Spring naar inhoud

- - - - -

Nuby's oogje

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
98 reacties op dit onderwerp
Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#46 Geplaatst 09 februari 2011 - 12:39

Hopelijk komt het snel in orde met Nuby
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#47 Geplaatst 09 februari 2011 - 12:41

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#48 Geplaatst 09 februari 2011 - 14:57

:geluk: :geluk: :geluk: , hopelijk blijft zijn andere oogje gespaard met behulp van de medicijnen en kan hij dit oog zeker behouden :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#49 Geplaatst 11 februari 2011 - 00:36

Eragon zei:

Succes met de medicijnen, het is al zo'n grompot meen ik mij te herrineren

Hij heeft niet voor niets de bijnaam Grumpy of Brombeer. :mrgreen: Hij vindt het niet fijn. De twee oogdruppels dat gaat nog wel. Maar 's avonds moeten we hem nog een pilletje en vloeistof laten inslikken. Vindt hij niet zo tof meer. Hij heeft Andy al goed gekrabt ook. Ik zie tot nu toe eigenlijk geen beterschap in zijn oog. :onzeker:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#50 Geplaatst 11 februari 2011 - 01:08

Oeioei lees het nu pas, hopelijk komt het snel terug goed met hem :(

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#51 Geplaatst 11 februari 2011 - 09:50

Pixel zei:

Hij heeft niet voor niets de bijnaam Grumpy of Brombeer. :mrgreen: Hij vindt het niet fijn. De twee oogdruppels dat gaat nog wel. Maar 's avonds moeten we hem nog een pilletje en vloeistof laten inslikken. Vindt hij niet zo tof meer. Hij heeft Andy al goed gekrabt ook. Ik zie tot nu toe eigenlijk geen beterschap in zijn oog. :onzeker:

Kan je dat pilletje niet wegstoppen in een snoepje. Ik vind die staafjes nogal gemakkelijk om een pilletje in weg te steken. En die vloeistof, met de bachbloesems van Twister, die deed ik een klein bodempje melk

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#52 Geplaatst 11 februari 2011 - 11:04

Dan ken je onze katten niet. Geen enkele van de 11 kan je foppen met medicijnen ergens in te doen. Lukt nooit. Ofwel ruiken ze het al op voorhand, ofwel stoppen ze na 1 likje omdat ze het toch proeven. Bovendien is Nuby niet zo'n snoepertje. Het is dus Andy die zijn mond openwringt en ik die het pilletje zo ver mogelijk in zijn keel probeer te mikken.

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#53 Geplaatst 11 februari 2011 - 11:08

Pixel zei:

Dan ken je onze katten niet. Geen enkele van de 11 kan je foppen met medicijnen ergens in te doen. Lukt nooit. Ofwel ruiken ze het al op voorhand, ofwel stoppen ze na 1 likje omdat ze het toch proeven. Bovendien is Nuby niet zo'n snoepertje. Het is dus Andy die zijn mond openwringt en ik die het pilletje zo ver mogelijk in zijn keel probeer te mikken.

Ah Ja, ja dat zal hij inderdaad niet zo plezant vinden. Gelukkig heb ik wel snoepers. Succes en ik hoop dat er toch snel verbetering komt want leuk is iets anders

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#54 Geplaatst 11 februari 2011 - 19:46

FIP-titer was heel laag, dus dat is al goed. :) Uitslag van toxo was nog niet binnen vandaag.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#55 Geplaatst 11 februari 2011 - 19:50

:thumb: :thumb: :thumb:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#56 Geplaatst 11 februari 2011 - 19:56

Hopelijk slaan de medicijnen aan voor Nuby :) ik blijf duimen :thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#57 Geplaatst 12 februari 2011 - 20:43

Hoi Sara, wat erg met dat oogje.  Ik hoop heel erg dat hij zijn oogje mag behouden.  En ja pilletjes geven en zalfjes en druppeltjes in de ogen het is altijd opnieuw een gevecht.
Ikzelf rol ze doorgaans heel strak in een grote handdoek zodat ik van de krabben gespaard blijf

Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#58 Geplaatst 12 februari 2011 - 21:14

Lukt het om de medicijnen te geven? Ik heb hier het geluk daar geen problemen mee te hebben. Ik doe hun kin omhoog en steek die pil er tussen en houdt hun kin zo omhoog en wrijf er terwijl over, omdat het wrijven het slikken stimuleert. Nu ja, dat wist je waarschijnlijk al. Is het ondertussen al beter met z'n oogje?
Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#59 Geplaatst 13 februari 2011 - 00:09

Het oogje ziet er nog hetzelfde uit. Helemaal hetzelfde. De oogarts had nochtans gezegd dat we toch iets verbetering zouden moeten zien tegen het einde van de week. Hij is ook terug wat kalmer geworden precies sinds hij geen metacam meer krijgt. We zullen maandag haar maar opbellen. Misschien mogen/moeten we dan wel weer sneller terugkomen. Ik ben er eigenlijk echt niet gerust meer in.

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#60 Geplaatst 16 februari 2011 - 19:57

En Sara hoe is het nu met Nubi zijn oogje?
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie