Spring naar inhoud

- - - - -

Bebbeltje

• Log in om te reageren
393 reacties op dit onderwerp
Guest_trio_*
Guest_trio_*

#256 Geplaatst 08 februari 2011 - 20:57

Het lijkt de goede kant op te gaan met bebbeltje :thumb:

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#257 Geplaatst 08 februari 2011 - 21:59

Fantastisch dat ze het toch weer zo goed doet !
Dank zij u snelle reacties Joloka, dikke proficiat ze heeft haar leven echt aan u te danken !! Ze heeft het echt getroffen met zo'n poezenmama !!!

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#258 Geplaatst 08 februari 2011 - 22:29

Goed zo Bebbeltje!
Word nu maar snel helemaal gezond, dan kan je personeel weer rustig slapen ;)
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#259 Geplaatst 08 februari 2011 - 22:41

Heel veel beterschap voor Bebbeltje...maar ook voor iedereen in het gezin !!!
En zeker ook voor jou :catscratchhead Vergeet zeker niet om jezelf een beetje te soigneren :heart:
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#260 Geplaatst 09 februari 2011 - 08:05

feroesti zei:

Fantastisch dat ze het toch weer zo goed doet !
Dank zij u snelle reacties Joloka, dikke proficiat ze heeft haar leven echt aan u te danken !! Ze heeft het echt getroffen met zo'n poezenmama !!!

Niet alleen dankzij mij hoor, dankzij onze da, dankzij een heleboel mensen die aan de zijlijn mee stonden te duimen en mee te denken :hug: :hug: :hug: . Het is raar, je kan hier op KS een heleboel tips geven over andere poezels maar als het bij jou zo ver is, dan denk je niet meer zoals gisteren vb dat spuwen: was inderdaad normaal maar ikke was weer even aan het panikeren.

Gisterenavond is ze dus terug mee naar boven gemogen maar madam vond dat dus helemaal niet meer leuk: ze wou beneden bij de poezels. Onze Bebbel heeft een uur staan babbelen, miauwen (zoals alleen een siamees dat kan :ha ), staan krabbelen en op den duur (vooral omdat Dirk ziek was) heb ik haar toch beneden gelaten en blij dat ze was :oops: . Gedaan met ziek zijn, zei Bebbeltje :love3: , ik slaap terug bij de andere poezels. Ik heb voor de zekerheid hun etenskommetjes niet volledig gevuld.

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#261 Geplaatst 09 februari 2011 - 08:23

Dus nog niet overgegeven? :cheer: :cheer: :cheer: Go Bebbel :cheer: go Bebbel!!! :cheer:
Voor jullie ook allemaal beterschap he! :geluk:

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#262 Geplaatst 09 februari 2011 - 08:27

Goed nieuws om mee op te staan!! :dancer: :thumb: Go Bebbel!

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#263 Geplaatst 09 februari 2011 - 08:58

[quote name='Joloka'][SIZE=4] Niet alleen dankzij mij hoor, dankzij onze da, dankzij een heleboel mensen die aan de zijlijn mee stonden te duimen en mee te denken :hug: :hug: :hug: . Het is raar, je kan hier op KS een heleboel tips geven over andere poezels maar als het bij jou zo ver is, dan denk je niet meer zoals gisteren vb dat spuwen: was inderdaad normaal maar ikke was weer even aan het panikeren.[/SIZE]

Dat begrijp ik volledig. Zelf help ik ook graag anderen, maar als er hier iets gebeurt schiet ik ook in paniek. Je eigen dieren zien afzien is toch heel wat anders dan die van anderen.
Zo vertelde onze dierenarts me dat ook hij zijn eigen dieren nooit kan opereren, dat lukt gewoon niet wegens te emotioneel.
Dat begrijp ik dus geheel !!

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#264 Geplaatst 09 februari 2011 - 09:27

Hoera voor Bebbeltje en ons Joloka :dancer: :dancer: :dancer:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#265 Geplaatst 09 februari 2011 - 09:30

Joloka zei:

Niet alleen dankzij mij hoor, dankzij onze da, dankzij een heleboel mensen die aan de zijlijn mee stonden te duimen en mee te denken :hug: :hug: :hug: . Het is raar, je kan hier op KS een heleboel tips geven over andere poezels maar als het bij jou zo ver is, dan denk je niet meer zoals gisteren vb dat spuwen: was inderdaad normaal maar ikke was weer even aan het panikeren.

Gisterenavond is ze dus terug mee naar boven gemogen maar madam vond dat dus helemaal niet meer leuk: ze wou beneden bij de poezels. Onze Bebbel heeft een uur staan babbelen, miauwen (zoals alleen een siamees dat kan :ha ), staan krabbelen en op den duur (vooral omdat Dirk ziek was) heb ik haar toch beneden gelaten en blij dat ze was :oops: . Gedaan met ziek zijn, zei Bebbeltje :love3: , ik slaap terug bij de andere poezels. Ik heb voor de zekerheid hun etenskommetjes niet volledig gevuld.

:thumb: :thumb: :thumb:
Hopelijk is het ergste hiermee voorbij en komt alles weer bij het oude!
Gekke Bebbel, gisterenavond vond ze dat het tijd was om te gaan slapen, en eenmaal je dan boven bent wil ze naar beneden met de anderen! :gek:
Ik heb een siamees nog niet zelf horen babbelen maar weet van horen zeggen dat dat nogal de moeite kan zijn! :lachen:

feroesti zei:

Dat begrijp ik volledig. Zelf help ik ook graag anderen, maar als er hier iets gebeurt schiet ik ook in paniek. Je eigen dieren zien afzien is toch heel wat anders dan die van anderen.
Zo vertelde onze dierenarts me dat ook hij zijn eigen dieren nooit kan opereren, dat lukt gewoon niet wegens te emotioneel.

Idd, het is gemakkelijker je kennis te delen en tips te geven als het je eigen schat niet betreft, ik heb het ook al gemerkt!
Als het je eigen dieren zijn panikeer je veel sneller en vergeet je zo'n beetje die kennis en raad!
Maar daar zijn de anderen er hier op hun beurt dan voor! ;)

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#266 Geplaatst 09 februari 2011 - 10:02

Joloka zei:

Ergens begrijp ik dat wel, als je je eigen diertje open ziet liggen dan breekt je hart gewoon.

Bewerkt door Solotje, 09 februari 2011 - 10:04.

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#267 Geplaatst 09 februari 2011 - 13:31

Super leuk te horen dat het de goeie kant opgaat met juffrouw Bebbel.
Doe zo verder meid :thumb:

Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#268 Geplaatst 09 februari 2011 - 13:34

Bebbeltje komt er wel! :thumb:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#269 Geplaatst 09 februari 2011 - 13:40

Go Bebbel, Go!

Met mate eten zodat alles weer goed kan beginnen wennen en dan mooie, vaste drolletjes als beloning! ;)

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Guest_Jokari_*
Guest_Jokari_*

#270 Geplaatst 09 februari 2011 - 13:41

Bebbeltje heeft terug praatjes. :ha
dat ze maar snel weer helemaal in orde is !