Spring naar inhoud

- - - - -

Bebbeltje

• Log in om te reageren
393 reacties op dit onderwerp
Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#166 Geplaatst 05 februari 2011 - 23:58

Die wonde valt inderdaad goed mee van grootte :thumb: Die katjes bij jou zijn wel artistiek aangelegd :lachen: Simon wist ook niet waar ik hem naar liet zien :ha :

Geniet nu maar samen daar van de rust, Bebbeltje en de andere poezeltjes :loveshower: :rub: :hug:

Bewerkt door Spanishke, 05 februari 2011 - 23:59.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#167 Geplaatst 06 februari 2011 - 07:41

Spanishke zei:

Die wonde valt inderdaad goed mee van grootte :thumb: Die katjes bij jou zijn wel artistiek aangelegd :lachen: Simon wist ook niet waar ik hem naar liet zien :ha :

Geniet nu maar samen daar van de rust, Bebbeltje en de andere poezeltjes :loveshower: :rub: :hug:

Genieten van de rust heb ik niet gedaan. Ik heb wel een supertoffe avond met Tiny en haar man gehad. Nog eens bedankt Tiny :hug: :hug: :hug: .
Maar... ondertussen wou madam dus niet eten. Rond 18u30 heb ik nog contact gehad met de da om te vragen of ze echt haar gewone voeding niet mocht hebben: ja, ok maar wel geweekt: niet dus. Katrijn heeft me de hele tijd op de hoogte gehouden: madam wou niets eten. Tot... ze begon te eten om 2 uur :trance: van het natvoer van Hills ID: 1/2 potje. Om 6 uur liep ze terug naar haar etensbakje en heb ik haar nog wat gegeven: 1/4 potje en direct op :dancer: :cheer: :dancer: . Zal haar straks de rest nog geven. Ze heeft nog steeds geen stoelgang gemaakt.
Was dus weer een ultra kort nachtje :oops: . Ik ga straks nog wat proberen bijslapen :LOL: .
Edit: ze heeft daarnet nog een beetje gegeten (en als het van haar afhing was het veel meer dan ze gekregen heeft). Dus we gaan vooruit...

Bewerkt door Joloka, 06 februari 2011 - 08:01.

Geplaatste afbeelding

Guest_EmilyenAmedee_*
Guest_EmilyenAmedee_*

#168 Geplaatst 06 februari 2011 - 09:18

joepie :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#169 Geplaatst 06 februari 2011 - 09:41

Die eerste stoelgang zal wel spannend worden.Als ze aan de darmpjes geprutst hebben is dat allemaal zo vanzelfsprekend niet,natuurlijk.Ben blij te lezen dat het al redelijk goed gaat met Bebbel,na  toch een zware operatie.

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#170 Geplaatst 06 februari 2011 - 09:42

Joloka zei:

Genieten van de rust heb ik niet gedaan. Ik heb wel een supertoffe avond met Tiny en haar man gehad. Nog eens bedankt Tiny :hug: :hug: :hug: .
Maar... ondertussen wou madam dus niet eten. Rond 18u30 heb ik nog contact gehad met de da om te vragen of ze echt haar gewone voeding niet mocht hebben: ja, ok maar wel geweekt: niet dus. Katrijn heeft me de hele tijd op de hoogte gehouden: madam wou niets eten. Tot... ze begon te eten om 2 uur :trance: van het natvoer van Hills ID: 1/2 potje. Om 6 uur liep ze terug naar haar etensbakje en heb ik haar nog wat gegeven: 1/4 potje en direct op :dancer: :cheer: :dancer: . Zal haar straks de rest nog geven. Ze heeft nog steeds geen stoelgang gemaakt.
Was dus weer een ultra kort nachtje :oops: . Ik ga straks nog wat proberen bijslapen :LOL: .
Edit: ze heeft daarnet nog een beetje gegeten (en als het van haar afhing was het veel meer dan ze gekregen heeft). Dus we gaan vooruit...

Goed zo Bebbeltje! :thumb:

Fijn dat je toch een leuke avond had en je "metekindje" terug gezien hebt! ;)
Hopelijk kun je straks nog wat bijslapen!

En Bebbeltje, nu nog een mooi drolletje, geen fantasietjes deze keer, gewoon een normaal drolletje en iedereen zal ermee in de wolken zijn! ;)

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#171 Geplaatst 06 februari 2011 - 09:56

Bebbeltje doet dat fantastisch :thumb: , komaan Bebbel een mooi hard drolletje! :geluk:

Guest_Veerle_*
Guest_Veerle_*

#172 Geplaatst 06 februari 2011 - 09:57

ik heb dit nu pas allemaal gelezen. Gelukkig is alles zo goed afgelopen en zal het goed komen met Bebbeltje. ik blijf toch voor de zekerheid duimen hoor.

"Katrijn heeft me de hele tijd op de hoogte gehouden: madam wou niets eten" - jouw dierenarts woont toevallig niet in Kalken??? ik was daar gisteren en ze sprak van een vreemde week en zware week en dat ze 2 dieren en operaties had gekregen die eigenlijk gestorven zouden moeten zijn maar die gelukkig alletwee het hebben gehaald.

haar assistente heet ook Katrijn.

gr.

veerle

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#173 Geplaatst 06 februari 2011 - 11:07

Veerle zei:

ik heb dit nu pas allemaal gelezen. Gelukkig is alles zo goed afgelopen en zal het goed komen met Bebbeltje. ik blijf toch voor de zekerheid duimen hoor.

"Katrijn heeft me de hele tijd op de hoogte gehouden: madam wou niets eten" - jouw dierenarts woont toevallig niet in Kalken??? ik was daar gisteren en ze sprak van een vreemde week en zware week en dat ze 2 dieren en operaties had gekregen die eigenlijk gestorven zouden moeten zijn maar die gelukkig alletwee het hebben gehaald.

gr.

veerle

Nee hoor, haar Da is dezelfde als de mijne, en die woont in Lochristi!
Katrijn, dat is de dochter van Joloka ;)

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#174 Geplaatst 06 februari 2011 - 11:11

Goed te horen dat het beter is met bebbeltje en ja hoe anders kan ze jou bedanken dan met een mooi drolletje :lachen:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#175 Geplaatst 06 februari 2011 - 11:24

Veerle zei:

gr.

veerle

Lut heeft al het antwoord gegeven: Katrijn is mijn dochter. Maar die da van jou ken ik waarschijnlijk ook. Onze da heeft ons eens doorverwezen naar een vrouwelijke da in Kalken toen hij aan het verhuizen was. (is dat die da die vroeger Britjes had?).

Ze heeft terug gegeten :cheer: . Ik heb daarnet nog even contact gehad met onze da omdat ik geen ID natvoer meer heb en ik mag ook ander natvoer geven. Nu zit ze terug hier beneden bij de andere poezels :love: .
Ik denk dat onze meid het goed gewoon wordt om tussen ons in te slapen: ze kruipt onder het dekbed en als het haar te warm wordt, komt ze met haar hoofdje op mijn kussen liggen :love4: .
En dankzij Hanne heb ik dat rood vestje online kunnen bestellen op medpets.

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#176 Geplaatst 06 februari 2011 - 11:26

Ooh super dat Bebbeltje terug eet. Het zal wel effe duren eer ze stoelgang heeft, de darmpjes zijn ook helemaal leeg geweest. Ze zal wel genieten van de extra aandacht. Geef haar maar een dikke knuffel van ons. En we blijven duimen. :duim: :duim: :duim: :duim:

Guest_Veerle_*
Guest_Veerle_*

#177 Geplaatst 06 februari 2011 - 12:05

"  Lut heeft al het antwoord gegeven: Katrijn is mijn dochter. Maar die da van jou ken ik waarschijnlijk ook. Onze da heeft ons eens doorverwezen naar een vrouwelijke da in Kalken toen hij aan het verhuizen was. (is dat die da die vroeger Britjes had?)."  

ik denk niet dat zij ooit Britjes heeft gehad - allez, niet dat ik weet toch en  ik ga daar al vele jaren.

da's een heel goed teken dat Bebbel terug wil eten :d .

gr.

veerle

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#178 Geplaatst 06 februari 2011 - 12:15

:cheer:

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#179 Geplaatst 06 februari 2011 - 12:36

Komaan Bebbeltje :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#180 Geplaatst 06 februari 2011 - 12:37

Heeft Bebbel al een drolletje gelegd? :LOL:

Bewerkt door Solotje, 06 februari 2011 - 12:37.