Spring naar inhoud

- - - - -

Bebbeltje

• Log in om te reageren
393 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#196 Geplaatst 07 februari 2011 - 10:43

sisi zei:

Wie weet legt ze nu speciaal voor jou een hartendrolletje :love3:
Dat zou leuk zijn! :LOL:

Dus nog eventjes geduld! :)

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#197 Geplaatst 07 februari 2011 - 10:45

Alleen op KS wordt er door iedereen zo uitgekeken naar een mooi kattendrolletje :)
Hier wordt alvast geduimd :duim:
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#198 Geplaatst 07 februari 2011 - 19:54

Is mijn kadertje nog niet klaar? :x

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#199 Geplaatst 07 februari 2011 - 19:58

haemoglobine zei:

Is mijn kadertje nog niet klaar? :x

Nee :cry: . Ze loopt af en toe eens in en uit de kattenbak en ik er dan maar weer achteraan :lachen: . Straks mag ze weer bij ons slapen (dan ben ik zeker dat ze de kattenbak boven gebruikt).
Ondertussen is het wel een superverwende meid geworden: het droogvoer mag hier gewoon open staan, ze kijkt er nog niet eens naar. Maar ik vind dat ze eigenlijk ook niet veel natvoer eet (nu heeft ze ongeveer een 120 g binnen sinds deze ochtend). Ik ga straks nog eens proberen. Ze speelt wel al met Julius en af en toe crosst ze hier eens rond zoals vroeger. Maar ze slaapt ook nog veel.

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#200 Geplaatst 07 februari 2011 - 20:11

Joloka zei:

Nee :cry: . Ze loopt af en toe eens in en uit de kattenbak en ik er dan maar weer achteraan :lachen: . Straks mag ze weer bij ons slapen (dan ben ik zeker dat ze de kattenbak boven gebruikt).
Ondertussen is het wel een superverwende meid geworden: het droogvoer mag hier gewoon open staan, ze kijkt er nog niet eens naar. Maar ik vind dat ze eigenlijk ook niet veel natvoer eet (nu heeft ze ongeveer een 120 g binnen sinds deze ochtend). Ik ga straks nog eens proberen. Ze speelt wel al met Julius en af en toe crosst ze hier eens rond zoals vroeger. Maar ze slaapt ook nog veel.

Kan voor morgen ook nog zijn daar ze pas zaterdag opnieuw beginnen eten is! :hug:

Ik duim zo hard als ik maar kan dat alles goed blijft verlopen! :duim: :duim: :duim:

Was Bebbeltje vroeger al een grote eter?
Zal misschien nog wel wat ten gevolge van de operatie zijn, je meisje heeft best een zware week achter de rug als je alles bekijkt!

Zolang ze blijft eten denk ik dat je er nog niet té veel moet mee inzitten!
Ook al eet ze geen grote hoeveelheden.

Kun je niet nog eens dreigen met de da? :oops:

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#201 Geplaatst 07 februari 2011 - 20:11

:hug: tja, eigenlijk is het best wel wat wat ze doorstaan heeft, dus nog even geduld :geluk:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#202 Geplaatst 07 februari 2011 - 20:14

Ik ben daarnet een beetje "stout" geweest: ik wou haar aan het eten krijgen en in al dat gezond natvoer had ze geen zin. Ik had hier nog een paar zakjes Iams (staaltjes die ik ooit eens gekregen heb) en nu is ze er daar een halfje van aan het opeten O:) .

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#203 Geplaatst 07 februari 2011 - 20:15

Het is toch een hele ingreep hoor, ze hebben wel een paar dagen nodig om te recupereren. Billyke slaapt ook heel veel na haar castratie. Het drolleke zal er wel op zijn tijd uit komen!!! :hug: :hug:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#204 Geplaatst 07 februari 2011 - 20:18

Joloka zei:

Ik ben daarnet een beetje "stout" geweest: ik wou haar aan het eten krijgen en in al dat gezond natvoer had ze geen zin. Ik had hier nog een paar zakjes Iams (staaltjes die ik ooit eens gekregen heb) en nu is ze er daar een halfje van aan het opeten O:) .

Helemaal niet stout, alle middelen zijn goed zolang je haar aan het eten krijgt!
Nood breekt wet momenteel! ;)

En het waren ook staaltjes hé! ;)

Geplaatste afbeelding

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#205 Geplaatst 07 februari 2011 - 20:20

Is natuurlijk wel een zware ingreep geweest voor Bebbeltje.  Dus we zullen een beetje geduld moeten hebben :)
Maar het zal wel goed komen Lut :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#206 Geplaatst 07 februari 2011 - 20:21

haemoglobine zei:

Helemaal niet stout, alle middelen zijn goed zolang je haar aan het eten krijgt!

En Rafje en Julius maar miauwen aan de deur omdat zij de rest niet krijgen :ha .
En weet je wat leuk is? Zelfs mijn moeder belt elke dag om te horen hoe het met Bebbeltje gaat :love: .

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#207 Geplaatst 07 februari 2011 - 20:27

Joloka zei:

En Rafje en Julius maar miauwen aan de deur omdat zij de rest niet krijgen :ha .
En weet je wat leuk is? Zelfs mijn moeder belt elke dag om te horen hoe het met Bebbeltje gaat :love: .

Wauw, kijkt zelfs je moeder nu ook uit naar een drolletje? :x

Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#208 Geplaatst 07 februari 2011 - 20:31

haemoglobine zei:

idd, ik heb wel hesp gebruikt om Jade terug aan het eten te krijgen, als ze maar iets in haar lijfje had ;)
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#209 Geplaatst 08 februari 2011 - 07:28

:cheer: :dancer: :cheer: Bebbeltje heeft zo net een heel stevig drolletje gelegd . Drolletje? Zeg maar reuzendrol :loveshower: :loveshower: :loveshower: .
Ann, ik kan hem niet inkaderen want hij hangt vol met kattengrit. Maar ik ben er zooooooooooooooooooooooo blij mee. Dat kan je je eigenlijk niet voorstellen :lachen: .

Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#210 Geplaatst 08 februari 2011 - 07:30

:dancer: :dancer: goed zo bebbeltje!!!