Spring naar inhoud

- - - - -

Cat it senses play circuit

• Log in om te reageren
465 reacties op dit onderwerp
M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#46 Geplaatst 18 februari 2009 - 19:29

Vosse zei:

Njaaa, maar 't is niet goedkoop he, 60 euro. En ik zit een beetje krap bij kas voor het moment ;) Mss sparen voor zijn verjaardag in april :)

Is idd niet echt goedkoop.
Ik heb het gekocht voor al mijn poezeltjes hun verjaardag :LOL:

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#47 Geplaatst 18 februari 2009 - 19:32

M&M zei:

Ik heb ook van den eerste keer voor de volledige design set gegaan, heb het besteld :) Gewoon doen, zwartje zal er zich wel mé amuseren, tis iets nieuws, dan zijn ze altijd nieuwsgierig :)

Heb je veel moeten betalen aan verzendkosten? Want ik zou dit ook graag willen bestellen voor mijn poezels

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#48 Geplaatst 18 februari 2009 - 19:53

garnet zei:

Heb je veel moeten betalen aan verzendkosten? Want ik zou dit ook graag willen bestellen voor mijn poezels

Ik moet nog wachten, ze zouden me contacteren om me de verzendingskosten te laten weten. Mss weet Pixel dit wel. Van zodra ik het weet laat ik het hier weten :)

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#49 Geplaatst 18 februari 2009 - 20:02

€ 6,20

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#50 Geplaatst 18 februari 2009 - 20:04

Dank je wel pixel :)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#51 Geplaatst 19 februari 2009 - 01:29

Dat ziet er echt ongelooflijk leuk uit; heel dat circuit... :trance:

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#52 Geplaatst 19 februari 2009 - 01:35

M&M zei:

Ik moet nog wachten, ze zouden me contacteren om me de verzendingskosten te laten weten. Mss weet Pixel dit wel. Van zodra ik het weet laat ik het hier weten :)

Heb je het op de site van MT Kathadin besteld?
Daar staat inderdaad dat het 6,20€ is maar indien je boven de 100€ besteld is de verzending gratis. (Zou dat ook gratis zijn indien het naar België verzonden moet worden)
Ik ben namelijk aan het denken om het ook aan te schaffen. :oops:
Ik zal wel eerst aan vriendlief moeten vragen of het oké is, ik had gezegd dat ik niets meer ging kopen dat we niet echt nodig hebben :ha

Indien het oke is, stel ik voor om het samen te verzenden Tessa, dan sparen we toch 6,20€ ;)

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#53 Geplaatst 19 februari 2009 - 06:17

elixeryen zei:

(Zou dat ook gratis zijn indien het naar België verzonden moet worden)

Ik had voor exact € 100 besteld (kwam puur toevallig zo uit) en ik moest verzendingskosten betalen.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#54 Geplaatst 19 februari 2009 - 09:48

Pixel zei:

Ik had voor exact € 100 besteld (kwam puur toevallig zo uit) en ik moest verzendingskosten betalen.

Ok, merci Pixel.

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#55 Geplaatst 19 februari 2009 - 12:13

Hmmm... Ik gisteravond tegen papa de hele uitleg van deze speeltjes. Mocht het niet voor zijn verjaardag? hij heeft geen enkel speeltje...

Bedenkelijk gezicht...  

Kerstmis dan?

Nog bedenkelijker gezicht...

Booooeeee!!!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#56 Geplaatst 19 februari 2009 - 13:26

Ik heb het ook bij MT Kathadin besteld, en kreeg een mailtje dat de verzendingskosten naar België 9.50 euro zijn. :catscratchhead
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#57 Geplaatst 19 februari 2009 - 13:30

PeggyJ zei:

Ik heb het ook bij MT Kathadin besteld, en kreeg een mailtje dat de verzendingskosten naar België 9.50 euro zijn. :catscratchhead

Misschien rekenen ze onder de 100€  9,50€ verzendingskosten aan?

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#58 Geplaatst 19 februari 2009 - 15:07

Ik heb een mail gekregen dat indien je voor meer dan 100€ koopt, zij 6,50€ verzendingskosten betalen. De rest betaal je zelf.
De verzendingskosten worden hoger als het pakket meer weegt.

@ Tessa: Moest ik de playcircuit ook kopen komt het dus toch niet voordeliger uit indien we ze samen bestellen. De verzending voor 2x het hele circuit en nog een potje poeder dat ik nog ging kopen komt op 18,70€.

Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#59 Geplaatst 19 februari 2009 - 15:28

elixeryen zei:

Ik heb een mail gekregen dat indien je voor meer dan 100€ koopt, zij 6,50€ verzendingskosten betalen. De rest betaal je zelf.
De verzendingskosten worden hoger als het pakket meer weegt.

@ Tessa: Moest ik de playcircuit ook kopen komt het dus toch niet voordeliger uit indien we ze samen bestellen. De verzending voor 2x het hele circuit en nog een potje poeder dat ik nog ging kopen komt op 18,70€.

Hoe komt het dan dat Pixel maar €6.20 betaald heeft? Dus de verzendingskosten zullen wel wat meer zijn dan?

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#60 Geplaatst 19 februari 2009 - 15:40

M&M zei:

Hoe komt het dan dat Pixel maar €6.20 betaald heeft? Dus de verzendingskosten zullen wel wat meer zijn dan?

Omdat ze voor 100 euro besteld had ;)

Geplaatste afbeelding