Spring naar inhoud

- - - - -

Bebbeltje

• Log in om te reageren
393 reacties op dit onderwerp
Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#286 Geplaatst 09 februari 2011 - 21:05

Blij om te horen dat het terug goed gaat. Hopelijk blijft het zo en dat ze nog een super lang leventje mag hebben om van te genieten samen met jou :) .
Geplaatste afbeelding

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#287 Geplaatst 09 februari 2011 - 21:17

Bebbeltjeeeeeeeee :dancer: :dans: :dancer: Super dat het al zo goed gaat.

Dikke knuffel

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#288 Geplaatst 09 februari 2011 - 21:25

Froetske zei:

Bebbeltjeeeeeeeee :dancer: :dans: :dancer: Super dat het al zo goed gaat.

Dikke knuffel

(Het is gisteren beter geworden nadat ze het kaartje van haar allerliefste broer heeft gekregen :hug: :hug: :hug: ).

Zeg die profiteur: nu zit ze bij Finn om zich te laten wassen :lachen: . En die andere poezels zijn zo blij dat ze haar terug bij zich hebben dat ze dat nog allemaal doen ook :love3: .

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#289 Geplaatst 09 februari 2011 - 21:26

Joloka zei:

(Het is gisteren beter geworden nadat ze het kaartje van haar allerliefste broer heeft gekregen :hug: :hug: :hug: ).

Zeg die profiteur: nu zit ze bij Finn om zich te laten wassen :lachen: . En die andere poezels zijn zo blij dat ze haar terug bij zich hebben dat ze dat nog allemaal doen ook :love3: .

:lachen: :lachen: :lachen:

Verwennen zijn ze snel gewoon hoor! :thumb:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#290 Geplaatst 09 februari 2011 - 21:28

Tijd om je titel nog eens te veranderen, Lut ;)

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#291 Geplaatst 09 februari 2011 - 21:29

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#292 Geplaatst 09 februari 2011 - 21:33

Supernieuws !!!
Amaai dat was een spannende tijd !!!
Blij dat eindelijk alles achter de rug is oef !

:thumb:

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#293 Geplaatst 09 februari 2011 - 21:40

Joloka zei:

ooooh die lieve broer :) Ik weet van niets :a

Geef Bebbel nog maar een dikke knuf van haar broer Bjorre.
Bjorre is fier op zijn flinke zus :love4: en super content dat ze zich terug beter voelt :duim:
Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#294 Geplaatst 09 februari 2011 - 21:43

Smitten Kitten zei:

Tijd om je titel nog eens te veranderen, Lut ;)

I know, maar ik durf niet. Ik heb zo het gevoel dat als ik nu schrijf dat alles in orde is, er weer een terugval gaat zijn :( . Ik ga pas gerust zijn als deze week voorbij is (denk ik). Ik loop zo op de toppen van mijn tenen op dit moment: eet ze? Eet ze genoeg? Eet ze niet teveel, gaat ze naar de kattenbak en wat doet ze daar? Slaapt ze niet teveel?...
Is moeilijk te omschrijven maar ik begin nu pas te beseffen hoe ernstig de situatie was. Op dat moment sta je ervoor en moet je erdoor. En deze keer hebben we geluk gehad. Maar stel je voor dat je 's ochtends gaat werken en dat ze net daarna terug een invaginatie krijgt en er is niemand thuis? Of als je eens een daguitstap doet? Of als we eens een weekendje weg zijn (ok, de kids zijn dan wel thuis om erop te letten, maar toch. Zijn die zo alert?).
Klinkt dat niet wat overdreven of snappen jullie me? Misschien helpt de tijd wel om het allemaal een plaatsje te geven, maar die ongerustheid zal altijd wel blijven.

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#295 Geplaatst 09 februari 2011 - 21:50

Begrijp ik zeker hoor! Maar ik vind het zelf zo onheilspellend die titel :oops:

Maar inderdaad, ik begrijp heel goed dat gevoel van "ik moet hierdoor" en dan pas daarna de klop van "S*¨%t, het had hier verdorie heeeel fout kunnen aflopen!"

Maar, een wijze raad van tante Hanne, niet te veel denken aan wat fout kan lopen, genieten van wat je hebt (een levendige, blije Bebbel!) en natuurlijk wel alert zijn, maar laat het wat je wel hebt niet te veel overschaduwen, want dat zou zonde zijn ;)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#296 Geplaatst 09 februari 2011 - 21:52

Smitten Kitten zei:

Begrijp ik zeker hoor! Maar ik vind het zelf zo onheilspellend die titel :oops:

Maar inderdaad, ik begrijp heel goed dat gevoel van "ik moet hierdoor" en dan pas daarna de klop van "S*¨%t, het had hier verdorie heeeel fout kunnen aflopen!"

Maar, een wijze raad van tante Hanne, niet te veel denken aan wat fout kan lopen, genieten van wat je hebt (een levendige, blije Bebbel!) en natuurlijk wel alert zijn, maar laat het wat je wel hebt niet te veel overschaduwen, want dat zou zonde zijn ;)

Ik heb de titel al aangepast ;) . Thanks. Overdag terwijl het hier lekker druk is, lukt dat allemaal, maar het is als het hier stiller wordt en de poezels liggen te slapen en je krijgt tijd om na te denken... Maar het zou inderdaad zonde zijn.

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#297 Geplaatst 09 februari 2011 - 21:55

Joloka zei:

Ik heb de titel al aangepast ;) . Thanks. Overdag terwijl het hier lekker druk is, lukt dat allemaal, maar het is als het hier stiller wordt en de poezels liggen te slapen en je krijgt tijd om na te denken... Maar het zou inderdaad zonde zijn.

I know, ik heb dat ook soms als ik na zo'n hektische dag in bed lig... en dan gaat het malen en krijg ik zo'n slecht gevoel over hoe slecht het had kunnen aflopen.  (En dan zegt mijn vriend dat ik toch niet zo moet piekeren en moet gaan slapen ;) )

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#298 Geplaatst 09 februari 2011 - 21:56

Joloka zei:

I know, maar ik durf niet. Ik heb zo het gevoel dat als ik nu schrijf dat alles in orde is, er weer een terugval gaat zijn :( . Ik ga pas gerust zijn als deze week voorbij is (denk ik). Ik loop zo op de toppen van mijn tenen op dit moment: eet ze? Eet ze genoeg? Eet ze niet teveel, gaat ze naar de kattenbak en wat doet ze daar? Slaapt ze niet teveel?...
Is moeilijk te omschrijven maar ik begin nu pas te beseffen hoe ernstig de situatie was. Op dat moment sta je ervoor en moet je erdoor. En deze keer hebben we geluk gehad. Maar stel je voor dat je 's ochtends gaat werken en dat ze net daarna terug een invaginatie krijgt en er is niemand thuis? Of als je eens een daguitstap doet? Of als we eens een weekendje weg zijn (ok, de kids zijn dan wel thuis om erop te letten, maar toch. Zijn die zo alert?).
Klinkt dat niet wat overdreven of snappen jullie me? Misschien helpt de tijd wel om het allemaal een plaatsje te geven, maar die ongerustheid zal altijd wel blijven.

Ik begrijp het zeer goed, die vrees zit er hier ook in met Echo, maar de tijd zal je idd helpen het allemaal een plaatsje te geven!

Ik denk dat het grootste gevaar nu wel geweken is, en gelukkig ben je volgende week ook nog thuis, tegen dan zal ze wel volledig van de ingreep hersteld zijn.
Het zal misschien wel een "zwakte" blijven, maar je kent de signalen ondertussen wel, gezien je het toch snel doorhad en aanvoelde dat er iets niet goed zat!

Vraag misschien voor alle zekerheid eens aan je da waarop je extra attentief moet zijn en of je eventueel wat kan doen die het kan helpen voorkomen?

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

scully
scully
  • 1.884 berichten
  • 9 katten

#299 Geplaatst 09 februari 2011 - 21:59

:thumb: :thumb: :thumb: *

Geplaatste afbeelding

Pootjes van de Blooterikjes :hart: Cattery DeKuChaDuSa

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#300 Geplaatst 09 februari 2011 - 22:01

Yippie :dancer: :dancer: :dancer: , die stoute negatieve titel is weg!!!!!!!!!!! :dancer: :cheer: :dancer: :cheer: :dancer: :cheer: