Spring naar inhoud

- - - - -

Bebbeltje

• Log in om te reageren
393 reacties op dit onderwerp
Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#316 Geplaatst 10 februari 2011 - 19:41

:hug: :hug: :hug: :hug: als......als.....als.........als....... :hug: Soms denken we meer na dan dat eigenlijk goed voor ons is. We weten ergens wel dat we dat niet moeten doen, en ik dacht ook wel dat je nog een klop zou krijgen. En ook al zeg ik je dat je dat niet moet doen, we kunnen het toch niet tegenhouden.Ik etrap me daar spijtig genoeg ook maar al te dikwijls op :( :( Maar nu duimen we gewoon dat alles goed blijft gaan met Bebbeltje en met de rest ;) ;) :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#317 Geplaatst 10 februari 2011 - 19:44

Kathleen zei:

:hug: :hug: :hug: :hug: als......als.....als.........als....... :hug: Soms denken we meer na dan dat eigenlijk goed voor ons is. We weten ergens wel dat we dat niet moeten doen, en ik dacht ook wel dat je nog een klop zou krijgen. En ook al zeg ik je dat je dat niet moet doen, we kunnen het toch niet tegenhouden.Ik etrap me daar spijtig genoeg ook maar al te dikwijls op :( :( Maar nu duimen we gewoon dat alles goed blijft gaan met Bebbeltje en met de rest ;) ;) :geluk: :geluk: :geluk:

Thanks :hug: :hug: :hug: . Ik heb gewoon de tijd nog niet gehad om mijn klop te krijgen :ha (ik dacht dat ik volgende week nog heel veel thuis ging kunnen doen en dat ik de rest van deze week een beetje kon aanmodderen, maar niet dus: volgende week halve dagen werken :oops: ).

Ik denk dat Bebbeltje een nieuw virusje heeft opgedaan :( : het Julius-virus :ha : die twee zijn gewoon weg niet te doen vandaag: peper in hun gat, dat hebben ze :lachen: :lachen: :lachen: .

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#318 Geplaatst 10 februari 2011 - 20:49

Kathleen zei:

Tja, het menselijk brein, véél te ingewikkeld om te begrijpen! :ha
We weten het allemaal wel, maar toch hangen we er iedere keer aan hé!

Joloka zei:

Thanks :hug: :hug: :hug: . Ik heb gewoon de tijd nog niet gehad om mijn klop te krijgen :ha (ik dacht dat ik volgende week nog heel veel thuis ging kunnen doen en dat ik de rest van deze week een beetje kon aanmodderen, maar niet dus: volgende week halve dagen werken :oops: ).

Ik denk dat Bebbeltje een nieuw virusje heeft opgedaan :( : het Julius-virus :ha : die twee zijn gewoon weg niet te doen vandaag: peper in hun gat, dat hebben ze :lachen: :lachen: :lachen: .

Stress heeft altijd voorrang op de klop! ;)

Dat nieuwe virusje klinkt wel leuk! ;)
En véél gezonder! :thumb:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#319 Geplaatst 11 februari 2011 - 09:50

Bebbel is al terug 100 g bijgekomen :loveshower: (ze was 300 g vermagerd op 1/2 week tijd.

Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#320 Geplaatst 11 februari 2011 - 10:25

:thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#321 Geplaatst 11 februari 2011 - 10:28

:thumb: :thumb: :thumb:

Het doet zo'n deugd te zien dat je meid het goed doet!

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#322 Geplaatst 11 februari 2011 - 10:28

:thumb: Dat komt daar helemaal in orde. :hug:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#323 Geplaatst 11 februari 2011 - 10:30

:dance: :dance: :dance: :jump: :jump: :jump:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#324 Geplaatst 11 februari 2011 - 10:50

"Peper in 't gat"  :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#325 Geplaatst 11 februari 2011 - 14:13

Ondertussen de da aan de lijn gehad: de eerste resultaten van de stoelgang zijn nu pas binnen (hij was ook boos op het labo dat het zo lang duurde): er was niets te vinden. Nu is het nog even wachten wat het kweekje oplevert...

Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#326 Geplaatst 11 februari 2011 - 14:15

Goed zo Bebbel !!!

Nu de kweek nog, hopelijk is die ook goed, dan kan je helemaal opgelucht ademhalen.

:thumb:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#327 Geplaatst 11 februari 2011 - 15:29

Joloka zei:

Ondertussen de da aan de lijn gehad: de eerste resultaten van de stoelgang zijn nu pas binnen (hij was ook boos op het labo dat het zo lang duurde): er was niets te vinden. Nu is het nog even wachten wat het kweekje oplevert...

:thumb: :thumb: :thumb:

Heeft idd wel lang geduurd :s

Hopelijk is het kweekje ook goed, maar waarschijnlijk zal er ook niets uitkomen en zal de grote boosdoener de invaginatie geweest zijn...

Gelukkig is alles ondertussen opgelost en is ons Bebbelmieke aan de beterhand, om nog net niet te zeggen genezen! :hug:

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#328 Geplaatst 11 februari 2011 - 15:34

Dat heeft inderdaad wel heel lang geduurd! :s

Dat nieuwe virusje klinkt heel leuk. :dancer:
Zo leuk dat ze terug goed is en speelt. :love3:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#329 Geplaatst 11 februari 2011 - 16:43

Solotje zei:

Dat heeft inderdaad wel heel lang geduurd! :s

Dat nieuwe virusje klinkt heel leuk. :dancer:
Zo leuk dat ze terug goed is en speelt. :love3:

Dat nieuwe virusje klinkt heel leuk :p :p :p ; Omdat jouw Haisy zo rustig is ja :ha :ha :ha . Ik hoor Dirk alleen maar zeggen: Jules, nee !!! Bebbel, nee! Kom daar af! Stop daarmee :lachen: :lachen: :lachen: .

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#330 Geplaatst 11 februari 2011 - 17:25

Joloka zei:

Dat nieuwe virusje klinkt heel leuk :p :p :p ; Omdat jouw Haisy zo rustig is ja :ha :ha :ha . Ik hoor Dirk alleen maar zeggen: Jules, nee !!! Bebbel, nee! Kom daar af! Stop daarmee :lachen: :lachen: :lachen: .

:lachen: :lachen: :lachen:

Is Dirk dan weer aan de beterhand? ;)

Geplaatste afbeelding