Spring naar inhoud

- - - - -

Bebbeltje

• Log in om te reageren
393 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#91 Geplaatst 04 februari 2011 - 14:11

Joloka zei:

:hug: :hug: :hug: Moet moeilijk zijn voor jou he. Ik ben hier de hele tijd bij haar geweest en heb haar de hele tijd gezien. Jij hebt alles vanop een afstand moeten volgen :hug: :hug: :hug: .
Ja mijn kleine bengel :hug: maar ze is een goede handen bij een super poezenmama die ik 100% vertrouw! :hug: :hug: :hug:

DenizMehtap
DenizMehtap
  • 2.768 berichten

#92 Geplaatst 04 februari 2011 - 14:34

Och arm Bebbeltje :(
Heel veel sterkte Lut, hopelijk is Bebbeltje snel weer de oude :hug:
Alle duimen en pootjes gaan hier in de lucht :thumb:

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#93 Geplaatst 04 februari 2011 - 14:36

Hé bah wat lees ik nu toch.
Heel veel sterkte en een dikke :hug:

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#94 Geplaatst 04 februari 2011 - 14:40

Goh :cry: ,arme Bebbel,hopelijk herstelt ze vlug en goed.Heeft ze niet teveel last van de operatie?Veel sterkte voor jou en Bebbeltje :hug:

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#95 Geplaatst 04 februari 2011 - 14:40

Hoe ziet dat er nu eigenlijk uit, zo'n "bebbelmuis"?

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#96 Geplaatst 04 februari 2011 - 14:43

Solotje zei:

Ik heb net met mijn dierenarts gebeld om meer informatie omdat Bebbeltje toch van mijn foklijn komt.
Hij zei dat Bebbeltje gewoon pech heeft. :(
Het is er gewoon ineens, waarom dat weten ze niet, je kan het ook niet voorkomen...

Dat Bebbeltje maar snel beter is! :hug:

Ja, het is gewoon een van die dingen die iedereen kan overkomen!
Jij kan er echt niets aan doen!
Toch goed dat je de da gecontacteerd hebt, dan krijg je er wat meer betrouwbare info over dan alles wat je soms op internet kunt lezen, dat moet je soms wel met een korreltje zout nemen.
:hug: :hug: :hug:

Joloka zei:

:hug: :hug: :hug: Moet moeilijk zijn voor jou he. Ik ben hier de hele tijd bij haar geweest en heb haar de hele tijd gezien. Jij hebt alles vanop een afstand moeten volgen :hug: :hug: :hug: .

Ja, dat moet ook wel moeilijk geweest zijn, jullie beiden zaten de hele tijd in mijn gedachten, en nog steeds!
Gelukkig weet Anja ook wel dat jij een super-poezenmama bent! :hug: :hug: :hug:

Jammer genoeg zal ik nu enkele uurtjes niet kunnen volgen, moet onverwachts weg om schoonpa op te halen uit het ziekenhuis, operatie om de vijzen uit zijn gebroken en geopereerde hand van enkele weken geleden uit te halen, maar alles is goed verlopen!
Alleen is hij deze morgen met zijn auto naar het ziekenhuis vertrokken, maar kan hij nu natuurlijk niet rijden om terug te komen... :louche:
(Koppig als een ezel, die wil nooit eens hulp aanvaarden om hem te brengen en op te halen...)

Ik kijk er al naar uit hier strakjes verder te kunnen volgen!
En duim naarstig door voor een verder goed verloop en dat Bebbelmie zo snel mogelijk weer rustig thuis van jouw goede zorgen kan genieten! :duim: :duim: :duim: :duim: :duim:

Bewerkt door haemoglobine, 04 februari 2011 - 14:43.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#97 Geplaatst 04 februari 2011 - 14:48

Heel veel beterschap voor Bebbeltje

Bewerkt door babetatilla, 04 februari 2011 - 14:48.

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#98 Geplaatst 04 februari 2011 - 14:52

Ik heb maar net alles hier gelezen, ben blij dat de operatie goed verlopen is en wens Bebbeltje een spoedig herstel toe. :geluk: :geluk: :geluk: :rub: :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#99 Geplaatst 04 februari 2011 - 14:52

En ook voor jou Lut hopelijk komt alles snel weer goed met Bebbeltje :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

knuffelkater
knuffelkater
  • 657 berichten
  • 3 katten

#100 Geplaatst 04 februari 2011 - 15:09

15 Cm is best flink, poe. Nu maar hopen op een snelle beterschap., dat ze maar weer snel de oude mag worden.

Geplaatste afbeelding

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#101 Geplaatst 04 februari 2011 - 16:00

Met jouw goede zorgen en dankzij je snelle reaktie komt het wel goed met Bebbeltje
Ze kan nu niet beter zijn dan bij jou :hug:

Minder goed nieuws: het zijn verteerbare draadjes dus hopen dat ze er niet allergisch op reageert (maar als ze er niet aan kan, kan ze er ook niet aan likken...).

Bij Lila zijn er ook verteerbare draadjes gebruikt en zij had er een reaktie op.
Over de lengte van de naad voelde het aan zoals een worstje.
De DA zei toen dat ik me geen zorgen hoefde te maken zolang de naad niet rood zag.
Het is idd verdwenen na een aantal dagen en Lila had er eigenlijk geen last van maar het was wel een raar gevoel als je eraan kwam

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#102 Geplaatst 04 februari 2011 - 16:15

Ok, ik heb eventjes een uurtje bijgeslapen zodat ik straks weer de nacht in kan duiken met onze Bebbelmie. Ik mag tegen 17 uur om haar gaan :dancer: :dancer: :dancer: .

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#103 Geplaatst 04 februari 2011 - 16:17

Ginger-en-Noortje zei:

Hoe ziet dat er nu eigenlijk uit, zo'n "bebbelmuis"?

eBay.be: Zanies Rainbow Furry Catnip Mice 3pk Cat Toys w/Rattle (object 350389281198 eindtijd 26-feb-11 04:37:35 CET) maar dan in de paarse versie (hier te verkrijgen in de ks-shop) :love: :love: :love: .

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#104 Geplaatst 04 februari 2011 - 16:27

Knuffie aan die lieve kleine meid! :hug: :hug: :hug:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#105 Geplaatst 04 februari 2011 - 16:29

haemoglobine zei:

Ja, het is gewoon een van die dingen die iedereen kan overkomen!
Jij kan er echt niets aan doen!
Toch goed dat je de da gecontacteerd hebt, dan krijg je er wat meer betrouwbare info over dan alles wat je soms op internet kunt lezen, dat moet je soms wel met een korreltje zout nemen.
:hug: :hug: :hug:

Ja, dat moet ook wel moeilijk geweest zijn, jullie beiden zaten de hele tijd in mijn gedachten, en nog steeds!
Gelukkig weet Anja ook wel dat jij een super-poezenmama bent! :hug: :hug: :hug:

Jammer genoeg zal ik nu enkele uurtjes niet kunnen volgen, moet onverwachts weg om schoonpa op te halen uit het ziekenhuis, operatie om de vijzen uit zijn gebroken en geopereerde hand van enkele weken geleden uit te halen, maar alles is goed verlopen!
Alleen is hij deze morgen met zijn auto naar het ziekenhuis vertrokken, maar kan hij nu natuurlijk niet rijden om terug te komen... :louche:
(Koppig als een ezel, die wil nooit eens hulp aanvaarden om hem te brengen en op te halen...)

Ik kijk er al naar uit hier strakjes verder te kunnen volgen!
En duim naarstig door voor een verder goed verloop en dat Bebbelmie zo snel mogelijk weer rustig thuis van jouw goede zorgen kan genieten! :duim: :duim: :duim: :duim: :duim:
Ons lieveke! :hug:

Ja koppige ezels heb je genoeg op de aardbol :lachen: , ik denk dat iedereen wel zo ene in de familie heeft zitten.
Veel beterschap voor hem! :geluk: