Spring naar inhoud

- - - - -

Chiana haar eerste stapjes buiten!

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp
Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#31 Geplaatst 07 februari 2011 - 22:58

Wat een supermooi en schattig poezeke toch   :love: !

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 07 februari 2011 - 23:10

papaver zei:

Wat een supermooi en schattig poezeke toch :love: !

Kan ik alleen maar 100% mee akkoord gaan !! Al heel veel mooie poezekes gezien, maar Chiana is toch ├ęcht wel super mooi :heart: En die foto's :loveshower:
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#33 Geplaatst 07 februari 2011 - 23:21

Hele mooie foto's van Chiana op verkenning in de tuin Anja :love: :love: :love: :love: :love:
Ze zal wel erg geschrokken zijn van die schok van de schrikdraad ocharme kleine meid :rub: :rub: :rub: :rub:

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#34 Geplaatst 08 februari 2011 - 12:55

Isabelle_F5 zei:

Amai ik ben echt niet rap verliefd... maar dat is het MOOISTE poesje dat ik ooit heb gezien!!! die heeft een kei mooie tekening (ik ken niks van rassen ofzo)!!! :heart:
  Dank u :loveshower: , Chiana is een Brits korthaar Black Silver Tabby Blotched. ;)

Mauro zei:

Kan ik alleen maar 100% mee akkoord gaan !! Al heel veel mooie poezekes gezien, maar Chiana is toch ├ęcht wel super mooi :heart: En die foto's :loveshower:
Dank u, ze is idd super mooi! :loveshower:

babetatilla zei:

Hele mooie foto's van Chiana op verkenning in de tuin Anja :love: :love: :love: :love: :love:
Ze zal wel erg geschrokken zijn van die schok van de schrikdraad ocharme kleine meid :rub: :rub: :rub: :rub:
Ze was het snel vergeten en de dag erna zat ze al terug in de tuin maar deze keer niet op de rotsen. :lachen:

Guest_alturas_*
Guest_alturas_*

#35 Geplaatst 08 februari 2011 - 14:09

Mooie foto's van de meid