Spring naar inhoud

- - - - -

Dido en haar rare maar schattige gewoonte

• Log in om te reageren
83 reacties op dit onderwerp
Lilia2055
Lilia2055
  • 4.557 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:13

Kathleen zei:

helahela ze zijn ni allemaal zo zene :louche:

Oh je bedoelt die die de kamer van je dochter afbreekt? ;) :x
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:17

Smitten Kitten zei:

Haha inderdaad, alle Smitten Kittentjes zijn speciaal ;) (maar straks gaan mensen nog denken dat ze speciaal zijn zoals in "Stop eating the paste"-speciaal :ha )

In elk geval vind ik dat Dido echt een mooi aan het uitgroeien is. Knap meisje :heart:

Ja, die hebben allemaal wel hun eigen speciale trekjes hé, die Smitten Kittentjes! :louche: :lachen:

Ik dacht net hetzelfde bij het zien van de foto's, die groeit zeer mooi uit! :love4: :love4: :love4:
Zo'n mooi bolleke en die kleurtjes...

Bewerkt door haemoglobine, 04 februari 2011 - 20:19.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:18

Lilia2055 zei:

:x :x :x

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:21

Lilia2055 zei:

haemoglobine zei:

:x :x :x
:-k :engel: :engel: :engel: Chopintje????? bijlange ni O:) :mrgreen:
Ik moet er wel bijzeggen dat hij wat "speciale karaktertrekjes" heeft :mrgreen: :ha :ha :ha

Bewerkt door Kathleen, 04 februari 2011 - 20:21.

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

ElsLieke
ElsLieke
  • 273 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:28

Smitten Kitten zei:

Haha inderdaad, alle Smitten Kittentjes zijn speciaal ;) (maar straks gaan mensen nog denken dat ze speciaal zijn zoals in "Stop eating the paste"-speciaal :ha )

In elk geval vind ik dat Dido echt een mooi aan het uitgroeien is. Knap meisje :heart:

Tja, dat werpt een nieuw perspectief op de zaak... Zou ze me gewoon willen duidelijk maken dat ze met een haarballetje zit en dringend nood heeft aan wat antihaarbalpasta? :LOL:

Lijkt wel of jullie allemaal een beetje plaatsvervangende schaamte hebben voor mijn lieve meid hier, maar da's niet nodig hoor. Ze is gewoon lekker zichzelf in al haar eigenaardigheidjes. :heart:

En om Smitten-Kitten-fans gerust te stellen: vers uit de cattery deed ze dit nog niet, misschien ligt het wel aan de nieuwe baasjes ofzo? :d
Nee, ik vermoed dat ze een beetje irritatie had in het begin van haar vroegcastratielidteken, daar was ook een bobbeltje. Zo is het begonnen, toen sabbelde ze daarop, maar dat was echt op dat plekje alleen. Later is ze het gewoon blijven doen, en in het algemeen op haar buik.

Nog een hilarisch detail waar ik nog geen foto van kon nemen: Dido houdt vaak één pootje op haar poep als ze dit doet. Meestal is dit met haar pootje met de witte sok. Dat is zooooooooooooo Michael-Jackson-achtig :LOL: Als ik op het juiste moment mijn fototoestel vast heb, hebben jullie dus nog een geweldige foto tegoed!

Geplaatste afbeelding

ElsLieke
ElsLieke
  • 273 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:29

haemoglobine zei:

Ja, die hebben allemaal wel hun eigen speciale trekjes hé, die Smitten Kittentjes! :louche: :lachen:

Ik dacht net hetzelfde bij het zien van de foto's, die groeit zeer mooi uit! :love4: :love4: :love4:
Zo'n mooi bolleke en die kleurtjes...

Dankjewel voor de complimentjes, ze is echt een knuffelbeertje en haar speciaal kleurpatroontje daar ben ik nog altijd zot op!

Geplaatste afbeelding

papaver
papaver
  • 3.440 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:31

ElsLieke zei:

Nog een hilarisch detail waar ik nog geen foto van kon nemen: Dido houdt vaak één pootje op haar poep als ze dit doet. Meestal is dit met haar pootje met de witte sok. Dat is zooooooooooooo Michael-Jackson-achtig :LOL:
:ha :ha :jump:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:31

ElsLieke zei:

Nog een hilarisch detail waar ik nog geen foto van kon nemen: Dido houdt vaak één pootje op haar poep als ze dit doet. Meestal is dit met haar pootje met de witte sok. Dat is zooooooooooooo Michael-Jackson-achtig :LOL: Als ik op het juiste moment mijn fototoestel vast heb, hebben jullie dus nog een geweldige foto tegoed!

:lachen: :lachen: :lachen:

Ik kijk alvast uit naar die foto!

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:33

ElsLieke zei:

Dankjewel voor de complimentjes, ze is echt een knuffelbeertje en haar speciaal kleurpatroontje daar ben ik nog altijd zot op!

Ja, dat kleurpatroontje heeft menigen een verliefde zucht laten slaken...
Echt een specialeke! :love:

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:34

ElsLieke zei:

En om Smitten-Kitten-fans gerust te stellen: vers uit de cattery deed ze dit nog niet, misschien ligt het wel aan de nieuwe baasjes ofzo? :d
Nee, ik vermoed dat ze een beetje irritatie had in het begin van haar vroegcastratielidteken, daar was ook een bobbeltje. Zo is het begonnen, toen sabbelde ze daarop, maar dat was echt op dat plekje alleen. Later is ze het gewoon blijven doen, en in het algemeen op haar buik.

O:) O:) ok, Dido wint :ha :ha
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#26 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:35

Kathleen zei:

:lachen: :lachen: :lachen:
:thumb:

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:36

Mssn kunnen we een aparte "SmittenKitten"-eigenaardigheden topic openen O:)
Geplaatste afbeelding

ElsLieke
ElsLieke
  • 273 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:38

Kathleen zei:

:LOL: Deden we een wedstrijdje Smitten-Kitten-dingetjes? Dit was de hoofdact maar Dido heeft nog wel wat achter de hand (poot) hoor!  :)
Is Chopin ook zo'n vertederend schattig katje?

Geplaatste afbeelding

ElsLieke
ElsLieke
  • 273 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:38

Kathleen zei:

Mssn kunnen we een aparte "SmittenKitten"-eigenaardigheden topic openen O:)

Dat is inderdaad een idee, was ik net ook al aan het denken :d

Geplaatste afbeelding

ElsLieke
ElsLieke
  • 273 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:40

haemoglobine zei:

Ja, dat kleurpatroontje heeft menigen een verliefde zucht laten slaken...
Echt een specialeke! :love:

:heart:
Dankjewel, ik wist niet dat ze zo populair was :LOL: . Ik had bij de eerste foto die ik van Hanne kreeg al: dat IS ze gewoon! Smitten with a kitten hè!

Geplaatste afbeelding