Spring naar inhoud

- - - - -

Bebbeltje

• Log in om te reageren
393 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#241 Geplaatst 08 februari 2011 - 15:57

:rub: :rub: :rub: :duim: :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#242 Geplaatst 08 februari 2011 - 16:35

Ja hoor, alles is binnen gebleven. Om 15 uur was het weer even "gevecht"om de Primperan toe te dienen: men zuigt met een spuitje 3 cc Primperan op, men legge dat klaar, men neme een grote badhanddoek en men gaat op zoek naar Bebbel, men wikkelt Bebbel in de grote badhanddoek (vooral de lange poten moeten goed vast zitten), men neme het spuitje,... men gaat op zoek naar de badhanddoek, men gaat op zoek naar Bebbel, men wikkelt Bebbel in de badhanddoek, men neme het spuitje... waar is dat spuitje? Men neme dat spuitje, men wikkelt Bebbel nog eens in de badhanddoek..... :lachen: :lachen: :lachen: .
Dus een uurtje later kreeg ze 1/4 zakje natvoer: ok heeft ze met smaak opgegeten. Komt ze in de living, gaat ze direct naar het droogvoer om nog een paar korrels binnen te smikkelen. :love3: . Zou ze er nu echt door zijn? Zou het? Mag het?

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#243 Geplaatst 08 februari 2011 - 16:38

Joloka zei:

.
Och ja, dat rood pakje is toegekomen (de da vroeg waar ik het besteld had omdat de da's van Belgiƫ het blijkbaar niet meer kunnen bestellen op de officiƫle site?).

Super, dus inderdaad sneller dan als ik het zou opgestuurd hebben ;) En past het?

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#244 Geplaatst 08 februari 2011 - 16:44

Joloka zei:

Ja hoor, alles is binnen gebleven. Om 15 uur was het weer even "gevecht"om de Primperan toe te dienen: men zuigt met een spuitje 3 cc Primperan op, men legge dat klaar, men neme een grote badhanddoek en men gaat op zoek naar Bebbel, men wikkelt Bebbel in de grote badhanddoek (vooral de lange poten moeten goed vast zitten), men neme het spuitje,... men gaat op zoek naar de badhanddoek, men gaat op zoek naar Bebbel, men wikkelt Bebbel in de badhanddoek, men neme het spuitje... waar is dat spuitje? Men neme dat spuitje, men wikkelt Bebbel nog eens in de badhanddoek..... :lachen: :lachen: :lachen: .
Dus een uurtje later kreeg ze 1/4 zakje natvoer: ok heeft ze met smaak opgegeten. Komt ze in de living, gaat ze direct naar het droogvoer om nog een paar korrels binnen te smikkelen. :love3: . Zou ze er nu echt door zijn? Zou het? Mag het?

:lachen: :lachen: :lachen:

Ik hoop echt zoooo hard dat Bebbeltje erdoor is!
Het mag, het heeft nu lang genoeg geduurd, het is tijd voor wat rust in huis! ;)
:duim: :duim: :duim:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#245 Geplaatst 08 februari 2011 - 16:49

Ik hoop ook dat Bebbeltje nu weer gezond is :hug: :hug:
!! Je hebt al genoeg aan je hoofd met een zieke Dirk.....
Nen man die ziek is, die ligt meestal alsof hij op sterven ligt he ;) :lachen:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#246 Geplaatst 08 februari 2011 - 16:53

:hug: :hug:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#247 Geplaatst 08 februari 2011 - 16:58

Smitten Kitten zei:

Super, dus inderdaad sneller dan als ik het zou opgestuurd hebben ;) En past het?

Yep het past. Maar vraag me niet hoe ze het doet, maar ze wurmt er zich uit (ze heeft dan ook zo een smal koppeke :oops: . Ik ga haar nu even laten tot ik echt merk dat ze eraan prutst.

haemoglobine zei:

:lachen: :lachen: :lachen:

Ik hoop echt zoooo hard dat Bebbeltje erdoor is!
Het mag, het heeft nu lang genoeg geduurd, het is tijd voor wat rust in huis! ;)
:duim: :duim: :duim:

Inderdaad, rust kunnen we hier hoognodig gebruiken. De dagen vliegen hier voorbij en ik weet niet meer welke dag we zijn :oops:

Lut zei:

Ik hoop ook dat Bebbeltje nu weer gezond is :hug: :hug:
!! Je hebt al genoeg aan je hoofd met een zieke Dirk.....
Nen man die ziek is, die ligt meestal alsof hij op sterven ligt he ;) :lachen:

Daarnet nog: och, ik ben nog nooit zo ziek geweest O:) . Morgen moet hij normaal gezien voor een NMR en een echo naar het ziekenhuis maar ik weet niet of hij daar gaat geraken. Toen de dokter kwam, had hij plots maar een bloeddruk van 7.

Straks nog met Katrijn naar de dokter (om 19u30) want die was hier gisteren aan het piepen en naar adem aan het snakken (was wel op haar kamer begonnen en niet hier waar het vol lag van kattenharen).

En ze blijft eten van de korrels, met smaak :love3: .

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#248 Geplaatst 08 februari 2011 - 17:01

:thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#249 Geplaatst 08 februari 2011 - 17:33

:thumb: :thumb: :thumb:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#250 Geplaatst 08 februari 2011 - 19:15

Daarnet nog eventjes overlegd met de da: ze moet nog verder de primperan krijgen tot morgenavond en we mogen haar niet teveel laten eten. Dus vanavond gaat ze terug mee met ons naar boven zodat ze niet meer aan het eten kan en we haar nog in de gaten kunnen houden.

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#251 Geplaatst 08 februari 2011 - 19:28

:thumb: :thumb: :thumb:

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#252 Geplaatst 08 februari 2011 - 19:37

Joloka zei:

Daarnet nog eventjes overlegd met de da: ze moet nog verder de primperan krijgen tot morgenavond en we mogen haar niet teveel laten eten. Dus vanavond gaat ze terug mee met ons naar boven zodat ze niet meer aan het eten kan en we haar nog in de gaten kunnen houden.

Ik zou haar wel niet de hele nacht zonder eten laten.
Zet misschien toch een klein kommetje in de kamer.
Een nacht is lang en dan heeft ze weer een totaal lege maag morgenochtend wat gal kan veroorzaken. Kleine beetjes voedsel zijn beter dan 1 volle maaltijd en elke 4 uren zou een kat toch minstens een paar brokjes moeten kunnen eten.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#253 Geplaatst 08 februari 2011 - 20:21

feroesti zei:

Ik zou haar wel niet de hele nacht zonder eten laten.
Zet misschien toch een klein kommetje in de kamer.
Een nacht is lang en dan heeft ze weer een totaal lege maag morgenochtend wat gal kan veroorzaken. Kleine beetjes voedsel zijn beter dan 1 volle maaltijd en elke 4 uren zou een kat toch minstens een paar brokjes moeten kunnen eten.

Dat was ik eigenlijk ook van plan ;) . Maar zo kan ze zich toch niet vol eten en mocht ze spuwen of diarree hebben, dan ben ik er wel direct bij he :hug: .

Geplaatste afbeelding

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#254 Geplaatst 08 februari 2011 - 20:28

duim duim voor Bebbeltje dat ze er langzamerhand door is :thumb: :thumb:

Veel beterschap ook voor Dirk.

Oooh Lutje en ik hoop dat je de komende dagen ook wat tot rust kan komen.

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#255 Geplaatst 08 februari 2011 - 20:56

Ik hoop echt dat het nu de goede kant op gaat! :thumb:
En idd zou ook een klein kommetje eten plaatsen anders heeft ze weer een lege maag! ;)