Spring naar inhoud

- - - - -

Dido en haar rare maar schattige gewoonte

• Log in om te reageren
83 reacties op dit onderwerp
Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#76 Geplaatst 08 februari 2011 - 16:46

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#77 Geplaatst 08 februari 2011 - 16:47

Smitten Kitten zei:

Haha, zeg met IT bag bedoel ik wel een "sjakocheke" he :p (It Bag
From Wikipedia, the free encyclopedia
It Bag is a colloquial term from the fashion industry used in the 1990s and 2000s to describe a brand or type of high-priced designer handbag by makers such as Hermès or Fendi that becomes a popular best-seller. )

:oops:

Verkeerd begrepen!
:ha :ha :ha

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

ElsLieke
ElsLieke
  • 273 berichten
  • 2 katten

#78 Geplaatst 08 februari 2011 - 18:07

Smitten Kitten zei:

Haha, zeg met IT bag bedoel ik wel een "sjakocheke" he :p (It Bag
From Wikipedia, the free encyclopedia
It Bag is a colloquial term from the fashion industry used in the 1990s and 2000s to describe a brand or type of high-priced designer handbag by makers such as Hermès or Fendi that becomes a popular best-seller. )

Dido claimt grootste sjakoshke! O:)

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#79 Geplaatst 08 februari 2011 - 19:24

Smitten Kitten zei:

Wie heeft de grootste IT-bag? :ha
Zsazsa :x
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#80 Geplaatst 08 februari 2011 - 19:29

Kathleen zei:

Zsazsa :x

Nope! Zsazsa heeft alleen dikke billen, maar sjakochekes hebben ze hier eigenlijk niet echt. Maar ik denk dat het een nek aan nek race zal worden, want heel veel van de verhuisde Smitten Kittens hebben sjakochekes :LOL: Kreeg overlaatst nog van een kittenkoper foto's doorgestuurd en ja, ook dat Smitten Kittentje geniet duidelijk van het leven 8) En nee, het ging niet om Dido of Chopin, al hebben die ook een schoon It-bagske :ha

(Anderzijds zou ik wel willen dat madame Zsazsa een buikje zou krijgen hoor, maar dan geen sjakocheke, maar een buideltje met baby'tjes :heart: )

ElsLieke
ElsLieke
  • 273 berichten
  • 2 katten

#81 Geplaatst 10 februari 2011 - 14:45

Smitten Kitten zei:

Nope! Zsazsa heeft alleen dikke billen, maar sjakochekes hebben ze hier eigenlijk niet echt. Maar ik denk dat het een nek aan nek race zal worden, want heel veel van de verhuisde Smitten Kittens hebben sjakochekes :LOL: Kreeg overlaatst nog van een kittenkoper foto's doorgestuurd en ja, ook dat Smitten Kittentje geniet duidelijk van het leven 8) En nee, het ging niet om Dido of Chopin, al hebben die ook een schoon It-bagske :ha

(Anderzijds zou ik wel willen dat madame Zsazsa een buikje zou krijgen hoor, maar dan geen sjakocheke, maar een buideltje met baby'tjes :heart: )

En ik die dacht dat het "sjakoshke" ne award zou zijn die ons Dido makkelijk zou binnenhalen, toch niet dan? :LOL:
Zsazsa moet maar voor een gevuld sjakosheke gaan ja, da's altijd beter dan een leeg hè :)

Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#82 Geplaatst 13 februari 2011 - 21:35

ElsLieke zei:

Ons Dido'tje die sabbelt aan haar eigen buikje. Liefst in een 'zithouding' zoals op de foto hieronder. Het grappigste is dat ze soms vergeet dat ze haar buikje niet meer aan het likken is, maar dat het tongetje toch blijft gaan (zie filmpje).

Iemand een kat die dit ook doet? 't Is een beetje vreemd, maar ze vindt het geweldig dus ach :LOL:

YouTube - Likjes in de lucht!

Mijn Lotje deed dat ook. Ik weet niet echt wanneer ze ermee gestopt is, maar ik heb de indruk dat ze't nu niet meer doet :)

Maar elke keer ze blij was, of je haar knuffelde, of ze likjes kreeg van Jacko, dan liet ze haar zo naar achteren vallen, en begon ze daar te sabbelen. Soms kwam Jacko daar gewoon sabbelen, en deed zij mee, waardoor we dachten dat ze te snel van de mama weggenomen waren.

Maar nadat Jacko daarmee gestopt was, deed Lotje zelf dapper verder; elke keer ze echt blij was, of ze doodgeknuffeld was, of...

Maar ze is er uit gegroeid, denk ik :)
Geplaatste afbeelding

ElsLieke
ElsLieke
  • 273 berichten
  • 2 katten

#83 Geplaatst 14 februari 2011 - 12:27

Gwynyth zei:

Mijn Lotje deed dat ook. Ik weet niet echt wanneer ze ermee gestopt is, maar ik heb de indruk dat ze't nu niet meer doet :)

Maar elke keer ze blij was, of je haar knuffelde, of ze likjes kreeg van Jacko, dan liet ze haar zo naar achteren vallen, en begon ze daar te sabbelen. Soms kwam Jacko daar gewoon sabbelen, en deed zij mee, waardoor we dachten dat ze te snel van de mama weggenomen waren.

Maar nadat Jacko daarmee gestopt was, deed Lotje zelf dapper verder; elke keer ze echt blij was, of ze doodgeknuffeld was, of...

Maar ze is er uit gegroeid, denk ik :)

Er is nog hoop dat dit een aristocatje wordt dan :)

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#84 Geplaatst 14 februari 2011 - 20:51

Ik las hier gisteren een berichtje dat Chopin met zijn 11 maanden tegen de 7 kilo weegt. Wat een kleintje zou Emiel zeggen :goofy: Ik hoorde vandaag namelijk dat Emiel met zijn nog geen 8 maanden 6,7 kilo weegt :o :ha

Ik fok geen britten, ik fok dinosauriërs :ha :oops:

Dus nog eentje die mag meedoen aan de IT-bag wedstrijd 8)

PS De papa van van Chopin en Emiel is natuurlijk ook wel dezelfde kater en dat is geen kleintje. Zou misschien wel kunnen verklaren dat het alletwee zo'n grote beren zijn!

Bewerkt door Smitten Kitten, 14 februari 2011 - 20:54.