Spring naar inhoud

- - - - -

Dido en haar rare maar schattige gewoonte

• Log in om te reageren
83 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#31 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:41

ElsLieke zei:

Nog een hilarisch detail waar ik nog geen foto van kon nemen: Dido houdt vaak één pootje op haar poep als ze dit doet. Meestal is dit met haar pootje met de witte sok. Dat is zooooooooooooo Michael-Jackson-achtig :LOL: Als ik op het juiste moment mijn fototoestel vast heb, hebben jullie dus nog een geweldige foto tegoed!

:ha :ha :ha

Dido is echt zo'n grappig katje he :ha Al van kleins af aan was dat een specialleke (en nee, niet een "stop eating the paste"-specialleke :p )

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#32 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:42

ElsLieke zei:

:heart:
Dankjewel, ik wist niet dat ze zo populair was :LOL: . Ik had bij de eerste foto die ik van Hanne kreeg al: dat IS ze gewoon! Smitten with a kitten hè!

Hihi ja dat gaat me altijd bij blijven ;) Het was meteen heel duidelijk voor jou dat zij het was :heart:

Vanessa81
Vanessa81
  • 346 berichten
  • 3 katten

#33 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:46

Hahaha. Wat een grappig gezicht! En wat is Dido een prachtig beessie!!!
:heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#34 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:48

ElsLieke zei:

Dat is zooooooooooooo Michael-Jackson-achtig :LOL: Als ik op het juiste moment mijn fototoestel vast heb, hebben jullie dus nog een geweldige foto tegoed!

Moet ik toch ook nog even zeggen, ik denk waarom ik weet waarom die Smitten Kittens zo raar -euhm- bijzonder zijn... Volgens mij waart de geest van Michael Jackson hier rond in de cattery Geplaatste afbeelding

Toen Poppie haar eerste nestje kreeg was MJ nog maar een week overleden he. En toen ze weeën begon te krijgen huppelde die ineens en gilde "Hiii-hi" (je weet wel zoals MJ ook deed...). Ik zweer het dat was echt de stem van Michael Jackson :ha

En nu weeral een kind van Poppie met MJ-allures, geboren een jaar na de dood van MJ... Toeval? I think not :p

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#35 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:49

Smitten Kitten zei:

Moet ik toch ook nog even zeggen, ik denk waarom ik weet waarom die Smitten Kittens zo raar -euhm- bijzonder zijn... Volgens mij waart de geest van Michael Jackson hier rond in de cattery Geplaatste afbeelding

Toen Poppie haar eerste nestje kreeg was MJ nog maar een week overleden he. En toen ze weeën begon te krijgen huppelde die ineens en gilde "Hiii-hi" (je weet wel zoals MJ ook deed...). Ik zweer het dat was echt de stem van Michael Jackson :ha

En nu weeral een kind van Poppie met MJ-allures, geboren een jaar na de dood van MJ... Toeval? I think not :p

:lachen: :lachen: :lachen:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:52

ElsLieke zei:

:LOL: Deden we een wedstrijdje Smitten-Kitten-dingetjes? Dit was de hoofdact maar Dido heeft nog wel wat achter de hand (poot) hoor! :)
Is Chopin ook zo'n vertederend schattig katje?
Oh ja, natuurlijk. Echt een specialleke :x Met zijn eigen "eigenaardigheden" echt soms keigrappig. Hij had zich daarstraks weer klemgezet O:) Ditmaal met de weekendzak van Celien. Wat die allemaal uithaalt :oops: :oops: Soms is het echt: moeten we hem nu helpen, of mogen we beginnen lachen. Of dat iets te maken heeft met het "SK-syndroom" dat weet ik niet, maar ik ben zo toch nog niet zoveel katten tegengekomen.
but i love him sooooooooo :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

ingrid b
ingrid b
  • 992 berichten
  • 2 katten

#37 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:55

Dit is toch echt wel lief, ze doet dit :p poesje na :ha
Ik zit nu wel zelf met een probleem, ik ben verliefd :heart: :love3: :heart: :love3: :heart: :love3: ze is zo mooi
Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 04 februari 2011 - 20:59

Smitten Kitten zei:

hm kan ni echt zeggen dat Chopin "MJ" moves doet. 'Bleiten" (zingen) kan hij wel goed :mrgreen:
Maar Julius Ceasar overleed op 15 maart Geplaatste afbeelding O:)
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

vero
vero
  • 458 berichten
  • 5 katten

#39 Geplaatst 04 februari 2011 - 21:12

Fay sabbelt ook op het haar van haar pootje of op haar keeltje dido is dus niet de enigste :)
groetjes vero

Sedes
Sedes
  • 801 berichten
  • 1 katten

#40 Geplaatst 04 februari 2011 - 21:40

M'n "logeerpoes" heeft een eigen knuffel waarop hij iedere keer sabbelt voor het slapengaan :)

Guest_Lotje <3_*
Guest_Lotje <3_*

#41 Geplaatst 04 februari 2011 - 22:31

Guest_ElsLieke_*
Guest_ElsLieke_*

#42 Geplaatst 05 februari 2011 - 10:57

ingrid b zei:

Dit is toch echt wel lief, ze doet dit :p poesje na :ha
Ik zit nu wel zelf met een probleem, ik ben verliefd :heart: :love3: :heart: :love3: :heart: :love3: ze is zo mooi

En dan ken je haar geweldig karaktertje nog niet! :heart:

Guest_ElsLieke_*
Guest_ElsLieke_*

#43 Geplaatst 05 februari 2011 - 10:58

Kathleen zei:

Oh ja, natuurlijk. Echt een specialleke :x Met zijn eigen "eigenaardigheden" echt soms keigrappig. Hij had zich daarstraks weer klemgezet O:) Ditmaal met de weekendzak van Celien. Wat die allemaal uithaalt :oops: :oops: Soms is het echt: moeten we hem nu helpen, of mogen we beginnen lachen. Of dat iets te maken heeft met het "SK-syndroom" dat weet ik niet, maar ik ben zo toch nog niet zoveel katten tegengekomen.
but i love him sooooooooo :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

VOLLEEEEDIG herkenbaar! :LOL:

Guest_ElsLieke_*
Guest_ElsLieke_*

#44 Geplaatst 05 februari 2011 - 10:59

Smitten Kitten zei:

Zo grappig!!! Volgende nestje een moonwalker misschien? :goofy:

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#45 Geplaatst 05 februari 2011 - 11:05

:lachen:   Echt geweldig :lachen:

Fritz zijn tong valt ook wel eens uit zijn mond maar dat komt eerder omdat hij vooraan bijna geen tanden meer heeft