaatst 05 februari 2011 - 22:59

De wonde valt idd heel goed mee! :thumb:

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#165 Geplaatst 05 februari 2011 - 23:25

:thumb: :thumb: :thumb: