Spring naar inhoud

- - - - -

Bebbeltje

• Log in om te reageren
393 reacties op dit onderwerp
scully
scully
  • 1.884 berichten
  • 9 katten

#376 Geplaatst 27 februari 2011 - 19:58

:heart: :heart: :thumb: :thumb: :heart: :heart: *go bebbeltje go :cheer:

Geplaatste afbeelding

Pootjes van de Blooterikjes :hart: Cattery DeKuChaDuSa

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#377 Geplaatst 28 februari 2011 - 11:26

Joloka zei:

:lachen: :lachen: :lachen: Ik heb een geluk: de kattenbakken staan hier allebei naast mij dus ik heb het direct in de gaten O:) . Ik had schrik dat je in de litter robot niet ging zien of de stoelgang plat of stevig is maar je ziet het nog beter :thumb: .

Hey Lutje, zou dat goed zijn voor jou als ik woensdagnamiddag eens langs kom?? Ik zou echt graag die litter robot eens zien!!
Enne, Julius heb ik nog altijd niet gezien he :engel:

Guest_poezemie_*
Guest_poezemie_*

#378 Geplaatst 28 februari 2011 - 11:50

Ach wat hartverscheurend als ik dit lees lieve Joloka,je bent ook ten einde raad he,ik hoop zo voor jouw dat alles goed komt met je lieve poezemien Bebbeltje en duim voor je en laat hier bij ons een kaarsje branden ;)
Kweet maar al te goed hoe het aanvoelt als je maar niet weet wat er juist scheelt met je lieve poes,daar ga je eenorm van stressen.

Ik duim voor jullie,en hou ons op de hoochte he :duim:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#379 Geplaatst 28 februari 2011 - 11:59

poezemie zei:

Ach wat hartverscheurend als ik dit lees lieve Joloka,je bent ook ten einde raad he,ik hoop zo voor jouw dat alles goed komt met je lieve poezemien Bebbeltje en duim voor je en laat hier bij ons een kaarsje branden ;)
Kweet maar al te goed hoe het aanvoelt als je maar niet weet wat er juist scheelt met je lieve poes,daar ga je eenorm van stressen.

Ik duim voor jullie,en hou ons op de hoochte he :duim:

Je hebt waarschijnlijk enkele pagina's gemist, want Bebbeltje werd ondertussen geopereerd en is vlot genezen! ;)

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#380 Geplaatst 28 februari 2011 - 15:50

haemoglobine zei:

Je hebt waarschijnlijk enkele pagina's gemist, want Bebbeltje werd ondertussen geopereerd en is vlot genezen! ;)

Ja he. :loveshower: (maar geeft niet hoor. Tegen dat je alles gelezen hebt ;) ). Nog 2 dagen panacur :x .

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#381 Geplaatst 28 februari 2011 - 15:51

Lut zei:

Hey Lutje, zou dat goed zijn voor jou als ik woensdagnamiddag eens langs kom?? Ik zou echt graag die litter robot eens zien!!
Enne, Julius heb ik nog altijd niet gezien he :engel:

Laat maar weten wanneer ;)

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#382 Geplaatst 01 maart 2011 - 12:10

Morgen de laatste dag. Deze kuur heb ik  geprobeerd om het pilletje gewoon te geven zodat ik kon leren welke poezel makkelijk pilletjes slikt en wie moeilijker doet. Het is dus vooral onze langpootmug (Bebbeltje dus :ha ) die het moeilijkste doet (die lange poten van haar die raken dus overal, ook als ze in een handdoek zit). Omdat het morgen de laatste dag is, krijgen de poezels die het lusten, terug hun pilletje in natvoer: een feestdag dus :love3: . De kakjes zijn stevig (ook bij Zita), enkel onze Julius heeft soms een iets minder stevige kak maar als je ziet wat die allemaal binnenspeelt terwijl je het niet merkt :ha . Weet je, ik ben superblij dat ik doorgezet heb :) .

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#383 Geplaatst 01 maart 2011 - 12:16

Joloka zei:

Morgen de laatste dag. Deze kuur heb ik geprobeerd om het pilletje gewoon te geven zodat ik kon leren welke poezel makkelijk pilletjes slikt en wie moeilijker doet. Het is dus vooral onze langpootmug (Bebbeltje dus :ha ) die het moeilijkste doet (die lange poten van haar die raken dus overal, ook als ze in een handdoek zit). Omdat het morgen de laatste dag is, krijgen de poezels die het lusten, terug hun pilletje in natvoer: een feestdag dus :love3: . De kakjes zijn stevig (ook bij Zita), enkel onze Julius heeft soms een iets minder stevige kak maar als je ziet wat die allemaal binnenspeelt terwijl je het niet merkt :ha . Weet je, ik ben superblij dat ik doorgezet heb :) .

Je mag er fier op zijn Lutje!! Je bent een geweldige poezenmama :hug: !!!
Morgenamiddag zo rond 15 uur, past dat voor jou?? Mijn fototoestel is al aan het opladen :engel:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#384 Geplaatst 01 maart 2011 - 12:18

Lut zei:

Je mag er fier op zijn Lutje!! Je bent een geweldige poezenmama :hug: !!!
Morgenamiddag zo rond 15 uur, past dat voor jou?? Mijn fototoestel is al aan het opladen :engel:

Als Julius wakker is, lukt het je toch niet om een foto van hem te trekken :p (en ook niet van Bebbeltje want haar batterijtje is terug volledig opgeladen :) ).

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#385 Geplaatst 02 maart 2011 - 13:11

Oef: alle pilletjes zijn binnen :love3:

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#386 Geplaatst 02 maart 2011 - 13:22

Joloka zei:

Oef: alle pilletjes zijn binnen :love3:

:dancer: :dancer: :dancer:

Eindelijk gedaan met pilletjes geven! :thumb:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#387 Geplaatst 02 maart 2011 - 14:37

:cheer:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#388 Geplaatst 02 maart 2011 - 15:07

Fijn dat de laatste pilletjes binnen zijn! :thumb:
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#389 Geplaatst 04 maart 2011 - 02:45

Wat gaat de tijd toch snel. Het is vandaag een maand geleden dat onze Bebbel geopereerd is en ze doet het super :love3: . Ik wil iedereen nog eens bedanken voor alle steun :hug: .

Geplaatste afbeelding

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#390 Geplaatst 04 maart 2011 - 07:28

:thumb: :thumb: :thumb: