Spring naar inhoud

- - - - -

Bebbeltje

• Log in om te reageren
393 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#211 Geplaatst 08 februari 2011 - 07:46

Och nee, terwijl ik hier zit, begint ze plots te spuwen :cry: :cry: :cry: . Ik ga me vlug aankleden en dan bellen naar de da. Duimen jullie aub mee?

Geplaatste afbeelding

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#212 Geplaatst 08 februari 2011 - 08:02

Hier draaien de duimen! :geluk:
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#213 Geplaatst 08 februari 2011 - 08:04

Het kan misschien gewoon een reactie zijn omdat ze zo lang een lege maag had of zo, misschien te gulzig :hug: maar ik duim mee hoor! :thumb: :geluk: :geluk:  Fantastisch dat ze een drol heeft gelegt! :dancer:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#214 Geplaatst 08 februari 2011 - 08:07

Solotje zei:

Het kan misschien gewoon een reactie zijn omdat ze zo lang een lege maag had of zo, misschien te gulzig :hug: maar ik duim mee hoor! :thumb: :geluk: :geluk: Fantastisch dat ze een drol heeft gelegt! :dancer:

Die lege maag kan: ze heeft gisteren rond 21 u30 de laatste keer gegeten (ik heb haar nog niets aangeboden op dit moment maar de korrels staan hier en ze kijkt er niet naar). Ze heeft enkel water gedronken en daarop beginnen spuwen. Ik heb daarnet de da aan de lijn gehad. Hij zegt ook dat ik niet ongerust moet zijn: ze heeft de laatste dagen verschillende soorten natvoer gekregen. Maar om half negen mag ik bij hem om haar nog eens na te kijken (en dan neem ik voldoende zakjes Hill's ID mee en mag ze van mij alleen maar dat eten).

Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#215 Geplaatst 08 februari 2011 - 08:10

:thumb: we duimen volop! Hopelijk is het gewoon het maagje wat nog wat gevoelig is na de operatie!! Komop Bebbeltje!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#216 Geplaatst 08 februari 2011 - 08:45

Net terug van de da. Hij heeft haar volledig onderzocht en niets abnormaals gemerkt. Omdat haar maagje zo lang leeg geweest is, is het misschien gevoeliger? maar hij denkt dat ze serieus heeft moeten persen op de stoelgang en dat het daardoor is. Nu krijgt ze zakjes Hills ID (sorry Bebbel) en we moeten haar heel goed opvolgen. Ik mag hem altijd bellen of een berichtje sturen.

Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#217 Geplaatst 08 februari 2011 - 08:51

Toch goed nieuws :thumb: Het zal een beetje tijd vergen eer alles terug een beetje op zijn plooi is, het komt wel allemaal goed Lut. :hug

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#218 Geplaatst 08 februari 2011 - 08:56

3elfje zei:

Toch goed nieuws :thumb: Het zal een beetje tijd vergen eer alles terug een beetje op zijn plooi is, het komt wel allemaal goed Lut. :hug

Bedankt :hug: :hug: :hug: . Ze heeft daarnet een ieniemienie beetje Hills ID gegeten. Rafje en Julius vinden dat dus super: zij krijgen de rest :oops: .

Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#219 Geplaatst 08 februari 2011 - 09:09

Gelukkig vond de DA niks en zal het waarschijnlijk komen omdat alles weer op gang moet komen, zeg maar. Beterschapsknuffel voor Bebbeltje!
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#220 Geplaatst 08 februari 2011 - 09:09

Oef, schrik, blijdschap, dan terug schrik en dan uiteindelijk oef!

Eerst zag ik de titel, oei! :8
Dan het verlossende berichtje van het drolletje! :thumb:
Dan terug naar de da :8
En nu alles ok! :thumb:

En dat allemaal op mijn nuchtere maag! :|

Super dat ze een drolletje heeft gelegd! :thumb:
Kader maar in met grit en al, dat geeft er nog meer charme aan! :lachen:

Wel jammer dat ze moest spuwen, maar ja, op vlak van vertering zal alles nog wat op zijn plooi moeten komen hé
En daarmee heeft ze ook meteen een check-up bij de da achter de rug, waarmee je weet dat alles goed zit! :thumb: !

Hopelijk krijg je haar aan het eten van de zakje Hill's!

Als ze graag kip eet eventueel kookvocht van kip overgieten?

Doe zo voort Bebbeltje! :duim: :duim: :duim:
En lekker eten, je moet aansterken!

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#221 Geplaatst 08 februari 2011 - 09:09

Dat is al goed, beter tien keer één hapje wat binnenblijft dan 2 porties die er weer uit komen natuurlijk :(  De anderen zullen het inderdaad heel leuk vinden als ze de rest krijgen :d

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#222 Geplaatst 08 februari 2011 - 09:23

3elfje zei:

Dat is al goed, beter tien keer één hapje wat binnenblijft dan 2 porties die er weer uit komen natuurlijk :( De anderen zullen het inderdaad heel leuk vinden als ze de rest krijgen :d

Het ligt er al weer uit :cry: . Ik moet haar nu terug nuchter houden (enkel water) en primperan geven. Vanavond mag ik haar een uurtje na de primperan terug proberen een kwart van het zakje geven.
@Ann: drolletje ligt al in de vuilbak. De da moest wel lachen. Ik moest gisteren nog gaan betalen bij de da en ik had er een briefje van Bebbel bijgestoken waarin ze hem bedankte met een foto van haar en een foto van het hart-plasje. Hij zei direct: ik dacht dat je het drolletje ook aan mij zou geven :ha .
Ze mag geen kip of iets anders (omdat ze dat ook niet echt gewoon is) enkel de Hills ID.

Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#223 Geplaatst 08 februari 2011 - 09:30

Jammer natuurlijk, maar het belangrijkste is nu toch dat er rust in haar maagje komt :oops: Misschien jullie beiden lekker languit in de zetel wat gaan bijslapen :hug

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#224 Geplaatst 08 februari 2011 - 09:36

3elfje zei:

Jammer natuurlijk, maar het belangrijkste is nu toch dat er rust in haar maagje komt :oops: Misschien jullie beiden lekker languit in de zetel wat gaan bijslapen :hug

Ze mag van mij bij Dirk in bed (die ligt met hoge koorts ziek te zijn) maar dat is dan ook weer niet zo gezond. En ik ga er hier eens invliegen: stof afdoen, stofzuigen en dekentjes wassen zodat het toch al wat properder ligt (zal ook eens deugd doen).

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#225 Geplaatst 08 februari 2011 - 09:40

Joloka zei:

Het ligt er al weer uit :cry: . Ik moet haar nu terug nuchter houden (enkel water) en primperan geven. Vanavond mag ik haar een uurtje na de primperan terug proberen een kwart van het zakje geven.
@Ann: drolletje ligt al in de vuilbak. De da moest wel lachen. Ik moest gisteren nog gaan betalen bij de da en ik had er een briefje van Bebbel bijgestoken waarin ze hem bedankte met een foto van haar en een foto van het hart-plasje. Hij zei direct: ik dacht dat je het drolletje ook aan mij zou geven :ha .
Ze mag geen kip of iets anders (omdat ze dat ook niet echt gewoon is) enkel de Hills ID.

Dikke knuffel voor jullie allemaal! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Beetje bij beetje zal alles wel terug in de plooi komen! :duim:

Niet de kip zelf, maar misschien het kookvocht om de Hill's iets aantrekkelijker te maken, of iets anders waarmee je die eventueel kan bedruppelen?
Of zou dat ook niet mogen?

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo