Spring naar inhoud

- - - - -

Bebbeltje

• Log in om te reageren
393 reacties op dit onderwerp
Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#226 Geplaatst 08 februari 2011 - 12:42

Oei dat is niet zo leuk hopelijk gaat alles beter deze avond wij duimen hier heel erg mee hoor :thumb: :hug:
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#227 Geplaatst 08 februari 2011 - 12:46

:hug: :hug: :hug:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#228 Geplaatst 08 februari 2011 - 12:46

Bebbeltje toch :rub: , ergens is het wel normaal dat ze zo reageert, binnen een paar dagen zal alles wel in orde zijn met miss. Bebbel! :love4:

Ik blijf hier nog steeds duimen! :thumb: :geluk:

ratjepetatje
ratjepetatje
  • 765 berichten
  • 2 katten

#229 Geplaatst 08 februari 2011 - 12:55

:thumb: :thumb:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#230 Geplaatst 08 februari 2011 - 12:57

Solotje zei:

Bebbeltje toch :rub: , ergens is het wel normaal dat ze zo reageert, binnen een paar dagen zal alles wel in orde zijn met miss. Bebbel! :love4:

Ik blijf hier nog steeds duimen! :thumb: :geluk:

Dirk toch :wall: :wall: :wall: . Hij zat beneden bij de poezels terwijl ik vlug naar de apotheek was om medicatie voor hem. Kom ik terug... zie ik Bebbeltje korreltjes eten (de bakjes bleven open staan omdat ze er de laatste dagen echt niet naar keek en onze Julius toch regelmatig eten moet hebben als ukkepukkie). Ik hoop echt dat ze er niet ziek van is. Ben even serieus boos op hem geweest :r .

Geplaatste afbeelding

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#231 Geplaatst 08 februari 2011 - 13:02

:duim: :duim: :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#232 Geplaatst 08 februari 2011 - 13:04

haemoglobine zei:

Dikke knuffel voor jullie allemaal! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Beetje bij beetje zal alles wel terug in de plooi komen! :duim:

Niet de kip zelf, maar misschien het kookvocht om de Hill's iets aantrekkelijker te maken, of iets anders waarmee je die eventueel kan bedruppelen?
Of zou dat ook niet mogen?

Als ze hier iets niet willen eten verkruimel ik er Thrives snoepjes over ;)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#233 Geplaatst 08 februari 2011 - 13:05

:hug: :hug: :hug: Denk ook dat het even tijd nodig heeft nu, maar volgens mij gaat het wel helemaal in orde komen. Komaan Bebbeltje wees flink voor je allerliefste poezenmama :hug: :rub:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#234 Geplaatst 08 februari 2011 - 13:10

We blijven duimen, het digestief systeem moet terug goed op gang komen en dat vraagt soms wat tijd. :duim: :hug:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#235 Geplaatst 08 februari 2011 - 13:13

Smitten Kitten zei:

Heb dat gedaan ;) . Onderaan in die tubes zit er altijd veel van dat "stof" en dat verzamel ik in een aparte tube (heel handig) :LOL: .
Och ja, dat rood pakje is toegekomen (de da vroeg waar ik het besteld had omdat de da's van België het blijkbaar niet meer kunnen bestellen op de officiële site?).

Bewerkt door Joloka, 08 februari 2011 - 13:14.

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#236 Geplaatst 08 februari 2011 - 13:15

Joloka zei:

Heb dat gedaan ;) . Onderaan in die tubes zit er altijd veel van dat "stof" en dat verzamel ik in een aparte tube (heel handig) :LOL: .

Doe ik ook altijd ;) Onze Lou was ooit eens "ziek" en ik dacht meteen dat hij "doodziek" was. (Wou niet eten, was slap, futloos,... Kortom ik zwaar in paniek, heb zelfs echo's laten doen enz en kon de tranen echt niet bedwingen! Ik dacht echt dat ik hem kwijt ging spelen...)

Tot ik eens schudde met het buisje Thrive snoepjes. Toen was meneer wonderbaarlijk weer tot leven gekomen en heeft hij er echt veel en met smaak van gegeten. Lou is zo'n kat die die hele evolutietheorie-memo niet heeft gekregen of niet goed heeft gelezen: een kat zal doorgaans niet snel pijn tonen, want dat is niet interessant qua overlevingstechniek. Lou echter die doet niet mee met de massa en als hij zich een beetje niet goed voelt, dan doet hij alsof hij op sterven ligt ;)

Enfin sindsdien is het hier een vaste regel dat er ALTIJD Thrive snoepjes in huis moeten zijn ;)

Bewerkt door Smitten Kitten, 08 februari 2011 - 13:18.

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#237 Geplaatst 08 februari 2011 - 13:17

:hug: :hug: :hug:
Jade heeft eerst ook al haar eten overgegeven toen ze terug begon te eten (een serieuze plas over bed :misselijk: )
Maagje zal nog gevoelig zijn, zeker omdat ze geen natvoer gewend is, ik duim dat haar maagje snel terug aansterkt en ze alles binnenhoudt :geluk: :hug:

Geplaatste afbeelding

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#238 Geplaatst 08 februari 2011 - 13:28

Ik duim ook nog volop mee dat alles snel achter de rug mag zijn. :thumb:
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#239 Geplaatst 08 februari 2011 - 15:35

Smitten Kitten zei:

Ook al, altijd handig om in huis te hebben!

Alhoewel, hun eten heb ik ze hier nog niet weten laten staan, hoe ziek ze ooit ook al geweest zijn...

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#240 Geplaatst 08 februari 2011 - 15:48

Joloka zei:

Dirk toch :wall: :wall: :wall: . Hij zat beneden bij de poezels terwijl ik vlug naar de apotheek was om medicatie voor hem. Kom ik terug... zie ik Bebbeltje korreltjes eten (de bakjes bleven open staan omdat ze er de laatste dagen echt niet naar keek en onze Julius toch regelmatig eten moet hebben als ukkepukkie). Ik hoop echt dat ze er niet ziek van is. Ben even serieus boos op hem geweest :r .

En?
Zijn ze binnen gebleven?
Ik hoop van wel, zoveel zal ze er waarschijnlijk niet van gegeten hebben! :duim:

Mannen hé!
En dan nog een zieke man... :doh:

Smitten Kitten zei:

Doe ik ook altijd ;) Onze Lou was ooit eens "ziek" en ik dacht meteen dat hij "doodziek" was. (Wou niet eten, was slap, futloos,... Kortom ik zwaar in paniek, heb zelfs echo's laten doen enz en kon de tranen echt niet bedwingen! Ik dacht echt dat ik hem kwijt ging spelen...)

Tot ik eens schudde met het buisje Thrive snoepjes. Toen was meneer wonderbaarlijk weer tot leven gekomen en heeft hij er echt veel en met smaak van gegeten. Lou is zo'n kat die die hele evolutietheorie-memo niet heeft gekregen of niet goed heeft gelezen: een kat zal doorgaans niet snel pijn tonen, want dat is niet interessant qua overlevingstechniek. Lou echter die doet niet mee met de massa en als hij zich een beetje niet goed voelt, dan doet hij alsof hij op sterven ligt ;)

Enfin sindsdien is het hier een vaste regel dat er ALTIJD Thrive snoepjes in huis moeten zijn ;)

Lou doet dat dus omgekeerd!
Handig als je het weet! ;)

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo